abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:24:37 #1
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74478928
Hoi,

Iemand ervaring met osCommerce? goed systeem?

Ik vroeg mij af of dat ook eenvoudig draaiend kan krijgen op een host op aftstand, zonder apache.

bvd
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_74479058
Site van een klasgenoot is al een paar keer 'gehacked' en die gebruikt ook osCommerece.
Ik zou het persoonlijk in iedergeval niet gebruiken.
pi_74479187
Je hebt sow ie sow Apache + (My)SQL nodig.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:42:24 #4
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74479211
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Chinless het volgende:
k*t..... ik heb een redelijk fijne host elsewhere..
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
pi_74479264
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:32 schreef DirkZz het volgende:
Site van een klasgenoot is al een paar keer 'gehacked' en die gebruikt ook osCommerece.
Ik zou het persoonlijk in iedergeval niet gebruiken.
Maar dat heeft toch ook te maken met hoe die klasgenoot van jou zijn site heeft beveiligd e.d.? Ik draai nu al jaren OsCommerce (en mijn ex-vriend ook) en bij ons is er nooit iets gehacked...

En ik ben er op zich wel tevreden over, al blijft het lastig dat je zelf moet blijven stoeien met patches enzo om je site naar wens te maken. Ik heb begrepen dat er makkelijkere pakketten zijn, die ook gemakkelijker aan te passen zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74480513
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Chinless het volgende:
Onzin denk dat IIS het ook zal doen.

Maar je zegt geen gebruikt maakt van Apache, welke server software dan wel?
pi_74482239
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar dat heeft toch ook te maken met hoe die klasgenoot van jou zijn site heeft beveiligd e.d.? Ik draai nu al jaren OsCommerce (en mijn ex-vriend ook) en bij ons is er nooit iets gehacked...

En ik ben er op zich wel tevreden over, al blijft het lastig dat je zelf moet blijven stoeien met patches enzo om je site naar wens te maken. Ik heb begrepen dat er makkelijkere pakketten zijn, die ook gemakkelijker aan te passen zijn
Hij had de nieuwste versie eropstaan, alles geupdate etc. Maar de 'hacker' heeft in de webshop alle links geredirect naar zich zelf toe.
Dus als je op zijn webshop bijv Artikel A wou kopen, dan kwam je op eens bij een heel andere webshop uit die de betaling afhandelde.
pi_74482396
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:51 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Hij had de nieuwste versie eropstaan, alles geupdate etc. Maar de 'hacker' heeft in de webshop alle links geredirect naar zich zelf toe.
Dus als je op zijn webshop bijv Artikel A wou kopen, dan kwam je op eens bij een heel andere webshop uit die de betaling afhandelde.
Je moet natuurlijk wel het admin-gedeelte afschermen.
pi_74482504
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:58 schreef CasB het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel het admin-gedeelte afschermen.
Ik weet niet hoe die pipo het geregeld heeft met ze oscommerce, ik zeg alleen wat zijn ervaring er mee is.
En hij is nog wel slim genoeg om het admin gedeelte te beveiligen

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=Hack+OsCommerce&meta=&aq=f&oq=
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:09:15 #10
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74487345
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef klaasdj het volgende:

[..]

k*t..... ik heb een redelijk fijne host elsewhere..
Nou ik dacht dat apache het probleem was, maar deze server maakt toch gebruik van apache. Het probleem is dat de php.ini een probleem veroorzaakt, en dat kan ik bij deze host niet aanpassen ..ik weet niet of dat gebruikelijk is, maar anders ga ik overstappen op een andere host, of een eigen server aanschaffen..
Washington, DC, Chicago.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')