abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74020491
Het begon bij mij allemaal op Dinsdag zo rond een uurtje of 2
Opvallend was hoe snel mijn lichaam reageerde.
Binnen een uur was gedaan met me, rillen , zweten en dan denk je ....daar komt een verkoudheidje aan.
Later kwam daar sávonds nog echt heftige hoofd pijn bij en extreme gevoeligheid voor licht.
Nog weer later ( de volgende morgen ) deed elke spier in mijn lichaam pijn

De Woensdag was voor mij de ergste dag , ik heb mezelf werkelijk nog nooit zo miserabel gevoeld.
Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit ziek ben dus een echte referentie heb ik niet
Ik ben toen maar eventjes naar de huisarts gegaan( lees laten rijden want zelf rijden was echt onverantwoord ) en die zei dat het om de Mexicaanse griep ging
Ik vind het een vreemde zaak dat de man dat zomaar kan constateren en het antwoord was dat er in mijn woonplaats al bovenmatig veel mensen met de Mexicaanse griep rond lopen. ( Rozenburg ZH )

Die Woensdag kwam er laat in de avond als presentje nog een keelontsteking ( bacterieel , verminderde afweer ) bij , zit mijn neus dicht en jank ik non stop en heb ik rode ogen.
Wat wel raar is , is dat er in mijn geval niet echt heel veel verhoging is te meten 38,6 is het maximale wat ik heb gemeten.

Donderdag was een kopie van Woensdag hoewel er minder koorts was, hoofdpijn en de rest was allemaal nog hetzelfde, er kwam nog wel wat bij , Hoesten , hoesten , hoesten , niezen , niezen , niezen en ja...als je moet niezen dan ga je nog harder tranen dan dat je al deed.
Lamlendige dag met de laptop in bed...snel vergeten!

Gisteren ( Vrijdag ) Beetje rare dag , zwaar aan de paracetamol voor de hoofd pijn en in bad met menthol olie voor de neus
De hoofdpijn is minder geworden maar is er nog steeds en is anders geworden .
Van echt pijnlijk naar meer zeurderig en drukkend , ook erg irritant!, gevoeligheid voor licht is ongewijzigd
Voor de keelontsteking heb ik nu Tracitol, het lijkt te werken maar erg effectief is het ook niet denk ik
Het tranen , hoesten en niezen gaat onverminderd voort
Vrijdag nog wel heel even buiten geweest omdat ik mezelf opgesloten begon te voelen na al die dagen thuis , had ik maar beter niet kunnen doen , ik liep als een dronken droppie over straat, ik was echt duizelig.
Snel weer naar huis en de rest van de Vrijdag maar aan de wilgen gehangen , ik ben dus maar gaan slapen.

Vandaag ( Zaterdag ) ik heb voor het eerst sinds Dinsdag weer enigzins fatsoenlijk gegeten , ik heb 3 mokken kippensoep op , de dagen hiervoor heb ik het met wat Thee en bronwater gedaan en af en toe een sneetje brood.
Voor de rest kan ik heel kort zijn , Zaterdag gaat en is een kopie van Vrijdag worden op de hoofdpijn na , die is redelijk afgezakt hoewel die nu op het moment dat ik dit relaas zit te tikken weer wat op komt zetten ( Paracetamol time dus! )

Tot zover , ik zal mijn logje zo elke dag een beetje bijhouden!

Ik heb weleens vaker iets onder de leden gehad maar niet zoals het nu gaat
Dit is heftiger en duurt langer en je hebt geen eetlust waardoor je compleet gammel word.

Aangezien er toch alleen maar IQ loze puisterige puber achtige reacties worden geplaatst ga ik verder geen moeite in dit topic steken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Martinovibes op 25-10-2009 13:15:33 (Geen goede moderatie en kut users) ]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:25:21 #2
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74020604
Straks komt het door de ventilator van mijn computer
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:25:46 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_74020617
-edit- normale gedeelte reactie kan blijven

blijf lekker binnen met je virus! je mag trouwens niet eens naar de huisarts dacht ik zo

[ Bericht 26% gewijzigd door Re op 28-10-2009 17:34:26 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_74020736
ik heb het volgens mij ook gehad echt zwaar ruk, maar goed, het is bijna over hoop ik
bterschap!
pi_74020749
hoezo moest je janken?
pi_74020907
Goh, zo voelde ik me de laatste keer dat ik ziek was ook. Da's nu 8 jaar geleden.

's Avonds hondsberoerd en 's anderendaags gewoon gaan werken.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_74020909
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Ja , lees hem nog eens , daar beschrijf ik toch gewoon griep of zie ik dat nou verkeerd ?
Gewoon griep ja, zullen voor ieder griepje dat een user heeft maar een topic openen?

Het is dus niks ernstigs, alleen ze proberen er opnieuw een grote hype van te maken omdat er 1 (!!!) meisje is overleden.
pi_74020953
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:34 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Gewoon griep ja, zullen voor ieder griepje dat een user heeft maar een topic openen?

Het is dus niks ernstigs, alleen ze proberen er opnieuw een grote hype van te maken omdat er 1 (!!!) meisje is overleden.

Hee, de eerste die hem doorheeft!!!!

Neemt niet weg dat het gewoon een klote griep en dat ik goed ziek ben en me verveel
pi_74020978
Ik had het maand geleden al net zo gehad
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_74021021
Dit jaar is de griep golf misschien wat erger, maar niet zo zeuren en gewoon doorgaan. Zo blijft je lichaam in beweging en is het sneller over. Pak daarnaast wel je rust natuurlijk.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_74021067
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:34 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Mn moeder had pas gewone griep, en dat was toch wel iets minder heftig dan wat TS beschrijft.
I'm not a sinner.
pi_74021137
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goh, zo voelde ik me de laatste keer dat ik ziek was ook. Da's nu 8 jaar geleden.

's Avonds hondsberoerd en 's anderendaags gewoon gaan werken.
Dat zegt meer over jou dan over mij IDD
Als je zo duizelig bent dat je amper normaal over straat kan gaan lijkt het me niet verantwoord om te gaan werken , laat staan ernaartoe gaan

Alles wat ik hier heb neergezet is echt wel waar maar ik vind het zo debiel dat het allemaal zo in de media word opgeklopt dus vandaar dat ik het allemaal een beetje bomastisch en dramatisch heb neergezet juist om aan te geven dat het om niks meer gaat dan een normale griep die net even iets ernstiger uitpakt
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:40:32 #13
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74021156
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:35 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Hee, de eerste die hem doorheeft!!!!

Neemt niet weg dat het gewoon een klote griep en dat ik goed ziek ben en me verveel
Nee hoor, ik ben de eerste die het in dit topic zegt. .
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:38 schreef Plums het volgende:

[..]

Mn moeder had pas gewone griep, en dat was toch wel iets minder heftig dan wat TS beschrijft.
Als iedereen met de griep exact hetzelfde doormaakt hadden we het al wel van de wereld verbannen denk ik.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:44:05 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_74021280
Mensen, we hebben nou eenmaal een FLU subforum dus als iemand een persoonlijke ervaring hier post is dat natuurlijk hartstikke welkom, wil je het niet lezen moet je niet naar FLU gaan om het topic te lezen, simpel genoeg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_74021309
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 18:40 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben de eerste die het in dit topic zegt. .
[..]

OK....true!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:50:47 #16
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74021527
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef jogy het volgende:
Mensen, we hebben nou eenmaal een FLU subforum dus als iemand een persoonlijke ervaring hier post is dat natuurlijk hartstikke welkom, wil je het niet lezen moet je niet naar FLU gaan om het topic te lezen, simpel genoeg.
FLU ontwijk ik ook maar soms verschijnt er eens iets in de active topics dat ik wel móét klikken.

Daarnaast was het een OP bij uitstek om er even mooi tegenin te gaan, omdat er doodleuk een griepje beschreven wordt.

Verder, I rest my case.
pi_74022880
Hoe oud ben je?
You dream it, I live it.
pi_74082190
Ik had vorige week een snotneus. Dokter opgebeld die zei dat het waarschijnlijk de Mexicaanse griep was, want dat gaat rond.

Meteen de baas gebeld dat ik minstens een week niet kon werken natuurlijk, maar verder niet echt last van gehad.
pi_74155606
wat een kansloze reacties, moderators doe eens wat nuttigs en verwijder die zooi, echt pathetic ...

Hoe is het topicstarter inmiddels?
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:33:48 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74156558
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
wat een kansloze reacties, moderators doe eens wat nuttigs en verwijder die zooi, echt pathetic ...

Hoe is het topicstarter inmiddels?
point taken, ik ga ff bezemmen

-edit-
zo... weer steriel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:53:29 #21
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_74159149
Iedereen is hier in huis al ziek geweest (kotsen), ik ging vanmorgen aan de diarree. En verhoging (38.5). Is dit Mexicaanse griep?
opgezegd@fok.nl
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:55:59 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_74159241
Ook benieuwd is of TS weer helemaal is opgeknapt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:55:59 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74159242
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef FoXje het volgende:
Iedereen is hier in huis al ziek geweest (kotsen), ik ging vanmorgen aan de diarree. En verhoging (38.5). Is dit Mexicaanse griep?
Nieuwe influenza veroorzaakt bij mensen dezelfde verschijnselen als gewone griep, dus koorts, keelpijn, spierpijn, hoofdpijn en hoesten. Ook diarree en overgeven kunnen optreden. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) adviseert mensen die griepverschijnselen met koorts boven de 38 graden krijgen om thuis te blijven en uit te zieken.

http://www.medicinfo.nl/%(...)b584-49366445d5ef%7D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:01:44 #24
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_74159474
Ik heb alles, behalve hoesten.
opgezegd@fok.nl
pi_74159884
hoe is het nu met je dan? beterschap.
Eu brincko con us meaus tomats! [Boss Pablo]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo