Toch netjes dat ze haar dan nog wel even naar school brengen.quote:Onbekenden ontvoeren verkeerde meisje
ANP Gepubliceerd op 03 november 2009 09:15, bijgewerkt op 09:19
HILLEGOM - Een 15-jarige meisje is vorige week in haar woonplaats Hillegom door onbekenden van haar fiets getrokken en meegenomen in een bestelbus. Zij werd na een uur in Haarlem weer vrijgelaten. De ontvoerders vertelden haar het verkeerde meisje te hebben gepakt. Dat bevestigde een woordvoerder van de politie dinsdag naar aanleiding van een bericht in de GPD-bladen.
Het meisje was op de fiets op weg naar haar school in Haarlem, toen de onbekenden toesloegen. De scholiere kreeg in het busje een zak over haar hoofd getrokken en werd geboeid. Het meisje werd in de buurt van haar school weer vrijgelaten.
De politie wil in het belang van het onderzoek geen nadere mededelingen doen.
klinkt alsof ze het verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Toch netjes dat ze haar dan nog wel even naar school brengen.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
klinkt alsof ze het verzonnen heeft.
ontvoerders nemen het al niet zo nauw met een mensenleven meestal.
Haar netjes afzetten met het verhaal "sorry verkeerde" dan zou je al kunnen stellen dat ze de politie teveel info kan geven over een mogelijk ophandezijnde ontvoering van een meisje die aan haar signalement voldoet en haar dan in leven laten is dan ook wat onwaarschijnlijk.
Ik verwacht morgen een update erover als ik het zo allemaal lees.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Haar netjes afzetten met het verhaal "sorry verkeerde" dan zou je al kunnen stellen dat ze de politie teveel info kan geven over een mogelijk ophandezijnde ontvoering van een meisje die aan haar signalement voldoet en haar dan in leven laten is dan ook wat onwaarschijnlijk.
Mij ook niet!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat ontvoerders het niet zo nauw nemen met een mensenleven is natuurlijk een onzinnige bewering. Maar verder klinkt het inderdaad wel wat ongeloofwaardig. Zou me niets verbazen als dit niet waar blijkt te zijn...
Doe eens onderzoek naar hoe vaak iemand levend uit een ontvoering komt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat ontvoerders het niet zo nauw nemen met een mensenleven is natuurlijk een onzinnige bewering. Maar verder klinkt het inderdaad wel wat ongeloofwaardig. Zou me niets verbazen als dit niet waar blijkt te zijn...
Als jij nou eens dat onderzoek doet en dan de resultaten met ons deeltquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Doe eens onderzoek naar hoe vaak iemand levend uit een ontvoering komt.
Statistisch gezien heb je weinig overlevingskans en dan vooral NA dat losgeld is betaald.
En daarop was mijn "uitspraak" gebaseert.
Heeft verder helemaal niks met films te maken.
Ik ben lui, doe eens wat bronnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Doe eens onderzoek naar hoe vaak iemand levend uit een ontvoering komt.
Statistisch gezien heb je weinig overlevingskans en dan vooral NA dat losgeld is betaald.
En daarop was mijn "uitspraak" gebaseert.
Heeft verder helemaal niks met films te maken.
Taalverloederingquote:Een 15-jarige meisje
eensch.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja en dat het meisje dat eigenlijk ontvoerd moest worden, nu ook door de verkeerde ontvoerders is meegenomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Onbekenden.... Zou zo maar kunnen dat het nog de verkeerde ontvoerders blijken te zijn ook dus
Jack Bauer moet in de buurt zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef woid het volgende:
"... Toch heeft het meisje, in een poging alarm te slaan, kans gezien om met haar handen op haar rug haar mobiele telefoon te bemachtigen en sms’jes te versturen, zo bevestigt ook de politie.... "
bron
haha ja, de 'jeugd van tegenwoordig'quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Monolith het volgende:
Kwamen wij vroeger aan met "m'n band was lek"..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |