Hoe zal dit dan kunnen komen? Ik heb overigens een bril (-4).quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef appelsjap het volgende:
Ik vermoed dat het met je (linker)oog te maken heeft.
In aanvullig op MASD:quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:56 schreef woads het volgende:
Iemand enig idee?
Kan niets zijn, maar als je er zoveel last van hebt kun je toch maar beter langs de HA gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:23 schreef starla het volgende:
[..]
In aanvullig op MASD:
- niets
Zonder flauwekul, steken is niets.
No shit Sherlockquote:
Tja, ik kijk natuurlijk naar mezelf en soms kan ik zo gespannen zitten dat ik mijn schouders optrek waardoor mijn nekspieren verkrampen en ik daardoor hoofdpijn krijg. Een warme pittenzak doet dan wonderen! (Oma verteltquote:Hoofdpijn door spierspanning zit meestal meer achteraan trouwens.
Spierspanningshoofdpijn wordt meestal beschreven als een strakke band rond het hoofd. Het zit dus door het hele hoofd, niet achteraan. Het kan natuurlijk wel. Mensen beschrijven dat het in de nek begint en dan via het achterhoofd naar het hele hoofd doortrekt. Dat hele klassieke patroon zie je echter niet zo vaak.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
No shit Sherlock
Hoofdpijn door spierspanning zit meestal meer achteraan trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |