abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74326358
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week sex gehad met mijn vriendin alleen ik zelf (jongen) ben niet klaar gekomen.. en mijn vriendin hoort zaterdag eigenlijk ongesteld zijn en het is nu maandag.. (2 dagen overtijd) en we zijn allebij bang dat ze zwanger raakt
Ik heb ook gelezen op wiki dat je een dag later na je laatste menstruatie dat de bevruchting plaats vind..

Wat kunnen we doen?
Afwachten of ze nog ongesteld word?
Of meteen naar de huisarts?

Hulp AUB?
pi_74326384
Gewoon ff een tester halen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74326395
zwanger raakt of zwanger is?

het is niet altijd stipt op tijd dat je ongesteld word, even wachten nog en ander rapido naar de dokter of mamma
No Guts, No Glory
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:04:15 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74326436
heb je nog een kleerhangertje bij de hand?

FF een morning-afterpil pil halen bij de apotheek. kan nog tot 3 dagen erna. een test zal nu nog niets aanwijzen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_74326470
Hmm

Laat de tester ook meteen zien of je zwanger bent of niet?

En is het normaal dat je dan 2 dagen overtijd bent? want een vriendin van mijn vriendin die was 1.5 week overtijd zei ze

Maar hoe zit ze menstruatie nou in elkaar? menstruatie is toch dat je ongesteld bent? (ik zelf ben er niet goed in zo'n soorte dingen!)
Of is menstruatie voor je ongesteldheid?
  maandag 2 november 2009 @ 20:05:19 #6
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74326483
idd gwn een zwangerschapstest doen(liefst meerdere want ze zijn nooit 100% betrouwbaar) maar 2 dagen overtijd is niet heel lang hoor. Is ze normaal gesproken erg "tijdvast"?
ฝัน
  maandag 2 november 2009 @ 20:06:01 #7
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74326514
de laatste week voor de menstruatie is ze geloof ik vrijwel niet vruchtbaar (de eerste week na de menstruatie periode is ze het meest vruchtbaar).

Slikt ze de pil niet? Omstandigheden als stress ect kunnen er ook voor zorgen dat ze wat later ongesteld wordt. Haal desnoods een tester en ga daarna praten wat je gaat doen!
Stand for something or fall for anything
  maandag 2 november 2009 @ 20:06:25 #8
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74326534
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je nog een kleerhangertje bij de hand?

FF een morning-afterpil pil halen bij de apotheek. kan nog tot 3 dagen erna. een test zal nu nog niets aanwijzen
Misschien nog wel een beter idee, wel opletten dat ze hiervan niet moet overgeven of diarree krijgt want die werkt ie niet meer
ฝัน
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:07:28 #9
Toezicht is gezond!
pi_74326586
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef erde0 het volgende:
Hmm

Laat de tester ook meteen zien of je zwanger bent of niet?

En is het normaal dat je dan 2 dagen overtijd bent? want een vriendin van mijn vriendin die was 1.5 week overtijd zei ze

Maar hoe zit ze menstruatie nou in elkaar? menstruatie is toch dat je ongesteld bent? (ik zelf ben er niet goed in zo'n soorte dingen!)
Of is menstruatie voor je ongesteldheid?
Die test laat zien of er een bepaalde hoeveelheid van een hormoon in de urine van je wijf zit. Dat hormoon is weer gekoppeld aan het zwanger zijn. Als dit een verhoogde waarde is.

Je kan door stress en weet ik veel enkele dagen tot een week of twee overtijd zijn. En als het langer duurt kan het te maken hebben met een andere lichamelijke conditie. Hoeft niet meteen te betekenen dat ze zwanger is en dat jij dus vader wordt. Maar als je net seks hebt gehad....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_74326616
Wie de fuck heeft jou seksuele voorlichting gegeven dat je nieteens iets weet over de menstruatie .

Ik zou OF een morningafterpil halen, of tests. Geven vrijwel gelijk resultaat.
pi_74326678
Dankjewel allemaal bent beetje opgelucht door al deze reacties

Dus gewoon testertje halen en/of afwachten? dus het is geen slechte teken dat ze 2 dagen overtijd is?

En ze heeft zelf geen gevoelige borsten (wat de meeste vrouwen wel hebben bij zwangerschap)
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:11:13 #12
Toezicht is gezond!
pi_74326739
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef erde0 het volgende:

Dus gewoon testertje halen en/of afwachten? dus het is geen slechte teken dat ze 2 dagen overtijd is?

En ze heeft zelf geen gevoelige borsten (wat de meeste vrouwen wel hebben bij zwangerschap)
ja maar vrind, pijnlijke borsten komen pas na weken.

Als je slim bent haal je een morning-afterpil Dan weet je zeker dat je geen kind krijgt.
pi_74326751
quote:
Op maandag 2 november 2009 @ 20:09 schreef erde0 het volgende:

Afwachten is ook leuk, 9 maanden
Het kan ALTIJD dat je overtijd bent. Ik ben ook weleens laat geweest, maar ik vergat best vaak mijn pil, en toen heb ik over een stokkie gepist. Zo gedaan, binnen een paar minuten weet je of ze zwanger is of niet, en dan kun je gelijk in actie komen. Naar de huisarts, die mag het toch niet aan je ouders vertellen, of aan die van haar, for that matter.

Ja, meeste vrouwen hebben gevoelige borsten bij de zwangerschap, maar dat is pas na een tijdje, als het nog bestaat uit 3 cellen heb je volgens mij nog nergens last van
pi_74326852
quote:

Ja de meeste vrouwen hebben dat bij zwangerschap maar niet na 2 dagen
En er werd al verschillende keren gesugereerd om een morning after te halen, waarom doe je dit niet?
Dit is volgens mij nog het beste dat je kunt doen om een (eventuele) zwangerschap te vermijden.
Alleen afwachten en testen geeft je nog altijd dezelfde kans op zwangerschap.
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:14:19 #15
Toezicht is gezond!
pi_74326880
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Afwachten is ook leuk, 9 maanden
Het kan ALTIJD dat je overtijd bent. Ik ben ook weleens laat geweest, maar ik vergat best vaak mijn pil, en toen heb ik over een stokkie gepist. Zo gedaan, binnen een paar minuten weet je of ze zwanger is of niet, en dan kun je gelijk in actie komen. Naar de huisarts, die mag het toch niet aan je ouders vertellen, of aan die van haar, for that matter.

Ja, meeste vrouwen hebben gevoelige borsten bij de zwangerschap, maar dat is pas na een tijdje, als het nog bestaat uit 3 cellen heb je volgens mij nog nergens last van
En dan zijn er nog meer opties als ze wel zwanger blijkt te zijn

Tot een paar weken kan je nog een abortuspil krijgen in een kliniek en daarna slingeren ze de stofzuiger aan. Tot een week of 12. Daarna zit je er toch echt aan vast.
pi_74326936
Maybe heb ik het zelfde probleem..
-
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:16:15 #17
Toezicht is gezond!
pi_74326982
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Maybe heb ik het zelfde probleem..
jij hebt ook een vriendin die al twee dagen overtijd is? of moet jij ook een pilletje / test halen ?
  maandag 2 november 2009 @ 20:16:54 #18
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_74327003
tienermoeders
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_74327112
TS lees je pm alsjeblieft.
-
pi_74327131
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

jij hebt ook een vriendin die al twee dagen overtijd is? of moet jij ook een pilletje / test halen ?
In andere situatie
-
pi_74327231
SF is een pro. jammer dat alles uit de boeken komt
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:22:12 #22
Toezicht is gezond!
pi_74327236
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

In andere situatie
leg eens uit
pi_74327267
Ik zou toch eerst een test doen.

Ik weet niet of de mensen die de suggestie van de morning-after-pil doen die zelf eens geslikt hebben. Ik wel, en ik zou zeggen: doe eerst een test.
Die pil is een uitkomst, maar niet iets om zomaar te nemen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 2 november 2009 @ 20:23:03 #24
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74327277
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]
(...)
Hoeft niet meteen te betekenen dat ze zwanger is en dat jij dus vader wordt (...)
Wat? Het lijkt me dat het betreffende stel nogal jong is. Als ze dan zwanger is, ook al is die kans niet zo groot etc; wordt TS dus vader?! Alsof er dan geen andere opties zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 02-11-2009 20:47:10 ]
*Think outside the box*
pi_74327292
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef erde0 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week sex gehad met mijn vriendin alleen ik zelf (jongen) ben niet klaar gekomen.. en mijn vriendin hoort zaterdag eigenlijk ongesteld zijn en het is nu maandag.. (2 dagen overtijd) en we zijn allebij bang dat ze zwanger raakt
Ik heb ook gelezen op wiki dat je een dag later na je laatste menstruatie dat de bevruchting plaats vind..

Wat kunnen we doen?
Afwachten of ze nog ongesteld word?
Of meteen naar de huisarts?

Hulp AUB?
Lees alsjeblieft je pm
-
pi_74327333
quote:

Lees je eens even in over dit soort dingen voor je weer seks hebt.

Je hebt genoeg advies lijkt me? Koop een test voor haar, en verder is 2 dagen over tijd iets dat gewoon kan gebeuren, raak niet meteen in paniek!

En doe het voortaan gewoon met condoom.
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:25:06 #27
Toezicht is gezond!
pi_74327363
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Wat? Het lijkt me dat het betreffende stel nogal jong is. Als die dan zwanger zijn, ook al is die kans niet zo groot etc; wordt Ts dus vader?! Alsof er dan geen andere opties zijn

dat is de volgende stap he. Als ze zwanger is wordt hij toch echt zoeen pappa. Totdat ze het weghalen.
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:25:53 #28
Toezicht is gezond!
pi_74327408
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Lees alsjeblieft je pm
Ben dan toch nieuwsgierig waar dat over gaat?
pi_74327441
Slotjes fiets! Slotjes!!!
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:27:37 #30
Toezicht is gezond!
pi_74327492
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Slotjes fiets! Slotjes!!!
en dan de uitslag van de test morgen mislopen?
pi_74327587
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

en dan de uitslag van de test morgen mislopen?
Pff oke ik ben ook wel nieuwsgierig vooruit, hij blijft nog een dagje open.
  maandag 2 november 2009 @ 20:31:11 #32
pi_74327646
Yes, nou kan ik alsnog m'n klaarstaande post doen:
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef krakkemieke het volgende:

Ik weet niet of de mensen die de suggestie van de morning-after-pil doen die zelf eens geslikt hebben. Ik wel, en ik zou zeggen: doe eerst een test.
Zoals eerder ook al gepost: een test geeft uberhaupt geen 100% zekerheid, en op zo'n korte termijn heb je er al helemaal niets aan.... toch?

Ik zou gewoon even naar een apotheek gaan om dit te checken, TS, die weten het wel precies en kunnen je het beste advies geven en evt. ook meteen wat je nodig hebt.
*Think outside the box*
pi_74328195
quote:
Op maandag 2 november 2009 @ 20:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Yes, nou kan ik alsnog m'n klaarstaande post doen:
[..]

Zoals eerder ook al gepost: een test geeft uberhaupt geen 100% zekerheid, en op zo'n korte termijn heb je er al helemaal niets aan.... toch?

Ik zou gewoon even naar een apotheek gaan om dit te checken, TS, die weten het wel precies en kunnen je het beste advies geven en evt. ook meteen wat je nodig hebt.
Jawel, moet je een ultra-gevoelige nemen, die nemen binnen enkele dagen al verandering in je hormonen waar. Maar ook dan is het natuurlijk slim om het na een week nog een keer te doen.
  maandag 2 november 2009 @ 20:46:39 #34
pi_74328373
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Jawel, moet je een ultra-gevoelige nemen, die nemen binnen enkele dagen al verandering in je hormonen waar. Maar ook dan is het natuurlijk slim om het na een week nog een keer te doen.
Hm, iets zegt mij dat een ultra-gevoelige je ook ultra-gevoelig maakt in je portomonnee...en daarbij dat TS een portomonnee die dat kan hebben, niet heeft...
*Think outside the box*
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:47:14 #35
Toezicht is gezond!
pi_74328393
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Hm, iets zegt mij dat een ultra-gevoelige je ook ultra-gevoelig maakt in je portomonnee...en daarbij dat TS een portomonnee die dat kan hebben, niet heeft...
mja nu iets meer uitgeven of straks een kinderkamer
  maandag 2 november 2009 @ 20:48:06 #36
pi_74328440
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

mja nu iets meer uitgeven of straks een kinderkamer
Abortus wordt toch zeker vergoed..?
*Think outside the box*
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:48:52 #37
Toezicht is gezond!
pi_74328468
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Abortus wordt toch zeker vergoed..?
Ja, kost je geen cent. Ook je verzekering niet. Maar het gaat om het idee.
pi_74328480
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef krakkemieke het volgende:

De morining after is er net om te nemen op het moment dat je nog niet weet of je zwanger bent of niet.
Het is er om een eventuele zwangerschap te voorkomen.
En op het moment dat de morning after nog werkt heb je niets aan een test, vanaf het moment dat de test je uitslag geeft is het eitje al ingesteld en is het telaat voor de morning after.
En ik heb hem idd nog nooit moeten nemen maar ik ken de bijwerkingen en die zijn idd geen pretje.
Maar als ik de keuze heb tussen dat of voor de rest van mn leven een kind dan is mn keuze snel gemaakt.
pi_74328490
Seksuele voorlichting fail.
  maandag 2 november 2009 @ 20:50:21 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74328543
Niemand TS ooit verteld dat je van neuken zonder condoom kinderen kan krijgen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74328557
quote:
Op maandag 2 november 2009 @ 20:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet meer dan een paar euro duurder is Worden er toch genoeg van verkocht. Je doet alsof het honderden euro's kost.
pi_74328654
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Seksuele voorlichting fail.
Dat dus.. Eerst heel stoer zonder condoom/pil/verstand etc. gaan neuken en dan vervolgens huilie huilie doen als ze zwanger raakt
  maandag 2 november 2009 @ 20:55:04 #43
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74328772
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

En dan zijn er nog meer opties als ze wel zwanger blijkt te zijn

Tot een paar weken kan je nog een abortuspil krijgen in een kliniek en daarna slingeren ze de stofzuiger aan. Tot een week of 12. Daarna zit je er toch echt aan vast.
wat.. doen ze dat zo?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 20:56:26 #44
Toezicht is gezond!
pi_74328842
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

wat.. doen ze dat zo?
Jup,

ze zuigen het weg. Ze zuigen je baarmoeder leeg.
pi_74328905
quote:
Op maandag 2 november 2009 @ 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Jup,

ze zuigen het weg. Ze zuigen je baarmoeder leeg.
Ssssslurp
  maandag 2 november 2009 @ 20:59:58 #46
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74328992
quote:

Gewoon 9 maand afwachten!
Niks aan de hand dus...
Snollebolt
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 21:00:25 #47
Toezicht is gezond!
pi_74329009
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ssssslurp
Met een rietje inderdaad
  maandag 2 november 2009 @ 21:01:59 #48
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_74329088
TS, hoe ga je dat nou doen, ga je gokken op een roze of een blauwe kamer?
pi_74329106
quote:
Op maandag 2 november 2009 @ 21:01 schreef Jotcha het volgende:
TS, hoe ga je dat nou doen, ga je gokken op een roze of een blauwe kamer?
Geel en groen, redelijk neutraal
  maandag 2 november 2009 @ 21:03:23 #50
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_74329150
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Geel en groen, redelijk neutraal
Ik weet niet of dat wel een goed karma geeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties