Misschien nog wel een beter idee, wel opletten dat ze hiervan niet moet overgeven of diarree krijgt want die werkt ie niet meerquote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je nog een kleerhangertje bij de hand?
FF een morning-afterpil pil halen bij de apotheek.kan nog tot 3 dagen erna. een test zal nu nog niets aanwijzen
Die test laat zien of er een bepaalde hoeveelheid van een hormoon in de urine van je wijf zit. Dat hormoon is weer gekoppeld aan het zwanger zijn. Als dit een verhoogde waarde is.quote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef erde0 het volgende:
Hmm
Laat de tester ook meteen zien of je zwanger bent of niet?
En is het normaal dat je dan 2 dagen overtijd bent? want een vriendin van mijn vriendin die was 1.5 week overtijd zei ze![]()
Maar hoe zit ze menstruatie nou in elkaar? menstruatie is toch dat je ongesteld bent? (ik zelf ben er niet goed in zo'n soorte dingen!)
Of is menstruatie voor je ongesteldheid?
ja maar vrind, pijnlijke borsten komen pas na weken.quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef erde0 het volgende:
Dankjewel allemaalbent beetje opgelucht door al deze reacties
Dus gewoon testertje halen en/of afwachten? dus het is geen slechte teken dat ze 2 dagen overtijd is?
En ze heeft zelf geen gevoelige borsten (wat de meeste vrouwen wel hebben bij zwangerschap)
Afwachten is ook leuk, 9 maandenquote:Op maandag 2 november 2009 @ 20:09 schreef erde0 het volgende:
Dus gewoon testertje halen en/of afwachten? dus het is geen slechte teken dat ze 2 dagen overtijd is?
En ze heeft zelf geen gevoelige borsten (wat de meeste vrouwen wel hebben bij zwangerschap)
Ja de meeste vrouwen hebben dat bij zwangerschap maar niet na 2 dagenquote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef erde0 het volgende:
En dan zijn er nog meer opties als ze wel zwanger blijkt te zijnquote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Afwachten is ook leuk, 9 maanden
Het kan ALTIJD dat je overtijd bent. Ik ben ook weleens laat geweest, maar ik vergat best vaak mijn pil, en toen heb ik over een stokkie gepist. Zo gedaan, binnen een paar minuten weet je of ze zwanger is of niet, en dan kun je gelijk in actie komen. Naar de huisarts, die mag het toch niet aan je ouders vertellen, of aan die van haar, for that matter.
Ja, meeste vrouwen hebben gevoelige borsten bij de zwangerschap, maar dat is pas na een tijdje, als het nog bestaat uit 3 cellen heb je volgens mij nog nergens last van
jij hebt ook een vriendin die al twee dagen overtijd is?quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Maybe heb ik het zelfde probleem..
In andere situatiequote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij hebt ook een vriendin die al twee dagen overtijd is?of moet jij ook een pilletje / test halen ?
leg eens uitquote:
Wat? Het lijkt me dat het betreffende stel nogal jong is. Als ze dan zwanger is, ook al is die kans niet zo groot etc; wordt TS dus vader?! Alsof er dan geen andere opties zijnquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
(...)
Hoeft niet meteen te betekenen dat ze zwanger is en dat jij dus vader wordt (...)
Lees alsjeblieft je pmquote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef erde0 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb vorige week sex gehad met mijn vriendin alleen ik zelf (jongen) ben niet klaar gekomen.. en mijn vriendin hoort zaterdag eigenlijk ongesteld zijn en het is nu maandag.. (2 dagen overtijd) en we zijn allebij bang dat ze zwanger raakt![]()
Ik heb ook gelezen op wiki dat je een dag later na je laatste menstruatie dat de bevruchting plaats vind..
Wat kunnen we doen?
Afwachten of ze nog ongesteld word?
Of meteen naar de huisarts?
Hulp AUB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |