Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef Mirjam het volgende:
gotver man, open dan geen topic als je te lui bent om de bron te kopieren uit dat andere topic
http://www.nos.nl/nosjour(...)009_gratis_eten.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alsof ik hierover ga liegen, gewoon ter informatie. Iedereen mag ermee doen wat ze willen.
Anyways, geloof je het niet kijk dan even op nos.nl
Waarschijnlijk zitten veel mensen al ver voor die tijd met hun bestelling klaar om te bellenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:13 schreef mug89 het volgende:
ik denk dat die site gewoon plat gaat in die paar minuten
Heel veel restaurants hebben geen bezorgkosten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef Hondenfluitje het volgende:
En wat zijn de kosten voor het brengen dan? Of moet je het zelf ophalen.
Dat hangt er volgens mij vanaf waar je de bestelling doetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef Hondenfluitje het volgende:
En wat zijn de kosten voor het brengen dan? Of moet je het zelf ophalen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat hangt er volgens mij vanaf waar je de bestelling doet
Juj....quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Beter maak je even geen topic. Nu zul je zien dat de site van Thuisbezorgd.nl plat ligt de 27ste!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Beter maak je even geen topic. Nu zul je zien dat de site van Thuisbezorgd.nl plat ligt de 27ste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |