Mooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens heb ik in de wiki de laatste delen er ook weer ingezet
aangepastquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mooi
De voorlaatste URL mist nog een "L"![]()
lol en die L staat achter het vorige topic in de link
quote:
quote:
quote:
Doe maar in de volgende TT.quote:
Ik ben tegen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef nietzman het volgende:
Dikke negerin die al op éen been balancerend een abortus uitvoert bij een Aziatische hermafrodiet.
Sorry, gaat me niet lukkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef nietzman het volgende:
Dikke negerin die al op éen been balancerend een abortus uitvoert bij een Aziatische hermafrodiet.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We veranderen van boom. We gaan van de wilg naar de acacia
for the record: de tuin is niet bovenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, de tweede is op komst. En we wonen nu op de tweede verdieping met 2 slaapkamers.
We krijgen nu een rijtjeshuis, met boven 4 slaapkamers, een zolder en een tuin!
Blonde meisjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Luco het volgende:
Cyanide and Happiness zijn trouwens koning
[ afbeelding ]
Dat duurt meestal zo'n negen maandenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Een dakterras zou toch kunnen?
Maar tof, gefeliciteerd! Hoe lang voordat er daadwerkelijk een kindje bij is?
Maar je maakt het vaak zo rond de derde bekend, dus nog een half jaartje schat ik zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Een dakterras zou toch kunnen?
Maar tof, gefeliciteerd! Hoe lang voordat er daadwerkelijk een kindje bij is?
Ah, ik dacht al dat het die moest zijn, ziet er tof uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Om een beeld te geven (Met dank aan Streetview)
Maar een paar maanden terug (Weet dus niet meer hoeveel precies) had Freecell het al gemeld hier!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar je maakt het vaak zo rond de derde bekend, dus nog een half jaartje schat ik zo
Klusmeetquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar een paar maanden terug (Weet dus niet meer hoeveel precies) had Freecell het al gemeld hier!
Maar dat wordt dus een Housewarming/Babyshower/FokMeet?
Wanneer ?quote:
Met mijn twee linkerhanden ontferm ik me wel over jullie koffiequote:
Leuk joh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, de tweede is op komst. En we wonen nu op de tweede verdieping met 2 slaapkamers.
We krijgen nu een rijtjeshuis, met boven 4 slaapkamers, een zolder en een tuin!
Taxi Alex ?quote:
Wat naarquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:36 schreef Luco het volgende:
En toen zat ik uit het niets opeens te janken achter m'n bureautje... Dringt nu pas door dat m'n oma echt op sterven ligt. Ze heeft gisteren besloten alle behandelingen te laten stoppen. Morgen krijgen we te horen hoe lang ze nog heeft, maar dit zal niet lang zijn...
91, heeft de hele wereld gezien. Ze heeft er zelf vrede mee, daar gaat het om. Toch blijft het kutquote:
Hoezo dat? Is er iets bijzonders morgen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Sterkte Luco!
Morgen zijn de meeste winkels zeker tot vijf uur open of niet?
En ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Sterkte Luco!
Morgen zijn de meeste winkels zeker tot vijf uur open of niet?
Nee, ik moet morgen tot vijf uur werken, wou daarna nog even iets kopen . . . . maar dat moet maar op dinsdag denk ik. . . .quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Hoezo dat? Is er iets bijzonders morgen?
Oh wacht, zes uur gaan ze dicht. Dat is normaal op werkdagen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen tot vijf uur werken, wou daarna nog even iets kopen . . . . maar dat moet maar op dinsdag denk ik. . . .
Ik had er niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef JH87 het volgende:
Ik gok dat je zo'n 40 sms'jes in je inbox hebt?
Tof zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ohja, nieuwtje
We gaan verhuizen!
Maar we blijven wel in de stad wonen hoor!
2x kwartet binnen 7 posts. Volgens mij moet jij echt de wetenschap in.quote:
Bij mij weet ik het wel zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:30 schreef Albert86 het volgende:
Volgens die flowchart ben ik een atheïst. Klopt denk ik wel
Goed hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef Bob. het volgende:
He Jopse, hoe staat het post-scriptie leven?
Ja idd loserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |