Kut, dat wou ik ook posten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef The_stranger het volgende:
Je bedoelt de fout van die spatie tussen type en fouten in je titel?
Jij bent echt een debiel.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik kom heel vaak posts tegen op forum, waar gewoon zo veel type fouten in zitten, dat je niet meer kunt begrijpen wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
maar woorden niet af maken of door elkaar gooien.![]()
![]()
klacht: mensen die geen spellingscontrole gebruiken of de tekst niet even na kijken op spel fouten voor dat ze hem posten.![]()
Foute types, dat soort lui.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
een heleboel, is gewoon iritant vooral in de post van de TS.
Ja, en als je dan opbouwende kritiek levert heb je het al helemaal gedaan. Hoi ynuhhquote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik kom heel vaak posts tegen op forum, waar gewoon zo veel type fouten in zitten, dat je niet meer kunt begrijpen wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
![]()
klacht: mensen die geen spellingscontrole gebruiken of de tekst niet even na kijken op spel fouten voor dat ze hem posten.![]()
Dit is trouwens ook een juweeltje!quote:wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
'De meesten' bedoel je.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:35 schreef 3keernix het volgende:
Meeste hier zijn ook dyslectisch
Maar dat vindt TS zelf niet ergquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een juweeltje!
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
een heleboel, is gewoon iritant vooral in de post van de TS.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Fuck that. Als het gaat over typfouten (ja zo schrijf je dat) in topics dan óók die d/t-fouten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
Misschien bedoelt hij wel het type (soort) fouten van typefouten?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef The_stranger het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fuck that. Als het gaat over typfouten (ja zo schrijf je dat) in topics dan óók die d/t-fouten.
Doe het maar over.
Ja! Of dat ze woorden uit elkaar trekken zonder dat daar een grond voor is. Bevordert het begrijpend lezen ook niet echt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoofdletters enzo bedoel ik niet, maar gewoon dat mensen woorden half af maken of de letters van een woord door elkaar schrijven en je dus niet meer kunt lezen wat die gene die de post heeft geplaatst bedoelt.
Ja om niet na te hoeven denken roept men heel snel 'jamaar ik ben dyslectisch'. Op dezelfde manier wordt algehele zwakzinnigheid ook bedekt met het deken van ADHD en aanverwante aandachtsacroniemen. Schei toch uit.quote:
Ja, de woorden "me", "zen", "men", "der" et cetera zijn fout volgens de spellingscontrole.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik kom heel vaak posts tegen op hetforum, waar gewoon zo veel type fouten in zitten, dat je niet meer kunt begrijpen wat er met zo'n post bedoelt wordt. dat d / t verhaal is niet erg.
![]()
Ik weeg twee kilo te weinig (voor perfecte BMI), ik heb anorexia.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja om niet na te hoeven denken roept men heel snel 'jamaar ik ben dyslectisch'. Op dezelfde manier wordt algehele zwakzinnigheid ook bedekt met het deken van ADHD en aanverwante aandachtsacroniemen. Schei toch uit.
Heb je een opleiding genoten?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoofdletters enzo bedoel ik niet, maar gewoon dat mensen woorden half af maken of de letters van een woord door elkaar schrijven en je dus niet meer kunt lezen wat die gene die de post heeft geplaatst bedoelt.
Maar toch is het zoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja om niet na te hoeven denken roept men heel snel 'jamaar ik ben dyslectisch'. Op dezelfde manier wordt algehele zwakzinnigheid ook bedekt met het deken van ADHD en aanverwante aandachtsacroniemen. Schei toch uit.
Die en de rest in de OP....quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef The_stranger het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn post nu wel compleet is
Nog eentje gevonden.quote:....posts tegen op het forum...
ja heerlijk genoten.quote:
Systeembeheerderquote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
ja heerlijk genoten.![]()
![]()
![]()
maar ik ben systeem beheerder bij een transport bedrijf.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ja heerlijk genoten.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb zon meisje op msn en die hefet dat ook![]()
Zet ze gewoon zinnen half door elkaar enzo
Voordeel is wel dat als je zelf geen zin hebt om pietje precies te praten dat ze no matter geen idee heeft hoeveel spelfouten jij maakt, ze altijd begrijpt wat je bedoeld
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Systeembeheerder
Transportbedrijf.
Heus, zo moeilijk is het niet.
Ik ben geen Nederlands leraar hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 14:07 schreef wazoomie het volgende:
[..]
En die laatste d reken je wel goed?
dit bedoelde ik dus met mijn klacht en of iets aan elkaar geschreven moet worden of niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb zon meisje op msn en die hefet dat ook
Zet ze gewoon zinnen half door elkaar enzo
Voordeel is wel dat als je zelf geen zin hebt om pietje precies te praten dat ze no matter geen idee heeft hoeveel spelfouten jij maakt, ze altijd begrijpt wat je bedoeld
Lees bovenstaande nog eens, laat de fouten voor het gemak maar even achterwege, maar besef dat dit ook een onnavolgbare woordenbrij is.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
dit bedoelde ik dus met mijn klacht en of iets aan elkaar geschreven moet worden of niet.
dus ik bedoelde de onbegrijpelijke taal van iemand, dat je niet uit de tekst niet kunt opmaken wat iemand bedoeld.
Is je shift- en Capslocktoets kapot? Type eens zinnen met hoofdlettersquote:Op woensdag 4 november 2009 14:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dit bedoelde ik dus met mijn klacht en of iets aan elkaar geschreven moet worden of niet.
dus ik bedoelde de onbegrijpelijke taal van iemand, dat je niet uit de tekst niet kunt opmaken wat iemand bedoeld.
Woordenbrij?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees bovenstaande nog eens, laat de fouten voor het gemak maar even achterwege, maar besef dat dit ook een onnavolgbare woordenbrij is.
Ja. Onnavolgbaar ook nog eens.quote:
Neequote:Op woensdag 4 november 2009 12:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn post nu wel compleet is
reading my mindquote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef griekjeee het volgende:
Zoiets posten en dan zelf fouten maken
Is een ketel?quote:
Gast, ga eens op www.spatiegebruik.nl goed die regels doorlezen, want dit is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Wordt ...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeej een spellingnazi topic
Word weleens tijd dat hier een centraal topic van komt zodat jullie niet alle andere topics vergallen!
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef ElectricEye het volgende:
Over welk type fouten heeft TS het nu?
En dat vooral.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het gaat over typfouten (ja zo schrijf je dat)
ik twijfelde al een beetjequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef The_stranger het volgende:
Dat.quote:
hihihihi! folguhns mei hep juh uhn bitje vewl fauten!!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef FiletAmerican het volgende:
wa kank er nouw aan doewn da k dislectish bewn!
Alles waar je zelf keihard in faalt doet niet ter zake, maar het falen van anderen is niet okay. Prutsert.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Alles waar je zelf keihard in faalt doet niet ter zake, maar het falen van anderen is niet okay. Prutsert.
..dit dan?quote:vlognes een odenzroek aan de Cmabrigde Uinervtisy, is het niet baelrngijk in wleke vlgodore de ltetres van het worod satan. Het einge blenargijke is dat de eretse en de lastate ltteer van het worod op de jiuste palats staan. De rset kan geowon door elakar ggoioed wrdoen en je kan het toch nog lzeen zeondr prelobemn. De vrkelraing is dat de mnseleijke hsreenen niet alle lteters afoznedriljk leezn, maar het worod als een geehel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |