Wat bedoeld werd: twee anderen hadden meer pech.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is er eigenlijk zo echt fout aan? De combinatie met 'moeten'?
Nee, dat krijg je dan niet;quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Daarom zei ik dat de combinatie met 'moeten' het fout maakt. Als je dat eruit haalt, krijg je: "Het lot van de twee anderen werd minder fortuinlijk bezegeld.' En dat vind ik best kunnen (een lot bezegelen is een staande uitdrukking).
Dit is gewoon fout. De uitdrukking is, dat het lot van de andere bezegeld werd. Dat is passief. In deze zin wordt het lot bezegelen als een actieve handeling weergegeven. Het is gewoon weer een FP-schrijver die een klepel heeft horen hangen.quote:Twee anderen moesten het lot echter minder fortuinlijk bezegelen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Graag jullie mening,
Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:38 schreef covie het volgende:
Ik eet macaroni het liefst met alleen gehakt
patat zonder mayo
friet zonder frietsaus
oh ja![]()
Bij het gourmetten maak ik van mijn bord een soort kruidenpallet waarbij ik dan het vleesje na het bakken in één of meerdere soorten kruiden doop.
Aan het einde van het goumetten heb ik dan een soort sju op mijn bord liggen met verschillende kruiden erin gemixt en dan bak ik wat aardappeltjes die ik dan door die sju haal.
Ik maak de zin toch ook passief?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je dan niet;
[..]
Dit is gewoon fout. De uitdrukking is, dat het lot van de andere bezegeld werd. Dat is passief. In deze zin wordt het lot bezegelen als een actieve handeling weergegeven. Het is gewoon weer een FP-schrijver die een klepel heeft horen hangen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef Maineye het volgende:
...................terwijll je van mijn hield en daar wow blijven omdat hij in geld nooit zat...
Vast een typefout, maar wel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:53 schreef DikVoormekaar het volgende:
Staat draait te vaak op
voor vrijspraak'
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)spraak___.html?p=1,1
Dus omdat het OM fout op fout stapelt, waardoor verdachten worden vrijgesproken kan de jan modaal;
het zich niet meer veroorloven om een beetje fatsoenlijke advocaat in te huren, die dikwijls meer kennis van zaken heeft als het OM zelf. Door deze aantasting op de rechtstraat is het alleen nog voor zware criminelen en Quote 500. gasten mogelijk om zich te verzekeren van een topadvocaat.
http://www.quotenet.nl/quote500/
Graag reaktie medefokkers
Best lastig, als de schoen hem ook nog wringt.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
En daar, mijn waarde fok-vrienden, knelt meteen de sok.
Hij klopt weer wel. Ergens.quote:
Erik Pieters wordt hier helemaal afgebrand..quote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef Xummon het volgende:
[..]
in de voorbereiding doken wat rare namen op maar op het WK waren de meeste spelers wel oke
Erik Pieters is wel een verassing
Soort van poeziequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Dennis_enzo onder andere het volgende:
Ook vind ik juist dat een openbare school lekker zelf moet weten hoe ze hun gebouw versieren, als het je niet sint zoek je maar een andere school.
Leuke combo.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef hanskraaijjr het volgende:
Echt waar wat een naieve mensen zeg. In tien jaar 200000 euro bij elkaar sparen met huizen kopen verkopen en sparen en dan in een half jaar opbrassen.
Het houdt me bezig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Nergens zie ik jouw gemoederende woorden onderbouwt worden met bronnen namelijk.
Bemoederende?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn gemoederen nu ook.
Wat wordt bedoeld? Bemoedigende? Gemoedelijke? Moederlijke?
Zou ook nog kunnen. Is die tekst een beetje bemoederend geschreven?quote:
En dat kom je in dit topic melden omdat...?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef SecretHeart het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat email officieel zo moet: e-mail
Oh? Email is toch echt zonder streepje hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef SecretHeart het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat email officieel zo moet: e-mail
Tekst is van Stali. Die heeft wel wat moederigs moederlijks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Is die tekst een beetje bemoederend geschreven?
De goedheiligman is dan ook bijna in het landquote:
Wat een onzin. Ik schrijf lekker goedheiligman. Lekker puh.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
De goedheiligman is dan ook bijna in het land
edit: het schijnt goedheilig man te zijn.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)er_gedoe_met_de_sint
Ik zelf ben er juist goed in zo'n soorte dinge! Ze menstruatie èn ze ongesteldheidquote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef erde0 het volgende:
Hmm
Maar hoe zit ze menstruatie nou in elkaar? menstruatie is toch dat je ongesteld bent? (ik zelf ben er niet goed in zo'n soorte dinge!)
Of is menstruatie voor je ongesteldheid?
Wou je zeggen dat jouw bericht zinvoller is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef FP128 het volgende:
zeg, leg mij eens uit waarom iemand alleen maar reageert met "tvp"... ik vind dat zo een luie manier van reageren. Reageer dan niet zou ik zeggen of typ iets zinvollers neer.
Oeps! Zomaar opeens bewust gestopt!quote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik ga vanaf vandaag per abuis stoppen met de slaap medicatie, zonder afbouw - stoppen met die hap.
Oh, laat maar. Spuit elf enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oeps! Zomaar opeens bewust gestopt!
Scherp!quote:
Hiernogeentje:quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Werkloos, wat nu #7 - opzoek naar een leuke baan.
Te weinig spaties kan dus ook
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:13 schreef Lotusss het volgende:
Maar dan denk ik dat ik hem teveel eer toejuich.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Chinless het volgende:
Je hebt sow ie sow Apache + (My)SQL nodig.
Okay, die heeft het voor elkaar. Ik heb daar al veel varianten van gezien, maar deze is nieuw voor me.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef flappiewappie het volgende:
Ik dacht ook gevild te zijn door een griepje;
quote:Op zondag 8 november 2009 10:23 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo authistisch als jou:P
quote:quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Interessant verloop van omstandigheden zeg!
Je vriend is homo en heeft een soa Afkappuhh!
ow
[..]
Dat dus.
Het is toch algemeen bekend dat homo's vreemdgaan en overal olie boren?
Laatst begon een jongen op hyves tegen mij te zwammen dat ie me wilt pijpen, terwijl hij getrouwt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |