Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef Mirjam het volgende:
gotver man, open dan geen topic als je te lui bent om de bron te kopieren uit dat andere topic
http://www.nos.nl/nosjour(...)009_gratis_eten.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alsof ik hierover ga liegen, gewoon ter informatie. Iedereen mag ermee doen wat ze willen.
Anyways, geloof je het niet kijk dan even op nos.nl
Waarschijnlijk zitten veel mensen al ver voor die tijd met hun bestelling klaar om te bellenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:13 schreef mug89 het volgende:
ik denk dat die site gewoon plat gaat in die paar minuten
Heel veel restaurants hebben geen bezorgkosten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef Hondenfluitje het volgende:
En wat zijn de kosten voor het brengen dan? Of moet je het zelf ophalen.
Dat hangt er volgens mij vanaf waar je de bestelling doetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef Hondenfluitje het volgende:
En wat zijn de kosten voor het brengen dan? Of moet je het zelf ophalen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat hangt er volgens mij vanaf waar je de bestelling doet
Juj....quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Beter maak je even geen topic. Nu zul je zien dat de site van Thuisbezorgd.nl plat ligt de 27ste!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Beter maak je even geen topic. Nu zul je zien dat de site van Thuisbezorgd.nl plat ligt de 27ste!
Dat denk ik ook.. Maar ben wel benieuwd of het iemand gaat lukken, dus een tvpquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:13 schreef mug89 het volgende:
ik denk dat die site gewoon plat gaat in die paar minuten
quote:
Dat vind ik ook opmerkelijk inderdaad. Ze zullen dit toch ook wel aankondigen op hun eigen site ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef ScarFace- het volgende:
Staat er geen artikel op thuisbezorgd.nl, over de actie?![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Dat vind ik ook opmerkelijk inderdaad. Ze zullen dit toch ook wel aankondigen op hun eigen site ?
Goed idee, even de hele straat gratis pizzas gevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef pleeborstel het volgende:
Ik ga denk ik zomaar iemand op een willekeurig adres verrassen met een pizza ofzo... gewoon omdat t kan.
Proxyquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:01 schreef senderrr het volgende:
Ik denk eerder dat ze naar het IP adres kijken dan naar het account.
En jij denk dat de 'vaste' klanten het leuk zullen vinden als iedereen op de hoogte is van de actie behalve zij zelf? denk niet dat ze zo loyaal zullen zijn hoor, het is gewoon een promotiestunt, niks meer en niks minder. veel vaste klanten zullen ze er niet bij gaan krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:24 schreef Semmm het volgende:
Ik ga 6 turkse pizzas bestellen
Ik denk niet dat ze het op hun eigen site zetten, het is een actie zodat ze ook weer meer vaste klanten krijgen (die komen van www.nos.nl en andere sites waar het staat) als ze het op hun eigen site zetten gaan hun vaste klanten ook gratis eten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |