abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:17:04 #51
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_74445449
Vind ik echt wel meevallen, als dat zo is.
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:38:51 #52
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74449830
Ik vraag me af of degenen die het nu al gehad hebben, ook beschermd zijn tegen een gemuteerde vorm van dit virus.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74450942
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:17 schreef TeleluvR het volgende:
Vind ik echt wel meevallen, als dat zo is.
Tisso. Nou ja, de hoogste temperatuur die ik heb gemeten was 38.8, verder precies wat Sinarades beschrijft.
Als je nu griep hebt, is het vrijwel zeker de mexicaanse griep, omdat de 'normale' griep nu heel zeldzaam is. Mijn huisarts test het niet eens. Heeft ook geen zin, het gaat vanzelf wel over bij gezonde mensen.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af of degenen die het nu al gehad hebben, ook beschermd zijn tegen een gemuteerde vorm van dit virus.
Ik vind van wel
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_74450993
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef mazaru het volgende:
Hangt van de mutatie af lijkt me.... Hoe 'sterker' de mutatie, hoe minder je opgebouwde immuniteit je beschermt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:16:34 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74451094
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hangt van de mutatie af lijkt me.... Hoe 'sterker' de mutatie, hoe minder je opgebouwde immuniteit je beschermt.
Dit is correct.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74451181
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef Sinarades het volgende:
Wanneer ik het verslag van TT starter lees , lijkt dat op de griep die ik 8 dagen had,
de koorts was niet hoog, 38.5, de hoofdpijn was 2 dagen echt heel heftig,
bleef maar niezen, spierpijn, en een hele rare keelpijn die 2 weken bleef,
en doodop, even lopen in het huis en weer liggen, voelde ook dat er iets niet goed zat
in de luchtwegen maar hoesten viel mee, tenminste het was een droge hoest, niet zo'n
bronchitishoest vooral die moeheid was hinderlijk, heb je 8 dagen hoge koorts dan lig je wel plat,
maar 38.5 is niet echt hoog, dus deed thuis wel dingen, maar moest dan gelijk weer 15 minuten
plat.

Zelf ben ik niet naar de huisarts gegaan, doe ik trouwens zelden wanneer ik de griep heb,
waarom zou ik tussen al die mensen gaan zitten , achteraf weet ik nu niet of ik de mexicaanse
griep had.

Je schijnt het maar 1 keer te kunnen krijgen, dus hoop dat ik het toch had, dan ben ik er klaar mee.
En dit is waar ik nu middenin zit... zit nu op dag 5
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_74452663
Nee maar serieus, het valt best mee. Zeker vergeleken met een gewone griep.
Zorg alleen dat je voldoende tissues, paracetamol en thee inslaat.
pi_74452809
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef tuxepux het volgende:

Tisso. Nou ja, de hoogste temperatuur die ik heb gemeten was 38.8, verder precies
wat Sinarades beschrijft. Als je nu griep hebt, is het vrijwel zeker de mexicaanse griep,
omdat de 'normale' griep nu heel zeldzaam is. Mijn huisarts test het niet eens.
Heeft ook geen zin, het gaat vanzelf wel over bij gezonde mensen.
Weet je dat ik niet eens dacht dat ik de mexicaanse griep zou kunnen hebben,
want de koorts viel mee 38.5, dus heb steeds 2 weken gedacht dat ik een enorme rare
verkoudheid had opgelopen , een vriendin belde en ik zei nee je kan niet langs komen,
want ben echt gevloerd door die hoofdpijn, keelpijn en benauwdheid in de luchtwegen.

Ze vroeg toch geen mexicaanse griep, ik zei nee natuurlijk niet , dan ben je wel zieker.

Dus ik weet het nog steeds niet of het de mexicaanse had, hoor net wel op de radio van
een medewerker GGd dat wanneer je nu griep hebt grote kans is dat het de mexicaanse
is omdat die andere griep later in het najaar wordt verwacht.

Maar voor ieder die nu ziek zijn, rustig aan en beterschap.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:12:42 #59
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_74453009
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef tuxepux het volgende:

Tisso. Nou ja, de hoogste temperatuur die ik heb gemeten was 38.8, verder precies wat Sinarades beschrijft.
Als je nu griep hebt, is het vrijwel zeker de mexicaanse griep, omdat de 'normale' griep nu heel zeldzaam is. Mijn huisarts test het niet eens. Heeft ook geen zin, het gaat vanzelf wel over bij gezonde mensen.

Ik heb 1 avond 39 graden gehad, verder geen koorts. Wel rochel ik hele emmers snot en slijm op.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_74453373
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb 1 avond 39 graden gehad, verder geen koorts. Wel rochel ik hele emmers snot en slijm op.
Ja, je moet wel genoeg drinken, want al dat water komt er via je neus weer uit
pi_74454697
Heeft TS geen ziektes of chronische aandoeningen?
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:45:03 #62
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74458493
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef F04 het volgende:

TS is allang weer beter, en zelfs vergeten dat hij dit topic heeft aangemaakt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74458915
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef F04 het volgende:

TS baalde een beetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Martinovibes op 25-10-2009 13:15 (Geen goede moderatie en kut users) ]
pi_74461412
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:00 schreef Sinarades het volgende:
TS baalde een beetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Martinovibes op 25-10-2009 13:15 (Geen goede moderatie en kut users) ]
Iedereen zat te gillen dat hij zich niet moest aanstellen of zo?
Hij stelde zich niet aan, hij deed gewoon verslag van de griep

O ja, vergeten te melden: door die griep is mijn afweersysteem te druk bezig om intussen een koortslip aan te kunnen vallen
pi_74463835
jammer dat ts niet meer reageerd. Ik vond het wel interresant om het verloop te lezen.
Als je nog meeleest ts: er zijn ook serieuze mensen die reageren
pi_74488144
Ik dacht ook gevild te zijn door een griepje;

Nacht van dinsdag op woensdag erg slecht geslapen en hevige dorst. Erg warm gehad wist halvewege de nacht al dat ik de volgende dag thuis zou blijven ivm de koorts. Volgende dag erg beroerde koppijn en flinke koorts (+-40 graden). Wel gewoon dingen kunnen doen als huis beetje opruimen en beetje tv/gepced). Einde van de dag leek het beter te gaan maar nog steeds koorts. en nu ook een flinke spierpijn, maar deze had ik al verwacht doordag ik een flinke sport sessie erop had zitten op dinsdag avond. Eet lust was minimaal maar wel gewoon goed fruit gegeten en goed thee gedronken.

Dag 2 wou ik weer graag naar stage; beetje uitgeslapen en na het douchen nog even op bed gelegen waarna ik 3 uur later waker werd met exact de zelfde symptomen als de dag ervoor plus nog een flinke keelpijn en opgezette klieren daarbij was de spierpijn ook nog iets verder opgetrokken. Die dag later nog wel even naar buiten geweest.

Vrijdags ging het beter, nog steeds wel lichte verhogen van 38,5 ofzo. Maar wel gewoon kunnen fucntioneren op stage en savonds nog uit eten geweest. Daar begon een lichte buikpijn. Pas vandaag wou ik gaan werken en kwam mijn manager ermee wat ik nou precies had; ik zei dat ik een griepje had gehad en dat het nu wel over was.

Mijn symptomen waren dus de koorts, keelpijn, koppijn, licht kuchje, lichte diarree, en dus de spierpijn. Hij vond het wel vrij veel op de verschijnselen van mexicaanse griep lijken en heeft me naar huis gestuurd; wel raar gevoel dat je beter bent maar toch ziek naar huis moet. Nu maar even in het weekend in quarantaine modus en dan maandag er weer tegenaan.
pi_74490002
Ja, maandag er weer tegenaan... mensen besmetten bedoel je?
pi_74490077
heb het sinds afgelopen zondag,
maandag koorts (38.5 / 39.0) veel spierpijn, hoesten, hoofdpijn
dat volgehouden t/m donderdag sindsdien is de koorts wat afgenomen, wisselt een beetje in de dag.
vandaag is de eerste dag dat ik me iets fitter voel. nog steeds lichte koorts en buikpijn maar het gaat vooruit.
mag pas weer op het werk komen als ik meer dan een dag geheel koortsvrij ben (veiligheidsprotocol e.d.).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_74491662
mensen kunnen er wel grapjes over maken. maar leuk is het niet.
de mexicaanse griep is het type virus H1N1.
dat is hetzelfde type virus als bij de spaanse griep die 40 jaar lang duurde.
en daar zijn 100 miljoen mensen aan dood gegaan.
over een paar jaar zijn er waarschijnlijk een paar miljoen doden.
mensen kunnen wel stoer doen met er is niks aan de hand blablabla.
maar het is niet grappig.
pi_74493091
Voordeeltje als je het nu krijgt dan. Ik neem aan dat je het dan niet meer kunt krijgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_74493135
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef Dagoduck het volgende:
Straks komt het door de ventilator van mijn computer
in dat geval lijk me dit grapje geen slecht idee.

dan heb ik het maar gehad.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:25:56 #72
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_74494104
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef movearound het volgende:
Jij hebt er duidelijk verstand van...
pi_74494274
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef movearound het volgende:
Ik heb het zelf gehad in zomer(ook op getest) en het is niets meer of minder dan een gewoon griepje. 3 dagen goed ziek met koorts, 3 dagen uitzieken klaar.
pi_74496350
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef Remzz het volgende:

Ik heb het zelf gehad in zomer(ook op getest) en het is niets meer of minder dan een gewoon griepje. 3 dagen goed ziek met koorts, 3 dagen uitzieken klaar.
Bij iedereen kan het anders uitpakken, kan ook dat je na twee weken nog benauwd hebt .
pi_74497023
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:52 schreef F04 het volgende:
Ja, maandag er weer tegenaan... mensen besmetten bedoel je?
Bij een normale griep ga je toch ook meteen na het beter worden weer aan de slag? Zelfde besmetting verhaal hoor. Als je er vatbaar voor bent krijg je het toch wel hoor...

Vind het van mij zelf al heel volwassen dat ik verder alle sociale uitstapjes heb geannuleerd in het weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')