Zou je anders aanraden ermee te stoppen dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
En heb je nu een kindje of niet? Dan zul je wel door moeten...
wat zij zegt,... dus!! ! !!!!!!!!!! !! ! !quote:Op woensdag 4 november 2009 13:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Meid alsjeblieft laat je nooit door welk wezen dan ook onderuit trappen! Dat is niemand waard nml.
been there, done that, zonde van je tijd! Ga zelf leven, ga zelf genieten, laat dingen niet afhangen van een ander. Je schiet er geen klap mee op.
Sommige lui zijn gewoonweg kut en kloten weg ermee!
Opzouten daar wil JIJ niet eens mee omgaan!
Hups...je kan het~! En geen rare dingen denken, iedereen denkt wel eens een dagje van gets is dit het nu? Of bah kvoel me kut etc. Maar dat is geen reden om kapot te gaan aan wat een ander flikt ok?
neequote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou je anders aanraden ermee te stoppen dan?
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou je anders aanraden ermee te stoppen dan?
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef error_404 het volgende:
Eerst naar de huisarts voor een verwijzing naar de psycholoog. Vandaar verder.
Hey,quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef dartchickie het volgende:
Na een lang verleden met allerlei vervelende dingen die ik mee heb gemaakt(ivf periode,.adoptie periode ,..in een scheiding,.vader overleden ,..en een vriend die me geestelijk gewoon mishandelde),..zit ik op dit moment gewoon heel erg diep in de put.
Heb een heel verleden met allerlei vervelende dingen,..en op dit moment kom ik er gewoon niet meer uit.
Had een poosje een lekker gevoel en dat kwam met name doordat iemand in mijn leventje kwam waarbij ik dacht dat alles wat hij zei oprecht gemeend was.
En waarin ik al gauw steeds meer in mijn schulp ging kruipen doordat hij me werkelijk onzettend vernederde x op x,..
Hij was me gewoon geestelijk aan het vermoorden,,.
Waardoor ik me zelf niet goed genoeg meer voel...al mijn vrienden praten tegen mij aan ,..dat niks aan mij ligt!!
Maar het helpt gewoon niet,..kan soms maar aan 1 ding denken en dat is nou niet bepaald iets moois,..
ALJS graag serieuse reacties,..wat ik weet t echt niet meer!!!!!
dit dus.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hey,
Ik heb zelf zo'n relatie gehad. En ben er gelukkig goed uit gekomen. Achteraf zijn er 2 dingen duidelijk geworden. Allereerst was het een jongen die uit was op kwetsbare meiden, en die met gemak om zijn vinger wond. Voel je dus niet schuldig dat je voor zo'n lul gevallen bent, hij zal op zijn manier aantrekkelijk geweest zijn, er is een reden waarom je verliefd bent geworden en hij zal dus op momenten ook lief voor je geweest zijn.
Ten tweede kwam ik erachter dat ik destijds heel graag een relatie wilde en daardoor niet zo goed oplette met wie ik een relatie begon en daardoor bij die jongen terecht kwam. Ik heb er een tijdje voor nodig gehad om op te krabbelen maar het is wel gelukt, en dat gaat jou ook wel lukken. Je hebt een hoop meegemaakt en dat heb je ook overleefd.
Ik denk dat je nu de komende tijd even lief voor jezelf moet gaan zijn. Zoek iemand die je helpt om alles te verwerken, ga leuke dingen doen met vrienden, probeer een beetje te genieten, vraag je vrienden om hulp. Stop in elk geval met in een hoekje zitten piekeren en roeren in wat er allemaal misgegaan is of je aangedaan is, daar schiet je weinig mee op. Natuurlijk mag je best eens verdrietig zijn, maar je moet wel doorgaan met je leven.
Succes!
Geen idee, maar iig veel te persoonlijk. Als het echt was dan doet ie dat maar ergens anders.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Stali het volgende:
Waarom zijn die teksten van Maineye weg?
Was dat nep?
Je bent scherp!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik zal je een ding verklappen over mijzelf.
Te lief te nice etc etc...Nou dan krijg je de klappen wel hoor rondom je heen, men heeft het niet zo op met te lieve peoples nml. Dat je slim bent en leuk en knap doet niet terzake, maakt ze vaak nog jaloers ook, hoe jij het lef hebt om ook nog aardig te zijn, zelfs als ze jou van alles flikken, maar goed moet je kunnen!
Ik kan dat, helaasch voor mijzelf want ik had mijzelf ermee niemand anders, alles vergeven wat een ander je flikt, ok laat maar, ze zijn niet wijzer dacht ik dan.
ok ik vergeef diegene maar die wist ook ff niet beter...dat soort kul...ze weten echt wel beter!
Veel mensen spelen een spelletje met andere mensen, met de reden om zichzelf beter te voelen, waarom doen zij dit?
Juist omdat zij zichzelf een niks voelen.
Want als jij je goed voelt over jezelf hoef je een ander niet de grond in te stampen nml, hoef je een ander niet te kwetsen!
Onthou dat!!!!!!
Een mens die tevreden is met zichzelf, heeft dat niet nodig, heeft geen macht nodig, geen status niets! Die is gewoonweg lekker zichzelf.
Nou goed zover ben ik wel inmiddels dat het gevoel van...vrienden! Partners, wel achter mij ligt..ik heb dat wel gezien allemaal die nonsens..
Hoe men misbruik maakt van elkaar, het verhaaltje moedertje spelen, en hij de zoon...schei toch uit. Bah bah!
Ik wil geen hotel zijn voor een vent, of een vuilnisbak voor zijn kwakkie zout een eind op!
Ik wil eigenlijk niet eens meer een relatie uberhaupt zover ben ik nu al!
