Misschien nog wel een beter idee, wel opletten dat ze hiervan niet moet overgeven of diarree krijgt want die werkt ie niet meerquote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je nog een kleerhangertje bij de hand?
FF een morning-afterpil pil halen bij de apotheek.kan nog tot 3 dagen erna. een test zal nu nog niets aanwijzen
Die test laat zien of er een bepaalde hoeveelheid van een hormoon in de urine van je wijf zit. Dat hormoon is weer gekoppeld aan het zwanger zijn. Als dit een verhoogde waarde is.quote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef erde0 het volgende:
Hmm
Laat de tester ook meteen zien of je zwanger bent of niet?
En is het normaal dat je dan 2 dagen overtijd bent? want een vriendin van mijn vriendin die was 1.5 week overtijd zei ze![]()
Maar hoe zit ze menstruatie nou in elkaar? menstruatie is toch dat je ongesteld bent? (ik zelf ben er niet goed in zo'n soorte dingen!)
Of is menstruatie voor je ongesteldheid?
ja maar vrind, pijnlijke borsten komen pas na weken.quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef erde0 het volgende:
Dankjewel allemaalbent beetje opgelucht door al deze reacties
Dus gewoon testertje halen en/of afwachten? dus het is geen slechte teken dat ze 2 dagen overtijd is?
En ze heeft zelf geen gevoelige borsten (wat de meeste vrouwen wel hebben bij zwangerschap)
Afwachten is ook leuk, 9 maandenquote:Op maandag 2 november 2009 @ 20:09 schreef erde0 het volgende:
Dus gewoon testertje halen en/of afwachten? dus het is geen slechte teken dat ze 2 dagen overtijd is?
En ze heeft zelf geen gevoelige borsten (wat de meeste vrouwen wel hebben bij zwangerschap)
Ja de meeste vrouwen hebben dat bij zwangerschap maar niet na 2 dagenquote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef erde0 het volgende:
En dan zijn er nog meer opties als ze wel zwanger blijkt te zijnquote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Afwachten is ook leuk, 9 maanden
Het kan ALTIJD dat je overtijd bent. Ik ben ook weleens laat geweest, maar ik vergat best vaak mijn pil, en toen heb ik over een stokkie gepist. Zo gedaan, binnen een paar minuten weet je of ze zwanger is of niet, en dan kun je gelijk in actie komen. Naar de huisarts, die mag het toch niet aan je ouders vertellen, of aan die van haar, for that matter.
Ja, meeste vrouwen hebben gevoelige borsten bij de zwangerschap, maar dat is pas na een tijdje, als het nog bestaat uit 3 cellen heb je volgens mij nog nergens last van
jij hebt ook een vriendin die al twee dagen overtijd is?quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Maybe heb ik het zelfde probleem..
In andere situatiequote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij hebt ook een vriendin die al twee dagen overtijd is?of moet jij ook een pilletje / test halen ?
leg eens uitquote:
Wat? Het lijkt me dat het betreffende stel nogal jong is. Als ze dan zwanger is, ook al is die kans niet zo groot etc; wordt TS dus vader?! Alsof er dan geen andere opties zijnquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
(...)
Hoeft niet meteen te betekenen dat ze zwanger is en dat jij dus vader wordt (...)
Lees alsjeblieft je pmquote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef erde0 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb vorige week sex gehad met mijn vriendin alleen ik zelf (jongen) ben niet klaar gekomen.. en mijn vriendin hoort zaterdag eigenlijk ongesteld zijn en het is nu maandag.. (2 dagen overtijd) en we zijn allebij bang dat ze zwanger raakt![]()
Ik heb ook gelezen op wiki dat je een dag later na je laatste menstruatie dat de bevruchting plaats vind..
Wat kunnen we doen?
Afwachten of ze nog ongesteld word?
Of meteen naar de huisarts?
Hulp AUB?
Lees je eens even in over dit soort dingen voor je weer seks hebt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef erde0 het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wat? Het lijkt me dat het betreffende stel nogal jong is. Als die dan zwanger zijn, ook al is die kans niet zo groot etc; wordt Ts dus vader?! Alsof er dan geen andere opties zijn
Ben dan toch nieuwsgierig waar dat over gaat?quote:
en dan de uitslag van de test morgen mislopen?quote:
Pff oke ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan de uitslag van de test morgen mislopen?
Zoals eerder ook al gepost: een test geeft uberhaupt geen 100% zekerheid, en op zo'n korte termijn heb je er al helemaal niets aan.... toch?quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou toch eerst een test doen.
Ik weet niet of de mensen die de suggestie van de morning-after-pil doen die zelf eens geslikt hebben. Ik wel, en ik zou zeggen: doe eerst een test.
Die pil is een uitkomst, maar niet iets om zomaar te nemen.
Jawel, moet je een ultra-gevoelige nemen, die nemen binnen enkele dagen al verandering in je hormonen waar. Maar ook dan is het natuurlijk slim om het na een week nog een keer te doen.quote:Op maandag 2 november 2009 @ 20:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Yes, nou kan ik alsnog m'n klaarstaande post doen:
[..]
Zoals eerder ook al gepost: een test geeft uberhaupt geen 100% zekerheid, en op zo'n korte termijn heb je er al helemaal niets aan.... toch?
Ik zou gewoon even naar een apotheek gaan om dit te checken, TS, die weten het wel precies en kunnen je het beste advies geven en evt. ook meteen wat je nodig hebt.
Hm, iets zegt mij dat een ultra-gevoelige je ook ultra-gevoelig maakt in je portomonnee...en daarbij dat TS een portomonnee die dat kan hebben, niet heeft...quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel, moet je een ultra-gevoelige nemen, die nemen binnen enkele dagen al verandering in je hormonen waar. Maar ook dan is het natuurlijk slim om het na een week nog een keer te doen.
mja nu iets meer uitgeven of straks een kinderkamerquote:Op maandag 2 november 2009 20:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hm, iets zegt mij dat een ultra-gevoelige je ook ultra-gevoelig maakt in je portomonnee...en daarbij dat TS een portomonnee die dat kan hebben, niet heeft...
Abortus wordt toch zeker vergoed..?quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja nu iets meer uitgeven of straks een kinderkamer
Ja, kost je geen cent. Ook je verzekering niet. Maar het gaat om het idee.quote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Abortus wordt toch zeker vergoed..?
De morining after is er net om te nemen op het moment dat je nog niet weet of je zwanger bent of niet.quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou toch eerst een test doen.
Ik weet niet of de mensen die de suggestie van de morning-after-pil doen die zelf eens geslikt hebben. Ik wel, en ik zou zeggen: doe eerst een test.
Die pil is een uitkomst, maar niet iets om zomaar te nemen.
Ik denk dat hij niet meer dan een paar euro duurder isquote:Op maandag 2 november 2009 @ 20:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hm, iets zegt mij dat een ultra-gevoelige je ook ultra-gevoelig maakt in je portomonnee...en daarbij dat TS een portomonnee die dat kan hebben, niet heeft...
Dat dus.. Eerst heel stoer zonder condoom/pil/verstand etc. gaan neuken en dan vervolgens huilie huilie doen als ze zwanger raaktquote:
wat.. doen ze dat zo?quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan zijn er nog meer opties als ze wel zwanger blijkt te zijn
Tot een paar weken kan je nog een abortuspil krijgen in een kliniek en daarna slingeren ze de stofzuiger aan. Tot een week of 12. Daarna zit je er toch echt aan vast.
Jup,quote:
Ssssslurpquote:Op maandag 2 november 2009 @ 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup,
ze zuigen het weg. Ze zuigen je baarmoeder leeg.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef erde0 het volgende:
Met een rietje inderdaadquote:
Geel en groen, redelijk neutraalquote:Op maandag 2 november 2009 @ 21:01 schreef Jotcha het volgende:
TS, hoe ga je dat nou doen, ga je gokken op een roze of een blauwe kamer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |