quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef dartchickie het volgende:Na een lang verleden met allerlei vervelende dingen die ik mee heb gemaakt(ivf periode,.adoptie periode ,..in een scheiding,.vader overleden ,..en een vriend die me geestelijk gewoon mishandelde),..zit ik op dit moment gewoon heel erg diep in de put.
Heb een heel verleden met allerlei vervelende dingen,..en op dit moment kom ik er gewoon niet meer uit.
Had een poosje een lekker gevoel en dat kwam met name doordat iemand in mijn leventje kwam waarbij ik dacht dat alles wat hij zei oprecht gemeend was.
En waarin ik al gauw steeds meer in mijn schulp ging kruipen doordat hij me werkelijk onzettend vernederde x op x,..
Hij was me gewoon geestelijk aan het vermoorden,,.
Waardoor ik me zelf niet goed genoeg meer voel...al mijn vrienden praten tegen mij aan ,..dat niks aan mij ligt!!
Maar het helpt gewoon niet,..kan soms maar aan 1 ding denken en dat is nou niet bepaald iets moois,..
ALJS graag serieuse reacties,..wat ik weet t echt niet meer!!!!!
Hey,
Ik heb zelf zo'n relatie gehad. En ben er gelukkig goed uit gekomen. Achteraf zijn er 2 dingen duidelijk geworden. Allereerst was het een jongen die uit was op kwetsbare meiden, en die met gemak om zijn vinger wond. Voel je dus niet schuldig dat je voor zo'n lul gevallen bent, hij zal op zijn manier aantrekkelijk geweest zijn, er is een reden waarom je verliefd bent geworden en hij zal dus op momenten ook lief voor je geweest zijn.
Ten tweede kwam ik erachter dat ik destijds heel graag een relatie wilde en daardoor niet zo goed oplette met wie ik een relatie begon en daardoor bij die jongen terecht kwam. Ik heb er een tijdje voor nodig gehad om op te krabbelen maar het is wel gelukt, en dat gaat jou ook wel lukken. Je hebt een hoop meegemaakt en dat heb je ook overleefd.
Ik denk dat je nu de komende tijd even lief voor jezelf moet gaan zijn. Zoek iemand die je helpt om alles te verwerken, ga leuke dingen doen met vrienden, probeer een beetje te genieten, vraag je vrienden om hulp. Stop in elk geval met in een hoekje zitten piekeren en roeren in wat er allemaal misgegaan is of je aangedaan is, daar schiet je weinig mee op. Natuurlijk mag je best eens verdrietig zijn, maar je moet wel doorgaan met je leven.
Succes!