Mooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens heb ik in de wiki de laatste delen er ook weer ingezet
aangepastquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mooi
De voorlaatste URL mist nog een "L"![]()
lol en die L staat achter het vorige topic in de link
quote:
quote:
quote:
Doe maar in de volgende TT.quote:
Ik ben tegen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef nietzman het volgende:
Dikke negerin die al op éen been balancerend een abortus uitvoert bij een Aziatische hermafrodiet.
Sorry, gaat me niet lukkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef nietzman het volgende:
Dikke negerin die al op éen been balancerend een abortus uitvoert bij een Aziatische hermafrodiet.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We veranderen van boom. We gaan van de wilg naar de acacia
for the record: de tuin is niet bovenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, de tweede is op komst. En we wonen nu op de tweede verdieping met 2 slaapkamers.
We krijgen nu een rijtjeshuis, met boven 4 slaapkamers, een zolder en een tuin!
Blonde meisjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Luco het volgende:
Cyanide and Happiness zijn trouwens koning
[ afbeelding ]
Dat duurt meestal zo'n negen maandenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Een dakterras zou toch kunnen?
Maar tof, gefeliciteerd! Hoe lang voordat er daadwerkelijk een kindje bij is?
Maar je maakt het vaak zo rond de derde bekend, dus nog een half jaartje schat ik zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Een dakterras zou toch kunnen?
Maar tof, gefeliciteerd! Hoe lang voordat er daadwerkelijk een kindje bij is?
Ah, ik dacht al dat het die moest zijn, ziet er tof uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Om een beeld te geven (Met dank aan Streetview)
Maar een paar maanden terug (Weet dus niet meer hoeveel precies) had Freecell het al gemeld hier!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar je maakt het vaak zo rond de derde bekend, dus nog een half jaartje schat ik zo
Klusmeetquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar een paar maanden terug (Weet dus niet meer hoeveel precies) had Freecell het al gemeld hier!
Maar dat wordt dus een Housewarming/Babyshower/FokMeet?
Wanneer ?quote:
Met mijn twee linkerhanden ontferm ik me wel over jullie koffiequote:
Leuk joh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, de tweede is op komst. En we wonen nu op de tweede verdieping met 2 slaapkamers.
We krijgen nu een rijtjeshuis, met boven 4 slaapkamers, een zolder en een tuin!
Taxi Alex ?quote:
Wat naarquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:36 schreef Luco het volgende:
En toen zat ik uit het niets opeens te janken achter m'n bureautje... Dringt nu pas door dat m'n oma echt op sterven ligt. Ze heeft gisteren besloten alle behandelingen te laten stoppen. Morgen krijgen we te horen hoe lang ze nog heeft, maar dit zal niet lang zijn...
91, heeft de hele wereld gezien. Ze heeft er zelf vrede mee, daar gaat het om. Toch blijft het kutquote:
Hoezo dat? Is er iets bijzonders morgen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Sterkte Luco!
Morgen zijn de meeste winkels zeker tot vijf uur open of niet?
En ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Sterkte Luco!
Morgen zijn de meeste winkels zeker tot vijf uur open of niet?
Nee, ik moet morgen tot vijf uur werken, wou daarna nog even iets kopen . . . . maar dat moet maar op dinsdag denk ik. . . .quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Hoezo dat? Is er iets bijzonders morgen?
Oh wacht, zes uur gaan ze dicht. Dat is normaal op werkdagen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen tot vijf uur werken, wou daarna nog even iets kopen . . . . maar dat moet maar op dinsdag denk ik. . . .
Ik had er niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef JH87 het volgende:
Ik gok dat je zo'n 40 sms'jes in je inbox hebt?
Tof zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ohja, nieuwtje
We gaan verhuizen!
Maar we blijven wel in de stad wonen hoor!
2x kwartet binnen 7 posts. Volgens mij moet jij echt de wetenschap in.quote:
Bij mij weet ik het wel zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:30 schreef Albert86 het volgende:
Volgens die flowchart ben ik een atheïst. Klopt denk ik wel
Goed hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef Bob. het volgende:
He Jopse, hoe staat het post-scriptie leven?
Ja idd loserquote:
Ik ben een executive hippie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef JH87 het volgende:
Nee, Nietzman is geen stereotype dreadsdrager.
Sowiesoquote:
Even naar de max geweest. Die kerel ging toen net afsluiten en daarna naar die geweldige feestgelegenheid gegaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:28 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik ben nog een hapje gaan eten bij de shoarmatent, dacht dat je naar huis ging Arne?
Dat is m'n ding.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:47 schreef Luco het volgende:
Aawh, doe es niet zo stoken Nietz
Wat is jop zn ding dan?quote:
Nou dat gaat vast een hit worden op de ossemarktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Er komt dit jaar toch weer een ijsbaan nabij het centrum van Groningen. De afgelopen jaren stond het ding op de Grote Markt, maar daar komt het Glazen Huis te staan, dus er wordt uitgeweken naar de Ossenmarkt
Ja en?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Er komt dit jaar toch weer een ijsbaan nabij het centrum van Groningen. De afgelopen jaren stond het ding op de Grote Markt, maar daar komt het Glazen Huis te staan, dus er wordt uitgeweken naar de Ossenmarkt
Er zit wel een spelletje in, ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Luco het volgende:
Valt je scherm daarna uit? Dan is je batterij inderdaad leeg.
Zit er wel een spelletje in? Anders doet ie sowieso niks
Nog steeds geen iPod hierzo
Je moet het spelletje er even uit halen, eventueel alles even schoon blazen, en dan opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft er íemand verstand van Gameboys?
Ik vond de mijnes weer, maar dat ding doet alleen 'Pading' (geluidj) en zegt 'Gameboy color' en dan niets meer.
Of is dit gewoon een kwestie van halflege batterijen?
Ja, ik ben lui.
quote:
Ik ben de afstandsbediening kwijt op dit momentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:01 schreef JH87 het volgende:
Je hebt zo'n dock! Ik wil dat eigenlijk ook maar die krengen kosten veertig euro.Maar volgens mij passen m'n classic en iphone er allebei in.
quote:Guten Morgen, Guten Morgen, Guten Morgen Sonnenschein,
Guten Morgen, Guten Morgen, Guten Morgen Sonnenschein,
Nou, ik heb deze week vakantie, stel wat voor zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:07 schreef Slaif het volgende:
Wanneer gaan we nou thee drinken op de fac?
Dan dus de week erna. Ik moet je natuurlijk wel kunnen uitlachen om je studiegedoe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik heb deze week vakantie, stel wat voor zou ik zeggen.
Nuja zeg!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dan dus de week erna. Ik moet je natuurlijk wel kunnen uitlachen om je studiegedoe.
Ik heb het nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:40 schreef Luco het volgende:
Statistiek is het gruwelvak van 99% van de studenten volgens mij...
Mazzelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik wacht op een gratis fruitsalade en 2 potten B&Jquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef maok het volgende:
Nog meer mensen die wachten op hun gratis maaltijd?![]()
Ik heb inmiddels kunnen bestellen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef maok het volgende:
Nog meer mensen die wachten op hun gratis maaltijd?![]()
Ik kwam er ook pas om 19:25 door en kon nog bestellenquote:
ergens boven de 80%quote:
Ik kwam er ook pas later door. Maar ik wacht eerst maar eens af of het ook echt komtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas om 19:25 door en kon nog bestellen![]()
OpgeruimdInbox van freecell (1 % gebruikt)
Waar heb jij B&J besteld? Want hier belden ze dus net dat ze alleen nog maar strawberry cheesecake haddenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wacht ook.
B&J & saté voor mn moeder,.
Even bij De Tulp Nasi Goreng met Babi Pangang besteld + kroepoekquote:
Food@home.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar heb jij B&J besteld? Want hier belden ze dus net dat ze alleen nog maar strawberry cheesecake hadden
isser iets?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Godverdomme gemist dat het langer doorging.
Haha, dit was natuurlijk te verwachten. Wel mooie actiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef maok het volgende:
Ik krijg vandaag niets meer, het restaurant kon het niet aan. Nu krijg ik het morgen
Mijn bezorger sprintte zowat terug naar zijn bromfietsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef MaxMark het volgende:
Het mag dan wel retedruk zijn voor alle restaurants, maar wat zúllen ze een omzet hebben
Tussen 19:00 en 20:30, officieel zou het slechts 9 minuten duren, tot 19:09. Waarschijnlijk zijn ze langer doorgegaan omdat de website helemaal vast zat door de vele bezoekers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Bob. het volgende:
Maar iedereen kon dus tussen een bepaalde tijd zoveel bestellen als ze wilden?Jaloers! Ik wil ook gratis BnJ.
En statistiek is mijn lievelingsvak.![]()
tot 15,-quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Bob. het volgende:
Maar iedereen kon dus tussen een bepaalde tijd zoveel bestellen als ze wilden?Jaloers! Ik wil ook gratis BnJ.
En statistiek is mijn lievelingsvak.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wacht op een gratis fruitsalade en 2 potten B&J
Wat een vreemde fruitsalade trouwensquote:
Had je maar niet zo plots offline moeten gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef JH87 het volgende:
Ik had ook snel even geprobeerd maar lukte niet, wist niet dat 't langer doorging. Had ook wel bier of BnJ gewild.
De fruitsalade was er ook niet, vandaar de gratis extra colaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Wat een vreemde fruitsalade trouwens
Visite.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Had je maar niet zo plots offline moeten gaan
Het restaurant faalde dus wel een beetje, ander ijs geen fruitsaladequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef freecell het volgende:
[..]
De fruitsalade was er ook niet, vandaar de gratis extra cola
Ja kan ik aanraden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef Bob. het volgende:
Ik ga ook naar bed! Want vanaf nu ga ik een degelijk leven leiden en 's ochtend vroeg hardlopen en studeren.
Ha!
Tuste.
Ja ik ook ben ook redelijk geslooptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef JH87 het volgende:
Het houdt iedereen toch in de ban blijkbaar.
En nu ga ik de klok rondslapen. Doodmoe.
Luxeprobleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Albert86 het volgende:
Nieuwe monitorAlleen jammer dat het een breedbeeld is. Moet ik toch ff aan wennen denk ik.
Hai Bob.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef Bob. het volgende:
Ik ga ook naar bed! Want vanaf nu ga ik een degelijk leven leiden en 's ochtend vroeg hardlopen en studeren.
Ha!
Tuste.
Breedbeeld is tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Albert86 het volgende:
Nieuwe monitorAlleen jammer dat het een breedbeeld is. Moet ik toch ff aan wennen denk ik.
Dat is optie twee. Sowieso een soort splitscreen, zodat ik een discussie van maken over resultaten zonder steeds te hoeven scrollenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Cool. Dat kantelen zou ik niet gebruiken, liever een groot scherm en dan twee pagina's naast elkaar
Welkom in bijna 2010quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Albert86 het volgende:
Wanneer is de andere helft?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef MaxMark het volgende:
Of zou ze dit keer écht naar bed zijn?
Goedemorgen Bob.!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja.Of in lag in ieder geval in bed te lezen.
En verder goedemorgen enzo.
Neem slaappillen ofzo. Waarom slaap je zo verdomde weinig dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een presentatie geven en 6 uur van een hels college doorstaan.En ik heb voor de 3e nacht op rij niet geslapen, dit gaat een leuke dag worden.
Die heb ik zaterdag al genomen, en ik wil ze niet al te vaak nemen. Want voordat ik in slaap val heb ik een flinke dosis nodig, en dan ben ik de dag daarna nog helemaal van de wereld en daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Neem slaappillen ofzo. Waarom slaap je zo verdomde weinig dan?
Sinds het uit is met je vriendin ( sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Neem slaappillen ofzo. Waarom slaap je zo verdomde weinig dan?
Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds het uit is met je vriendin ( sorry) ben je wel ineens ernstig into Bob. he?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds het uit is met je vriendin ( sorry) ben je wel ineens ernstig into Bob. he?
Heel vet inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Luco het volgende:
Fuck Yeah!
Stefan Bodzin staat 9 januari weer in Simplon
Blijft af.quote:
Onder andere. Ook van Jop.quote:
Je mag de e gewoon schrijven hoorquote:
Sorry ben een import Groninger. In Drenthe slikken we de e vaak doorquote:
In Groningen ook, maar je schrijft hem wel gewoon. Dat maakt het wat overzichtelijker voor de lezerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Sorry ben een import Groninger. In Drenthe slikken we de e vaak door
Niet helemaal waar, je mag hem wel gebruiken bij bijvoorbeeld d' oostenwind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
Sterker nog, de apostrof komt niet als leesteken voor in de Groninger taal en mág je dus niet eens gebruiken
Heuj, van Simon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Jesse_ het volgende:
Toevallig vanmiddag een tentamen gronings
Ja van hem inderdaad. Laatste jaar dat het vak gegeven wordt helaas. Het is namelijk best leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, van Simon?
Heeft TARA ook gedaan
jup, ik heb twee lessen meegedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja van hem inderdaad. Laatste jaar dat het vak gegeven wordt helaas. Het is namelijk best leuk
Tank je vol met wodka en als je praat plak je overal 'ski' achteraan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil Russisch leren spreken!
Heb wel wat russische lectuur hier ligenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil Russisch leren spreken!
Ik heb standaard zwarten en zwarte leren All-Stars die wat langer mee gaan dan de gemiddelde All-Star schoen bij mij...quote:
Zeg het hem maar hoor!!! Jawel!quote:
Waarom?quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:20 schreef nietzman het volgende:
Ja, waarom? Je homies lopen ook gewoon op superstars, wil je gewoon de vreemde eend in de bijt zijn?
Ha, dat zouden ze willen. Suffe lappen altocanvas zijn het.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef Jesse_ het volgende:
All Stars zijn vele malen toffer dan die superstars
Dat kan natuurlijk niet hèquote:
Half-bazin dus!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:16 schreef Bob. het volgende:
Ik heb Superstars én All Stars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |