quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We veranderen van boom. We gaan van de wilg naar de acacia
for the record: de tuin is niet bovenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, de tweede is op komst. En we wonen nu op de tweede verdieping met 2 slaapkamers.
We krijgen nu een rijtjeshuis, met boven 4 slaapkamers, een zolder en een tuin!
Blonde meisjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Luco het volgende:
Cyanide and Happiness zijn trouwens koning
[ afbeelding ]
Dat duurt meestal zo'n negen maandenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Een dakterras zou toch kunnen?
Maar tof, gefeliciteerd! Hoe lang voordat er daadwerkelijk een kindje bij is?
Maar je maakt het vaak zo rond de derde bekend, dus nog een half jaartje schat ik zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Luco het volgende:
Een dakterras zou toch kunnen?
Maar tof, gefeliciteerd! Hoe lang voordat er daadwerkelijk een kindje bij is?
Ah, ik dacht al dat het die moest zijn, ziet er tof uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Om een beeld te geven (Met dank aan Streetview)
Maar een paar maanden terug (Weet dus niet meer hoeveel precies) had Freecell het al gemeld hier!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar je maakt het vaak zo rond de derde bekend, dus nog een half jaartje schat ik zo
Klusmeetquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar een paar maanden terug (Weet dus niet meer hoeveel precies) had Freecell het al gemeld hier!
Maar dat wordt dus een Housewarming/Babyshower/FokMeet?
Wanneer ?quote:
Met mijn twee linkerhanden ontferm ik me wel over jullie koffiequote:
Leuk joh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, de tweede is op komst. En we wonen nu op de tweede verdieping met 2 slaapkamers.
We krijgen nu een rijtjeshuis, met boven 4 slaapkamers, een zolder en een tuin!
Taxi Alex ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |