abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74382997
Na een lang verleden met allerlei vervelende dingen die ik mee heb gemaakt(ivf periode,.adoptie periode ,..in een scheiding,.vader overleden ,..en een vriend die me geestelijk gewoon mishandelde),..zit ik op dit moment gewoon heel erg diep in de put.
Heb een heel verleden met allerlei vervelende dingen,..en op dit moment kom ik er gewoon niet meer uit.
Had een poosje een lekker gevoel en dat kwam met name doordat iemand in mijn leventje kwam waarbij ik dacht dat alles wat hij zei oprecht gemeend was.
En waarin ik al gauw steeds meer in mijn schulp ging kruipen doordat hij me werkelijk onzettend vernederde x op x,..
Hij was me gewoon geestelijk aan het vermoorden,,.
Waardoor ik me zelf niet goed genoeg meer voel...al mijn vrienden praten tegen mij aan ,..dat niks aan mij ligt!!
Maar het helpt gewoon niet,..kan soms maar aan 1 ding denken en dat is nou niet bepaald iets moois,..
ALJS graag serieuse reacties,..wat ik weet t echt niet meer!!!!!
devilwoman from hell
  woensdag 4 november 2009 @ 13:27:12 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74383109
Misschien met een professional praten hierover?
pi_74383160
,..Sterkte!!!!!,...
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  woensdag 4 november 2009 @ 13:29:39 #4
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74383204
Ga anders eerst naar de huisarts...die wil je vast wel verder helpen! Succes!
Stand for something or fall for anything
pi_74383221
ga naar een psych?
En heb je nu een kindje of niet? Dan zul je wel door moeten...
Het lijkt allemaal heel kut nu, maar het wordt wel beter
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 4 november 2009 @ 13:38:52 #6
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74383532
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
En heb je nu een kindje of niet? Dan zul je wel door moeten...
Zou je anders aanraden ermee te stoppen dan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:39:02 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_74383537
Ik denk dat je teveel op anderen wil vertrouwen om je uit een situatie te halen... Als je oprecht
naar situaties kijkt waarbij je een goed gevoel krijgt van een bepaald persoon komt dat vrijwel
altijd vanuit jezelf (jouw eigen reactie op wat iemand doet of zegt)... Met die wetenschap heb
je niemand nodig om eenzelfde reactie te kunnen krijgen bij jezelf... Maak jezelf gelukkig!

En hoe meer negatieve dingen je meemaakt hoe meer ervaring je hebt om er weer uit te komen
en te relativeren... Je hebt al eerder erger meegemaakt dus ook de huidige situatie is niet het
einde van de wereld... Zo maak je jezelf automatisch sterker als je maar in blijft zien dat de
oplossing niet vanuit anderen komt (al lijkt dat vaak wel zo) maar vanuit jezelf!

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 04-11-2009 15:05:56 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_74383558
Naar de huisarts gaan is een goed begin.
pi_74383610
Logisch dat je je heel kut voelt. Hoe moeilijk het ook is, in ieder geval niet thuis blijven zitten en zoveel mogelijk afleiding zoeken. Voorlopig van dag tot dag leven en niet teveel nadenken.

Maar als dit een terugkerend probleem is gedurende je leven, zou ik eens gaan nadenken waarom het je elke keer overkomt. Ik wil niet zeggen dat het jouw eigen schuld is, maar ik maak uit je verhaal op dat je je volledig met al je kwetsbaarheden op die persoon hebt gestort. Mensen kunnen daar misbruik van maken.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:42:42 #10
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74383650
Eerst naar de huisarts voor een verwijzing naar de psycholoog. Vandaar verder.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 4 november 2009 @ 13:44:57 #11
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74383719
Meid alsjeblieft laat je nooit door welk wezen dan ook onderuit trappen! Dat is niemand waard nml.
been there, done that, zonde van je tijd! Ga zelf leven, ga zelf genieten, laat dingen niet afhangen van een ander. Je schiet er geen klap mee op.
Sommige lui zijn gewoonweg kut en kloten weg ermee!
Opzouten daar wil JIJ niet eens mee omgaan!
Hups...je kan het~! En geen rare dingen denken, iedereen denkt wel eens een dagje van gets is dit het nu? Of bah kvoel me kut etc. Maar dat is geen reden om kapot te gaan aan wat een ander flikt ok?
Snollebolt
pi_74383808
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Meid alsjeblieft laat je nooit door welk wezen dan ook onderuit trappen! Dat is niemand waard nml.
been there, done that, zonde van je tijd! Ga zelf leven, ga zelf genieten, laat dingen niet afhangen van een ander. Je schiet er geen klap mee op.
Sommige lui zijn gewoonweg kut en kloten weg ermee!
Opzouten daar wil JIJ niet eens mee omgaan!
Hups...je kan het~! En geen rare dingen denken, iedereen denkt wel eens een dagje van gets is dit het nu? Of bah kvoel me kut etc. Maar dat is geen reden om kapot te gaan aan wat een ander flikt ok?
wat zij zegt,... dus!! ! !!!!!!!!!! !! ! !

DENK AAN JEZELF!!! ! ! ,..
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_74383907
Leef voor jezelf. Doe leuke dingen met vriendinnen, ga niet achter een man aan want je moet eerst jezelf goed leren kennen en weten wat je leuk vind zodat je ook een man kan zoeken die je eventueel nog net dat stapje extra brengt.
Wees kritisch over al je relaties en mijdt die mensen die je geen goed gevoel (meer) geven. Besteed je energie aan de vrienden die er echt voor je zijn en laat "losse" contacten wat op een laag pitje.

Misschien kan het ook helpen om hier eens met iemand (een professional) over te praten, dat is helemaal geen schande.

hou je taai en kick ass.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_74384027
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nee
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_74384155
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

!
pi_74384206
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef error_404 het volgende:
Eerst naar de huisarts voor een verwijzing naar de psycholoog. Vandaar verder.
Inderdaad.

TS, als je omgeving je al niet door deze dip kan sleuren dan gaat FOK! dit al helemaal niet voor je doen.
pi_74384254
Zelfmoord, (dat bedoelde je toch) is nooit een optie, ga naar een psycholoog.....
  woensdag 4 november 2009 @ 14:38:55 #18
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_74385530
laat het oude leven achter je en neem een stap in een nieuwe..

Het zal moeilijk zijn, dat weet ik, maar het lijkt me een goed besluit..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_74388203
Ga in het vreemdelingenlegioen.
pi_74389086
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef dartchickie het volgende:
Na een lang verleden met allerlei vervelende dingen die ik mee heb gemaakt(ivf periode,.adoptie periode ,..in een scheiding,.vader overleden ,..en een vriend die me geestelijk gewoon mishandelde),..zit ik op dit moment gewoon heel erg diep in de put.
Heb een heel verleden met allerlei vervelende dingen,..en op dit moment kom ik er gewoon niet meer uit.
Had een poosje een lekker gevoel en dat kwam met name doordat iemand in mijn leventje kwam waarbij ik dacht dat alles wat hij zei oprecht gemeend was.
En waarin ik al gauw steeds meer in mijn schulp ging kruipen doordat hij me werkelijk onzettend vernederde x op x,..
Hij was me gewoon geestelijk aan het vermoorden,,.
Waardoor ik me zelf niet goed genoeg meer voel...al mijn vrienden praten tegen mij aan ,..dat niks aan mij ligt!!
Maar het helpt gewoon niet,..kan soms maar aan 1 ding denken en dat is nou niet bepaald iets moois,..
ALJS graag serieuse reacties,..wat ik weet t echt niet meer!!!!!
Hey,

Ik heb zelf zo'n relatie gehad. En ben er gelukkig goed uit gekomen. Achteraf zijn er 2 dingen duidelijk geworden. Allereerst was het een jongen die uit was op kwetsbare meiden, en die met gemak om zijn vinger wond. Voel je dus niet schuldig dat je voor zo'n lul gevallen bent, hij zal op zijn manier aantrekkelijk geweest zijn, er is een reden waarom je verliefd bent geworden en hij zal dus op momenten ook lief voor je geweest zijn.

Ten tweede kwam ik erachter dat ik destijds heel graag een relatie wilde en daardoor niet zo goed oplette met wie ik een relatie begon en daardoor bij die jongen terecht kwam. Ik heb er een tijdje voor nodig gehad om op te krabbelen maar het is wel gelukt, en dat gaat jou ook wel lukken. Je hebt een hoop meegemaakt en dat heb je ook overleefd.

Ik denk dat je nu de komende tijd even lief voor jezelf moet gaan zijn. Zoek iemand die je helpt om alles te verwerken, ga leuke dingen doen met vrienden, probeer een beetje te genieten, vraag je vrienden om hulp. Stop in elk geval met in een hoekje zitten piekeren en roeren in wat er allemaal misgegaan is of je aangedaan is, daar schiet je weinig mee op. Natuurlijk mag je best eens verdrietig zijn, maar je moet wel doorgaan met je leven.

Succes!
  woensdag 4 november 2009 @ 16:41:39 #21
98593 KlappernootatWork
pi_74390009
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Hey,

Ik heb zelf zo'n relatie gehad. En ben er gelukkig goed uit gekomen. Achteraf zijn er 2 dingen duidelijk geworden. Allereerst was het een jongen die uit was op kwetsbare meiden, en die met gemak om zijn vinger wond. Voel je dus niet schuldig dat je voor zo'n lul gevallen bent, hij zal op zijn manier aantrekkelijk geweest zijn, er is een reden waarom je verliefd bent geworden en hij zal dus op momenten ook lief voor je geweest zijn.

Ten tweede kwam ik erachter dat ik destijds heel graag een relatie wilde en daardoor niet zo goed oplette met wie ik een relatie begon en daardoor bij die jongen terecht kwam. Ik heb er een tijdje voor nodig gehad om op te krabbelen maar het is wel gelukt, en dat gaat jou ook wel lukken. Je hebt een hoop meegemaakt en dat heb je ook overleefd.

Ik denk dat je nu de komende tijd even lief voor jezelf moet gaan zijn. Zoek iemand die je helpt om alles te verwerken, ga leuke dingen doen met vrienden, probeer een beetje te genieten, vraag je vrienden om hulp. Stop in elk geval met in een hoekje zitten piekeren en roeren in wat er allemaal misgegaan is of je aangedaan is, daar schiet je weinig mee op. Natuurlijk mag je best eens verdrietig zijn, maar je moet wel doorgaan met je leven.

Succes!
dit dus.

dartchickie, Kop op, je bent niet alleen!
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_74394043
Ga even reactie in het algemeen erop zetten!!!
Heb hier met tranen in mijn ogen jullie opbeurende reacties zitten lezen.
Ik moet voor mezelf ook weer kunnen genieten,..ik kon het altijd en dat moet ik gewoon weer terug hebben.
Ik was altijd de gene die met mensen praatte als ze problemen hadden en die mensen advies kon geven.
En nu voel ik mezelf zo vreselijk onzeker vernederd etc,..dat ik voor mijn eigen geen oplossing weet.
Ik weet heus wel dat er meer dingen in het leven zijn,..mooie dingen mooie personen.
Alleen kan ik ze gewoon nu niet zien en gewoon even nergens van genieten.
devilwoman from hell
  woensdag 4 november 2009 @ 19:01:38 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74394557
Zie vooral die post van Mevrouw_voor_jou, hierboven. Daarin zie je duidelijk dat zij héél ver is met de verwerking van een soortgelijke situatie, en je ziet dat zij er nu heel positief, eerlijk en redelijk over kan praten. Hou jezelf voor dat jij ooit ook zover zal zijn, als een soort houvast, want die dag komt vanzelf.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 november 2009 @ 19:15:27 #24
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74395065
Veel sterkte in ieder geval TS!

Een afspraak met een psycholoog lijkt mij inderdaad één van de eerste dingen die je zal moeten regelen. En dan stapje voor stapje het verleden verwerken en open staan voor de positieve kanten en fijne ontwikkelingen elders. Ook al kan je dat waarschijnlijk op dit moment nog even niet voorstellen.
Overal verstand van.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:01:12 #25
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_74399678
Dartchickie, ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar probeer niet gelijk het 'grote geluk' terug te vinden, want dit zal alleen maar krampachtig zijn, maar sprokkel kleine dingetjes bij elkaar die je elke keer een klein beetje beter doen voelen.
Na een aantal sterfgevallen in mijn directe omgeving, die me hard hebben geraakt, ben ik niet bij de pakken neer gaan zitten maar heb nieuwe vriendschappen gesloten en mijn familie dichter naar me toe gebracht.

En zowaar, in kleine stapjes ben ik tóch weer de oude geworden.

Dit zou ook voor jou een methode zijn. Praten met mensen die je kan vertrouwen kan een grote hulp zijn, en dat hoeft niet gelijk een relatie zijn die bindend is in welke vorm dan ook. Op het moment denk je: "hoe kan ik ooit weer gelukkig worden? Maar vergeet niet: miljoenen mensen dachten hetzelfde. Open jezelf voor alternatieven, bijt even door het hoge zout-en-pepergehalte heen en geniet!
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_74401283
Waarom zijn die teksten van Maineye weg?
Was dat nep?
pi_74401311
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Stali het volgende:
Waarom zijn die teksten van Maineye weg?
Was dat nep?
Geen idee, maar iig veel te persoonlijk. Als het echt was dan doet ie dat maar ergens anders.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:38:56 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74401410
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Mordreth het volgende:
Even opgeschoond.
Je bent scherp!

Hoe dan ook, TS: zwelg eens niet zo in zelfmedelijden. -knip, te persoonlijk dus- Waarom zou je met een man die vreemdgaat kinderen willen? Ik vind het wel heel erg dat je vader is overleden voor je.
Resistance is futile.
pi_74405758
Hoe dan ook wil ik je aanraden voorlopig geen relatie aan te gaan. Niet voor je weet wie je bent en wat je waard bent. De kans op herhaling is anders groot. Maar ja, dat is hierboven ook al gezegd.
  donderdag 5 november 2009 @ 01:06:08 #31
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74408009
Ik zal je een ding verklappen over mijzelf.
Te lief te nice etc etc...Nou dan krijg je de klappen wel hoor rondom je heen, men heeft het niet zo op met te lieve peoples nml. Dat je slim bent en leuk en knap doet niet terzake, maakt ze vaak nog jaloers ook, hoe jij het lef hebt om ook nog aardig te zijn, zelfs als ze jou van alles flikken, maar goed moet je kunnen!
Ik kan dat, helaasch voor mijzelf want ik had mijzelf ermee niemand anders, alles vergeven wat een ander je flikt, ok laat maar, ze zijn niet wijzer dacht ik dan.
ok ik vergeef diegene maar die wist ook ff niet beter...dat soort kul...ze weten echt wel beter!
Veel mensen spelen een spelletje met andere mensen, met de reden om zichzelf beter te voelen, waarom doen zij dit?
Juist omdat zij zichzelf een niks voelen.
Want als jij je goed voelt over jezelf hoef je een ander niet de grond in te stampen nml, hoef je een ander niet te kwetsen!
Onthou dat!!!!!!
Een mens die tevreden is met zichzelf, heeft dat niet nodig, heeft geen macht nodig, geen status niets! Die is gewoonweg lekker zichzelf.
Nou goed zover ben ik wel inmiddels dat het gevoel van...vrienden! Partners, wel achter mij ligt..ik heb dat wel gezien allemaal die nonsens..
Hoe men misbruik maakt van elkaar, het verhaaltje moedertje spelen, en hij de zoon...schei toch uit. Bah bah!
Ik wil geen hotel zijn voor een vent, of een vuilnisbak voor zijn kwakkie zout een eind op!
Ik wil eigenlijk niet eens meer een relatie uberhaupt zover ben ik nu al!
Terwijl ik altijd dacht oh een relatie leuk, gezellig...rot op er is niks gezelligs aan!
De kans dat je iemand vindt die bij je past is miniscuul klein...
En dan? Je leven voorbij, met zeikerd spuitelf..oh wat fijn..ga je dan met die indoctrinatie van je moet een relatie, je moet trouwen want iedereen doet het toch? En alleenstaanden ja euh..kom!

Meid ik ga alleen nog for the one and only en komt ie niet heeft HIJ pech ik niet!
Fuck them!
Bekijk het...

Je moet jezelf zien als een Godin!
Ze moeten jou liefhebben!
Ga daar eerst maar eens voor, voordat je dat beeld dat je ingeprent kreeg bij geboorte al, van huisje boompje beestje, wil bewijzen tegenover jezelf, want dat bestaat nml niet eens.
Dat droombeeld, liefde is kut!
Tenzij en mits je de ware ontmoet maar oei...
die zijn moeilijk te vinden!
Dus enjoy your life girl!
En ren weg van eikels want daarvan zijn er teveel!
Geloof me..
Oh en ik ben verre van bitter...maar kan alles goed bekijken vanaf mijn afstandje...want ik trap niet zo snel meer ergens in nml..dat leer je hier dus van door schade en schande...
helaas...

zo ff wat levenslesjes van moi..
Knoop ze in je oortjes meis!

En lach en dans!
Snollebolt
pi_74408200
quote:
Op donderdag 5 november 2009 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Te lief te nice etc etc...Nou dan krijg je de klappen wel hoor rondom je heen, men heeft het niet zo op met te lieve peoples nml. Dat je slim bent en leuk en knap doet niet terzake, maakt ze vaak nog jaloers ook, hoe jij het lef hebt om ook nog aardig te zijn, zelfs als ze jou van alles flikken, maar goed moet je kunnen!
Ik kan dat, helaasch voor mijzelf want ik had mijzelf ermee niemand anders, alles vergeven wat een ander je flikt, ok laat maar, ze zijn niet wijzer dacht ik dan.
ok ik vergeef diegene maar die wist ook ff niet beter...dat soort kul...ze weten echt wel beter!
Veel mensen spelen een spelletje met andere mensen, met de reden om zichzelf beter te voelen, waarom doen zij dit?
Want als jij je goed voelt over jezelf hoef je een ander niet de grond in te stampen nml, hoef je een ander niet te kwetsen!
Onthou dat!!!!!!
Een mens die tevreden is met zichzelf, heeft dat niet nodig, heeft geen macht nodig, geen status niets! Die is gewoonweg lekker zichzelf.
Nou goed zover ben ik wel inmiddels dat het gevoel van...vrienden! Partners, wel achter mij ligt..ik heb dat wel gezien allemaal die nonsens..
Hoe men misbruik maakt van elkaar, het verhaaltje moedertje spelen, en hij de zoon...schei toch uit. Bah bah!
Ik wil geen hotel zijn voor een vent, of een vuilnisbak voor zijn kwakkie zout een eind op!
Terwijl ik altijd dacht oh een relatie leuk, gezellig...rot op er is niks gezelligs aan!
En dan? Je leven voorbij, met zeikerd spuitelf..oh wat fijn..ga je dan met die indoctrinatie van je moet een relatie, je moet trouwen want iedereen doet het toch? En alleenstaanden ja euh..kom!

Meid ik ga alleen nog for the one and only en komt ie niet heeft HIJ pech ik niet!
Fuck them!
Bekijk het...

Ga daar eerst maar eens voor, voordat je dat beeld dat je ingeprent kreeg bij geboorte al, van huisje boompje beestje, wil bewijzen tegenover jezelf, want dat bestaat nml niet eens.
Geloof me..
Oh en ik ben verre van bitter...maar kan alles goed bekijken vanaf mijn afstandje...want ik trap niet zo snel meer ergens in nml..dat leer je hier dus van door schade en schande...
helaas...

En lach en dans!
pi_74409091
quote:
Onthou dat!!!!!!

Fuck them!
Bekijk het...

Geloof me..
helaas...

En lach en dans!
Hier lees ik heel wat dingen die ik herken!!!!
En ik zal jouw advies eens in mijn oortjes knopen.
devilwoman from hell
  donderdag 5 november 2009 @ 08:42:10 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74409646
quote:
Op donderdag 5 november 2009 07:13 schreef dartchickie het volgende:

[..]

Hier lees ik heel wat dingen die ik herken!!!!
En ik zal jouw advies eens in mijn oortjes knopen.
Lees je in alvorens je advies aanneemt.
Resistance is futile.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 november 2009 @ 09:18:26 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_74410231
quote:
Onthou dat!!!!!!

Fuck them!
Bekijk het...

Geloof me..
helaas...

En lach en dans!
. Epic. Fail. .
pi_74410295
Tijd voor een pro, TS.
  donderdag 5 november 2009 @ 09:35:39 #37
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74410573
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:21 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor een pro, TS.
En neem Zhe-AnGeL maar mee..
Overal verstand van.
pi_74410765
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef macondo het volgende:

[..]

En neem Zhe-AnGeL maar mee..
Nou inderdaad
pi_74410777
Even voor de beeldvorming... hoe oud is TS? Er zit voor mij een groot verschil tussen een meisje van 20 die 2 keer 6 maanden relatie heeft gehad of een vrouw van 35 die 2 keer 6 jaar huwelijk heeft gehad bij dit soort dingen.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 5 november 2009 @ 10:26:24 #40
98593 KlappernootatWork
pi_74411767
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Northside het volgende:
Even voor de beeldvorming... hoe oud is TS? Er zit voor mij een groot verschil tussen een meisje van 20 die 2 keer 6 maanden relatie heeft gehad of een vrouw van 35 die 2 keer 6 jaar huwelijk heeft gehad bij dit soort dingen.
zou wel handig zijn. idd.
Shit! werken zuigt...
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 november 2009 @ 10:28:54 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_74411830
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Northside het volgende:
*insert captain obvious plaatjes enzo*

IVF, adoptie, scheiding, overleden vader. Lijkt me niet dat je dan 20 bent.
pi_74412522
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

*insert captain obvious plaatjes enzo*

IVF, adoptie, scheiding, overleden vader. Lijkt me niet dat je dan 20 bent.
30 of 45 dan, ook goed. Er staat gewoon te weinig informatie in de OP.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 5 november 2009 @ 20:08:42 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74431582
-edit- dat kan in R&P feedback

-darn edit/delete knopje .... was dus naar maineye toe ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74499208
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef dartchickie het volgende:
Ik was altijd de gene die met mensen praatte als ze problemen hadden en die mensen advies kon geven.
Ik wil niet de pseudo-psycholoog gaan uithangen, maar ik denk dat dit een beetje refereert naar jouw probleem. Als je graag mensen wilt helpen, zou het misschien kunnen zijn dat je gelukkig probeert te zijn door anderen gelukkig te maken. Of dat je hiermee je eigen problemen probeert te vergeten.

Hoe dan ook, probeer 's aan je eigen behoeftes te denken. Misschien heb je dan het idee dat je egoistisch wordt, of gaan anderen mensen zeggen dat je egoistisch bent. Maar dat is alleen omdat je voor de verandering aan jezelf denkt. En wat is daar mis mee?

Bovenstaande reacties vind ik ook wel goed. Idd, laat je niet kennen! Het leven kan kut zijn, maar probeer er het beste van te maken, anders kan je er sowieso niet van genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')