Terwijl ik altijd dacht oh een relatie leuk, gezellig...rot op er is niks gezelligs aan!
De kans dat je iemand vindt die bij je past is miniscuul klein...
En dan? Je leven voorbij, met zeikerd spuitelf..oh wat fijn..ga je dan met die indoctrinatie van je moet een relatie, je moet trouwen want iedereen doet het toch? En alleenstaanden ja euh..kom!
Meid ik ga alleen nog for the one and only en komt ie niet heeft HIJ pech ik niet!
Fuck them!
Bekijk het...
Je moet jezelf zien als een Godin!
Ze moeten jou liefhebben!
Ga daar eerst maar eens voor, voordat je dat beeld dat je ingeprent kreeg bij geboorte al, van huisje boompje beestje, wil bewijzen tegenover jezelf, want dat bestaat nml niet eens.
Dat droombeeld, liefde is kut!
Tenzij en mits je de ware ontmoet maar oei...
die zijn moeilijk te vinden!
Dus enjoy your life girl!
En ren weg van eikels want daarvan zijn er teveel!
Geloof me..
Oh en ik ben verre van bitter...maar kan alles goed bekijken vanaf mijn afstandje...want ik trap niet zo snel meer ergens in nml..dat leer je hier dus van door schade en schande...
helaas...
zo ff wat levenslesjes van moi..
Knoop ze in je oortjes meis!
En lach en dans!
Hier lees ik heel wat dingen die ik herken!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Te lief te nice etc etc...Nou dan krijg je de klappen wel hoor rondom je heen, men heeft het niet zo op met te lieve peoples nml. Dat je slim bent en leuk en knap doet niet terzake, maakt ze vaak nog jaloers ook, hoe jij het lef hebt om ook nog aardig te zijn, zelfs als ze jou van alles flikken, maar goed moet je kunnen!
Ik kan dat, helaasch voor mijzelf want ik had mijzelf ermee niemand anders, alles vergeven wat een ander je flikt, ok laat maar, ze zijn niet wijzer dacht ik dan.
ok ik vergeef diegene maar die wist ook ff niet beter...dat soort kul...ze weten echt wel beter!
Veel mensen spelen een spelletje met andere mensen, met de reden om zichzelf beter te voelen, waarom doen zij dit?
Want als jij je goed voelt over jezelf hoef je een ander niet de grond in te stampen nml, hoef je een ander niet te kwetsen!
Onthou dat!!!!!!
Een mens die tevreden is met zichzelf, heeft dat niet nodig, heeft geen macht nodig, geen status niets! Die is gewoonweg lekker zichzelf.
Nou goed zover ben ik wel inmiddels dat het gevoel van...vrienden! Partners, wel achter mij ligt..ik heb dat wel gezien allemaal die nonsens..
Hoe men misbruik maakt van elkaar, het verhaaltje moedertje spelen, en hij de zoon...schei toch uit. Bah bah!
Ik wil geen hotel zijn voor een vent, of een vuilnisbak voor zijn kwakkie zout een eind op!
Terwijl ik altijd dacht oh een relatie leuk, gezellig...rot op er is niks gezelligs aan!
En dan? Je leven voorbij, met zeikerd spuitelf..oh wat fijn..ga je dan met die indoctrinatie van je moet een relatie, je moet trouwen want iedereen doet het toch? En alleenstaanden ja euh..kom!
Meid ik ga alleen nog for the one and only en komt ie niet heeft HIJ pech ik niet!
Fuck them!
Bekijk het...
Ga daar eerst maar eens voor, voordat je dat beeld dat je ingeprent kreeg bij geboorte al, van huisje boompje beestje, wil bewijzen tegenover jezelf, want dat bestaat nml niet eens.
Geloof me..
Oh en ik ben verre van bitter...maar kan alles goed bekijken vanaf mijn afstandje...want ik trap niet zo snel meer ergens in nml..dat leer je hier dus van door schade en schande...
helaas...
En lach en dans!
Lees je in alvorens je advies aanneemt.quote:Op donderdag 5 november 2009 07:13 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Hier lees ik heel wat dingen die ik herken!!!!
En ik zal jouw advies eens in mijn oortjes knopen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Onthou dat!!!!!!
Fuck them!
Bekijk het...
Geloof me..
helaas...
En lach en dans!
zou wel handig zijn. idd.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Northside het volgende:
Even voor de beeldvorming... hoe oud is TS? Er zit voor mij een groot verschil tussen een meisje van 20 die 2 keer 6 maanden relatie heeft gehad of een vrouw van 35 die 2 keer 6 jaar huwelijk heeft gehad bij dit soort dingen.
*insert captain obvious plaatjes enzo*quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Northside het volgende:
Even voor de beeldvorming... hoe oud is TS? Er zit voor mij een groot verschil tussen een meisje van 20 die 2 keer 6 maanden relatie heeft gehad of een vrouw van 35 die 2 keer 6 jaar huwelijk heeft gehad bij dit soort dingen.
30 of 45 dan, ook goed. Er staat gewoon te weinig informatie in de OP.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
*insert captain obvious plaatjes enzo*
IVF, adoptie, scheiding, overleden vader. Lijkt me niet dat je dan 20 bent.
Ik wil niet de pseudo-psycholoog gaan uithangen, maar ik denk dat dit een beetje refereert naar jouw probleem. Als je graag mensen wilt helpen, zou het misschien kunnen zijn dat je gelukkig probeert te zijn door anderen gelukkig te maken. Of dat je hiermee je eigen problemen probeert te vergeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef dartchickie het volgende:
Ik was altijd de gene die met mensen praatte als ze problemen hadden en die mensen advies kon geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |