k*t..... ik heb een redelijk fijne host elsewhere..quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Chinless het volgende:
Je hebt sow ie sow Apache + (My)SQL nodig.
Maar dat heeft toch ook te maken met hoe die klasgenoot van jou zijn site heeft beveiligd e.d.? Ik draai nu al jaren OsCommerce (en mijn ex-vriend ook) en bij ons is er nooit iets gehacked...quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:32 schreef DirkZz het volgende:
Site van een klasgenoot is al een paar keer 'gehacked' en die gebruikt ook osCommerece.Ik zou het persoonlijk in iedergeval niet gebruiken.
Onzin denk dat IIS het ook zal doen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Chinless het volgende:
Je hebt sow ie sow Apache + (My)SQL nodig.
Hij had de nieuwste versie eropstaan, alles geupdate etc. Maar de 'hacker' heeft in de webshop alle links geredirect naar zich zelf toe.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch ook te maken met hoe die klasgenoot van jou zijn site heeft beveiligd e.d.? Ik draai nu al jaren OsCommerce (en mijn ex-vriend ook) en bij ons is er nooit iets gehacked...
En ik ben er op zich wel tevreden over, al blijft het lastig dat je zelf moet blijven stoeien met patches enzo om je site naar wens te maken. Ik heb begrepen dat er makkelijkere pakketten zijn, die ook gemakkelijker aan te passen zijn
Je moet natuurlijk wel het admin-gedeelte afschermen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:51 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hij had de nieuwste versie eropstaan, alles geupdate etc. Maar de 'hacker' heeft in de webshop alle links geredirect naar zich zelf toe.
Dus als je op zijn webshop bijv Artikel A wou kopen, dan kwam je op eens bij een heel andere webshop uit die de betaling afhandelde.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:58 schreef CasB het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel het admin-gedeelte afschermen.
Nou ik dacht dat apache het probleem was, maar deze server maakt toch gebruik van apache. Het probleem is dat de php.ini een probleem veroorzaakt, en dat kan ik bij deze host niet aanpassenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef klaasdj het volgende:
[..]
k*t..... ik heb een redelijk fijne host elsewhere..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |