Luxeprobleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Albert86 het volgende:
Nieuwe monitorAlleen jammer dat het een breedbeeld is. Moet ik toch ff aan wennen denk ik.
Hai Bob.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef Bob. het volgende:
Ik ga ook naar bed! Want vanaf nu ga ik een degelijk leven leiden en 's ochtend vroeg hardlopen en studeren.
Ha!
Tuste.
Breedbeeld is tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Albert86 het volgende:
Nieuwe monitorAlleen jammer dat het een breedbeeld is. Moet ik toch ff aan wennen denk ik.
Dat is optie twee. Sowieso een soort splitscreen, zodat ik een discussie van maken over resultaten zonder steeds te hoeven scrollenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Cool. Dat kantelen zou ik niet gebruiken, liever een groot scherm en dan twee pagina's naast elkaar
Welkom in bijna 2010quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Albert86 het volgende:
Wanneer is de andere helft?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef MaxMark het volgende:
Of zou ze dit keer écht naar bed zijn?
Goedemorgen Bob.!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja.Of in lag in ieder geval in bed te lezen.
En verder goedemorgen enzo.
Neem slaappillen ofzo. Waarom slaap je zo verdomde weinig dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een presentatie geven en 6 uur van een hels college doorstaan.En ik heb voor de 3e nacht op rij niet geslapen, dit gaat een leuke dag worden.
Die heb ik zaterdag al genomen, en ik wil ze niet al te vaak nemen. Want voordat ik in slaap val heb ik een flinke dosis nodig, en dan ben ik de dag daarna nog helemaal van de wereld en daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Neem slaappillen ofzo. Waarom slaap je zo verdomde weinig dan?
Sinds het uit is met je vriendin ( sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Neem slaappillen ofzo. Waarom slaap je zo verdomde weinig dan?
Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds het uit is met je vriendin ( sorry) ben je wel ineens ernstig into Bob. he?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds het uit is met je vriendin ( sorry) ben je wel ineens ernstig into Bob. he?
Heel vet inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Luco het volgende:
Fuck Yeah!
Stefan Bodzin staat 9 januari weer in Simplon
Blijft af.quote:
Onder andere. Ook van Jop.quote:
Je mag de e gewoon schrijven hoorquote:
Sorry ben een import Groninger. In Drenthe slikken we de e vaak doorquote:
In Groningen ook, maar je schrijft hem wel gewoon. Dat maakt het wat overzichtelijker voor de lezerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Sorry ben een import Groninger. In Drenthe slikken we de e vaak door
Niet helemaal waar, je mag hem wel gebruiken bij bijvoorbeeld d' oostenwind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
Sterker nog, de apostrof komt niet als leesteken voor in de Groninger taal en mág je dus niet eens gebruiken
Heuj, van Simon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Jesse_ het volgende:
Toevallig vanmiddag een tentamen gronings
Ja van hem inderdaad. Laatste jaar dat het vak gegeven wordt helaas. Het is namelijk best leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, van Simon?
Heeft TARA ook gedaan
jup, ik heb twee lessen meegedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja van hem inderdaad. Laatste jaar dat het vak gegeven wordt helaas. Het is namelijk best leuk
Tank je vol met wodka en als je praat plak je overal 'ski' achteraan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil Russisch leren spreken!
Heb wel wat russische lectuur hier ligenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil Russisch leren spreken!
Ik heb standaard zwarten en zwarte leren All-Stars die wat langer mee gaan dan de gemiddelde All-Star schoen bij mij...quote:
Zeg het hem maar hoor!!! Jawel!quote:
Waarom?quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:20 schreef nietzman het volgende:
Ja, waarom? Je homies lopen ook gewoon op superstars, wil je gewoon de vreemde eend in de bijt zijn?
Ha, dat zouden ze willen. Suffe lappen altocanvas zijn het.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef Jesse_ het volgende:
All Stars zijn vele malen toffer dan die superstars
Dat kan natuurlijk niet hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |