abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:40:07 #1
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74368052
quote:
Almere College: zoeken op Wilders VERBODEN
Er gebeuren rrrare dingen in het Nederlandse onderwijs. Onlangs bereikte ons het volgende bericht van scholier 'F.': "Vanmiddag probeer ik op school een artikel van Geert Wilders te bekijken, komt er een error, dat het discriminatie is. Geen enkel artikel van onze Geert is meer te bekijken! Het gaat om het Almere college te Dronten." Huh?! We kenden natuurlijk al de beroemde EO-filters die diverse websites blocken wegens 'te geil' of 'te leuk', maar dit is nieuw voor ons.

Het woord is aan Joris: "Curieus. Op het screenshot is duidelijk te zien dat het favicon (het blauwe Spits logo'tje, red.) wel laadt. Het domein staat dus wagenwijd open, maar kennelijk worden artikelen waar het woord 'Wilders' in voorkomt selectief geblokkeerd door de systeembeheerder. Daar is het internet niet voor bedoeld." Ja Almere College, leg dat maar eens uit! Kun je wel zo'n ultieme jeuktekst op je website hebben staan en 'wij kijken elkaar aan, wij groeten elkaar' als motto hanteren, hoe moeten jullie leerlingen straks overleven in de maatschappij als ze hun hele schoolcarrière van Wilders-nieuws verstoken zijn gebleven? Maar goed. Een middelbare school die op de eigen website 101 keer het woord 'ontmoetingsschool' laat vallen is natuurlijk al bij voorbaat verdacht

Weer een mooi voorbeeld hoever de Links Fascistische overheid bereid is te gaan om Wilders te criminaliseren en sensureren.
Jezus zij met ons!
pi_74368081
sencureert
pi_74368118
Ligt aan de URL lijst van bloxx! Iedereen kan daar dingen aan toe laten voegen volgens mij.
pi_74368187
Ja, want de links fascistische overheid is hetzelfde als een school in Almere.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_74368292
Een vreemde zaak. Ik hoop dat het goed wordt uitgezocht.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:49:04 #6
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74368512
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Blackf1re het volgende:
Ligt aan de URL lijst van bloxx! Iedereen kan daar dingen aan toe laten voegen volgens mij.
Maar het is toch de verantwoordelijkheid van het bestuur van de school wat wel en niet gesensureerd wordt.
En als Semioverheid instelling lijkt het mij vrij schandalig als een politieke partij gesensureerd wordt.Sensureer dan ALLE politieke partijen bij het zoeken op internet wel zo consequent.
Jezus zij met ons!
pi_74368570
Vreemde zaak.
pi_74368578
NIETS IS LAGER DAN TE CENSUREREN WAT MEN NIET BEGRIJPT!

Wat vinden de niet Wilders fans hiervan ?
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74368595
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Linkse_Rakker het volgende:

[..]

Maar het is toch de verantwoordelijkheid van het bestuur van de school wat wel en niet gesensureerd wordt.
En als Semioverheid instelling lijkt het mij vrij schandalig als een politieke partij gesensureerd wordt.Sensureer dan ALLE politieke partijen bij het zoeken op internet wel zo consequent.
gesensureerd

jij bent echt een mongool heb ik het idee.
pi_74368648
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Linkse_Rakker het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik geef je groot gelijk. Dat ze sterven met hun sensureren.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_74368694
Merkwaardig... er staat wel gewoon een YouTube-linkje open, onderin beeld. Alsof daar niks over Wilders is te vinden... Maar dat zou dan ook allemaal geblokkeerd worden?
pi_74368787
Als dit waar is is het wel heel vreemd. Dat artikel gaat over een peiling
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_74368821
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef isogram het volgende:
Merkwaardig... er staat wel gewoon een YouTube-linkje open, onderin beeld. Alsof daar niks over Wilders is te vinden... Maar dat zou dan ook allemaal geblokkeerd worden?
Hiero:

De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:00:06 #14
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_74369064
YouTube niet blokkeren, maar sites met data over Wilders daarin wel
Wel weer grappig dan dat de poster hier de 'schuld' geeft aan de overheid... Net alsof er één of andere hoge pief uit Den Haag het heeft opgedragen ofzo aan nou net die éne school :p
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:01:14 #15
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_74369124
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef isogram het volgende:
Yep, de meeste huis tuin en keuken routers hebben ook een functie om sites te blokkeren die bepaalde keywords bevatten.
pi_74369134
Bloxx is niet eens Nederlands. Gebruikers regelen o.a. welke sites geblokkeerd worden volgens mij.
Op mijn school gebruiken ze 't ook.
Ik heb een SSL webproxy gehost waar klasgenoten kunnen inloggen
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:02:30 #17
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74369201
Vreemde zaak, en indien het idd censuur is van het schoolbestuur en hele slechte zaak.
Intelligent, but fucked up.
pi_74369492
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Vreemde zaak, en indien het idd censuur is van het schoolbestuur en hele slechte zaak.
Mogelijk dat er wat in de comments staat waardoor dat filter op hol slaat. Maar dan zou zo'n beetje elke nieuwssite met comments geblocked worden, dus dat zal wel niet. Ik kan zo snel geen andere geldige reden vinden, dus ja, slechte zaak.
pi_74369631
Dit zou wel een kwalijke zaak zijn.
pi_74369656
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:13 schreef McKillem het volgende:
Dit zou wel een kwalijke zaak zijn.
jij bent een kwalijke zaak.
pi_74369829
Dit is vanzelfsprekend geen overheidsbeleid, maar wel een stupide actie van een school. En tevens weer een dagje munitie in het mediaoffensief van Wilders. Ik zie echt zo'n planbord voor me in de PVV-fractiekamer, serieus..

Zondag: Kamervragen Kinderen voor Kinderen
Maandag: Boos worden over rapport
Dinsdag: Pechtold & Van der Laan verrot schelden
Woensdag: Kamervragen over Almere College
etc...
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:34:53 #22
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74370422
Dus nu vinden de Wilders-fans zelfs dat nieuws over hun Grote Blonde Godheid vóórgaat op degelijk rekenen- en taalonderwijs? What de fuck doet zo'n scholier op het onderwijs als hij zoekt naar Geert Wilders?

Het wordt elke dag gekker.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74370499
Heb je een bron hiervoor ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_74370563
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Linkse_Rakker het volgende:

[..]

Weer een mooi voorbeeld hoever de Links Fascistische overheid bereid is te gaan om Wilders te criminaliseren en sensureren.
Tijd voor een kalmeringstablet
pi_74370619
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef Bowlingbal het volgende:
Dus nu vinden de Wilders-fans zelfs dat nieuws over hun Grote Blonde Godheid vóórgaat op degelijk rekenen- en taalonderwijs? What de fuck doet zo'n scholier op het onderwijs als hij zoekt naar Geert Wilders?

Het wordt elke dag gekker.
Hij was niet op zoek naar Geert Wilders maar wou een artikel over een peiling lezen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')