In Groningen ook, maar je schrijft hem wel gewoon. Dat maakt het wat overzichtelijker voor de lezerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Sorry ben een import Groninger. In Drenthe slikken we de e vaak door
Niet helemaal waar, je mag hem wel gebruiken bij bijvoorbeeld d' oostenwind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
Sterker nog, de apostrof komt niet als leesteken voor in de Groninger taal en mág je dus niet eens gebruiken
Heuj, van Simon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Jesse_ het volgende:
Toevallig vanmiddag een tentamen gronings
Ja van hem inderdaad. Laatste jaar dat het vak gegeven wordt helaas. Het is namelijk best leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj, van Simon?
Heeft TARA ook gedaan
jup, ik heb twee lessen meegedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja van hem inderdaad. Laatste jaar dat het vak gegeven wordt helaas. Het is namelijk best leuk
Tank je vol met wodka en als je praat plak je overal 'ski' achteraan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil Russisch leren spreken!
Heb wel wat russische lectuur hier ligenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil Russisch leren spreken!
Ik heb standaard zwarten en zwarte leren All-Stars die wat langer mee gaan dan de gemiddelde All-Star schoen bij mij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |