Ja en?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Er komt dit jaar toch weer een ijsbaan nabij het centrum van Groningen. De afgelopen jaren stond het ding op de Grote Markt, maar daar komt het Glazen Huis te staan, dus er wordt uitgeweken naar de Ossenmarkt
Er zit wel een spelletje in, ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Luco het volgende:
Valt je scherm daarna uit? Dan is je batterij inderdaad leeg.
Zit er wel een spelletje in? Anders doet ie sowieso niks
Nog steeds geen iPod hierzo
Je moet het spelletje er even uit halen, eventueel alles even schoon blazen, en dan opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft er íemand verstand van Gameboys?
Ik vond de mijnes weer, maar dat ding doet alleen 'Pading' (geluidj) en zegt 'Gameboy color' en dan niets meer.
Of is dit gewoon een kwestie van halflege batterijen?
Ja, ik ben lui.
quote:
Ik ben de afstandsbediening kwijt op dit momentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:01 schreef JH87 het volgende:
Je hebt zo'n dock! Ik wil dat eigenlijk ook maar die krengen kosten veertig euro.Maar volgens mij passen m'n classic en iphone er allebei in.
quote:Guten Morgen, Guten Morgen, Guten Morgen Sonnenschein,
Guten Morgen, Guten Morgen, Guten Morgen Sonnenschein,
Nou, ik heb deze week vakantie, stel wat voor zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:07 schreef Slaif het volgende:
Wanneer gaan we nou thee drinken op de fac?
Dan dus de week erna. Ik moet je natuurlijk wel kunnen uitlachen om je studiegedoe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik heb deze week vakantie, stel wat voor zou ik zeggen.
Nuja zeg!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dan dus de week erna. Ik moet je natuurlijk wel kunnen uitlachen om je studiegedoe.
Ik heb het nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:40 schreef Luco het volgende:
Statistiek is het gruwelvak van 99% van de studenten volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |