Het begon bij mij allemaal op Dinsdag zo rond een uurtje of 2
Opvallend was hoe snel mijn lichaam reageerde.
Binnen een uur was gedaan met me, rillen , zweten en dan denk je ....daar komt een verkoudheidje aan.
Later kwam daar sávonds nog echt heftige hoofd pijn bij en extreme gevoeligheid voor licht.
Nog weer later ( de volgende morgen ) deed elke spier in mijn lichaam pijn
De Woensdag was voor mij de ergste dag , ik heb mezelf werkelijk nog nooit zo miserabel gevoeld.
Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit ziek ben dus een echte referentie heb ik niet
Ik ben toen maar eventjes naar de huisarts gegaan( lees laten rijden want zelf rijden was echt onverantwoord ) en die zei dat het om de Mexicaanse griep ging
Ik vind het een vreemde zaak dat de man dat zomaar kan constateren en het antwoord was dat er in mijn woonplaats al bovenmatig veel mensen met de Mexicaanse griep rond lopen. ( Rozenburg ZH )
Die Woensdag kwam er laat in de avond als presentje nog een keelontsteking ( bacterieel , verminderde afweer ) bij , zit mijn neus dicht en jank ik non stop en heb ik rode ogen.
Wat wel raar is , is dat er in mijn geval niet echt heel veel verhoging is te meten 38,6 is het maximale wat ik heb gemeten.
Donderdag was een kopie van Woensdag hoewel er minder koorts was, hoofdpijn en de rest was allemaal nog hetzelfde, er kwam nog wel wat bij , Hoesten , hoesten , hoesten , niezen , niezen , niezen en ja...als je moet niezen dan ga je nog harder tranen dan dat je al deed.
Lamlendige dag met de laptop in bed...snel vergeten!
Gisteren ( Vrijdag ) Beetje rare dag , zwaar aan de paracetamol voor de hoofd pijn en in bad met menthol olie voor de neus
De hoofdpijn is minder geworden maar is er nog steeds en is anders geworden .
Van echt pijnlijk naar meer zeurderig en drukkend , ook erg irritant!, gevoeligheid voor licht is ongewijzigd
Voor de keelontsteking heb ik nu Tracitol, het lijkt te werken maar erg effectief is het ook niet denk ik
Het tranen , hoesten en niezen gaat onverminderd voort
Vrijdag nog wel heel even buiten geweest omdat ik mezelf opgesloten begon te voelen na al die dagen thuis , had ik maar beter niet kunnen doen , ik liep als een dronken droppie over straat, ik was echt duizelig.
Snel weer naar huis en de rest van de Vrijdag maar aan de wilgen gehangen , ik ben dus maar gaan slapen.
Vandaag ( Zaterdag ) ik heb voor het eerst sinds Dinsdag weer enigzins fatsoenlijk gegeten , ik heb 3 mokken kippensoep op , de dagen hiervoor heb ik het met wat Thee en bronwater gedaan en af en toe een sneetje brood.
Voor de rest kan ik heel kort zijn , Zaterdag gaat en is een kopie van Vrijdag worden op de hoofdpijn na , die is redelijk afgezakt hoewel die nu op het moment dat ik dit relaas zit te tikken weer wat op komt zetten ( Paracetamol time dus! )
Tot zover , ik zal mijn logje zo elke dag een beetje bijhouden!
Ik heb weleens vaker iets onder de leden gehad maar niet zoals het nu gaat
Dit is heftiger en duurt langer en je hebt geen eetlust waardoor je compleet gammel word.
Aangezien er toch alleen maar IQ loze puisterige puber achtige reacties worden geplaatst ga ik verder geen moeite in dit topic steken.
[ Bericht 2% gewijzigd door Martinovibes op 25-10-2009 13:15:33 (Geen goede moderatie en kut users) ]