Dé colleges.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
welke colleges?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:05 schreef MaxMark het volgende:
Das snel.
Ja.quote:
quote:
Hehe bedankt. Dan activeer ik nu mn bezoekerspas even, zodat ik er morgenochtend niet vroeg uit hoefquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Mooi dat je het hebt gered MaxMark
5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef richeser1982 het volgende:
Wie is er naar Noorderzon geweest?
Heb je alleen maar ff rondgelopen of ben je ook naar een voorstelling geweest?
Ik ben naar Noorderzon geweest. 4x zelfs in 1 week![]()
en ben naar dansvoorstelling gegaan.
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben 0 keer geweest.
Oké, tijd voor bed.
7 avonden geloof ik. Ben net alleen vanuit Harkstede naar Groningen teruggefietst, de rest was te zat. Alcoholisten. Truste!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?
Tegenvaller ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?
Je hebt toch niet toevallig Organisation Theory. Concepts and Cases 5th edition hequote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben boeken aan eerste jaars aan het verkopen maar ze zijn bijna allemaal op kamp
Jij hebt de leukste avond gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 00:39 schreef nietzman het volgende:
Jij had twee avonden gemist toch?
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.quote:
jawel.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.
Twitter meldt niets, dus ik geloof je nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Albert86 het volgende:
Hoorde net iemand anders ook een zeer harde knal in omgeving van Corpus den Hoorn? Was echt een gigantisch harde klap. De ramen trilden nog net niet geloof ik.
Check!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als de ramen er nog inzitten is er niks aan de hand.
quote:
Ik hoorde 'm wel over ons huis vliegen! Maar dat 'ie zo dichtbij moest stoppen wist ik niet,quote:Op woensdag 2 september 2009 20:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand iets mee gekregen van waarom de traumaheli op hoek Helper Weststraat / Van Iddekingeweg moest komen zo'n 45-60 minuten gelden? Ben vanwege de grote hoeveelheid mensen maar omgelopen richting supermarkt..trouwens.. Waarschijnlijk een eenmalig optreden van mij hier, maar wie weet blijf ik plakken
Deze komt zelfs naar Groningen toe.quote:
Inmiddels al een jaar of 7 woonachtig in Stadquote:
Vanaf morgen ben je een paar weken/maanden van me af, ok ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef nietzman het volgende:
Voor de laatste keer 2cv, hou nou eens op te stoken.
Denk een half uurtje eerder 2 politiewagens met gillende sirene door de straat.. Vervolgens die traumaheli en er stond ook nog een brandweerwagen om de boel schoon te spuiten.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel over ons huis vliegen! Maar dat 'ie zo dichtbij moest stoppen wist ik niet,.
Jij post hier en je komt niet naar Groningen toe?quote:
Die site is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef Fappie het volgende:
Het zal vanavond of morgenvroeg wel hier staan: http://www.112groningen.nl/
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die site is ook niet meer wat het geweest is
Die is geloof ik ietsje beterquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Fappie het volgende:
[..]
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?
Vertelvertel!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:31 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mezelf vandaag op het grote scherm gezien en 400 mensen moesten heel erg lachen en dat was tof.
Je gaat comazuipen op de sint nykster merke?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vanaf morgen ben je een paar weken/maanden van me af, ok ?
http://www.112groningen.n(...)an-iddekingeweg.htmlquote:Op woensdag 2 september 2009 20:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand iets mee gekregen van waarom de traumaheli op hoek Helper Weststraat / Van Iddekingeweg moest komen zo'n 45-60 minuten gelden? Ben vanwege de grote hoeveelheid mensen maar omgelopen richting supermarkt..trouwens.. Waarschijnlijk een eenmalig optreden van mij hier, maar wie weet blijf ik plakken
Ben jij nou weer die bradley33 met een andere username?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Fappie het volgende:
[..]
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?
Kasplantje spelen op de IC van het UMCG.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je gaat comazuipen op de sint nykster merke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 3 september 2009 07:26 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoe, ik heb zo een 'tutorial' in 5256.0223 op 't Zernike. Hoe moet ik nou weten waar dat is?
Ik had 't inmiddels zelf ook gevonden, thnx anywaysquote:Op donderdag 3 september 2009 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.112groningen.n(...)an-iddekingeweg.html
Handig, dankje!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Dit kaartje is wel handig: http://www.rug.nl/feb/fac(...)omplex_2009HiRes.pdf
Ik ben net door de stromende regen naar huis gelopen vanaf het Zernike omdat m'n band lek was.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Bob. het volgende:
Goedemiddag!
Buh, het regent hier, en ik moet zo op mijn fiets, en ik heb alleen een dun niet waterdichte zomerjasje.
Ga je dan straks met de bus?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben net door de stromende regen naar huis gelopen vanaf het Zernike omdat m'n band lek was.
Ik neem straks de bus jaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga je dan straks met de bus?
Of ben je zo handig dat je zelf je band fixed?
Oke, jij wint.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben net door de stromende regen naar huis gelopen vanaf het Zernike omdat m'n band lek was.
En die zit ook op het Zernikequote:
Ja dat hoorde ik net ook al, TOEN IK THUIS WAS. Dus als iemand dat voortaan eerder zou kunnen vertellenquote:
Als student behoort het niet nodig te zijn dat alles je voorgekauwd wordtquote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik net ook al, TOEN IK THUIS WAS. Dus als iemand dat voortaan eerder zou kunnen vertellen!
Oohja dus hoe moet ik precies uit m'n hoofd weten dat er een fietsenmaker op 't Zernike is?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als student behoort het niet nodig te zijn dat alles je voorgekauwd wordt
Als ik mijn fiets buiten laat staan, zit hij de volgende dag onder de pis, mayonaise en hasretafvalquote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij heeft tenminste een schuur... Mijn stalen strijdros moet in dit hondeweer op straat staan.. Wachtend op een moment van opklaring (hopelijk zo rond een uur of half 4) om mij vervolgens dapper richting CS te brengen
Of hij is natuurlijk gesloopt. Gister ook weer een gozer die al die fietsen op de hoek omver liep te trappen omdat z'n maatje net in de boeien geslagen werd.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets buiten laat staan, zit hij de volgende dag onder de pis, mayonaise en hasretafval
Jammer van de pis.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets buiten laat staan, zit hij de volgende dag onder de pis, mayonaise en hasretafval
Een eigengeylert.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser.
een spammertquote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Hoort erbij.quote:
En toen mocht hij mee?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Of hij is natuurlijk gesloopt. Gister ook weer een gozer die al die fietsen op de hoek omver liep te trappen omdat z'n maatje net in de boeien geslagen werd.
Jep. Eerst 1 politieauto met arrestant dus een 2e werd opgeroepen voor de fietstrapper. Daarna nog iemand die 'kankerjoden' bleef roepen, dus auto 3 erbij.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoort erbij.
[..]
En toen mocht hij mee?![]()
Zag 3 weken terug ook 6 lui met hun kop tegen de 9e gedrukt worden voor de politie, die hadden ook allemaal de handjes geboeid
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser. Wie de fuck is Susteren?
Scheelt wel weer bij je ontbijtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef yvonne het volgende:
susteren, maand vakantie
Ja ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Scheelt wel weer bij je ontbijt
Wat dat betreft woon ik in een prima buurt. Mooie mix van studenten en gezinnetjes. Okee, 't is even fietsen naar CS / Grote Markt, maar heb geen klagen (behalve als het regent)
Ik woon ook in een prima buurt, je kunt alleen je fiets niet buiten laten staanquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon ik in een prima buurt.
Terechtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet geheel onverwacht
[..]
Ik kan m'n fiets hier overdekt achter een hek neer zetten.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik woon ook in een prima buurt, je kunt alleen je fiets niet buiten laten staan
En het duurt ook tijdenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo klaag je dat alles overhoop ligt? Dat kondigen ze al tijden aan
Mannen die bang zijn voor een beetje regen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij heeft tenminste een schuur... Mijn stalen strijdros moet in dit hondeweer op straat staan.. Wachtend op een moment van opklaring (hopelijk zo rond een uur of half 4) om mij vervolgens dapper richting CS te brengen
Had je maar een regenpak aan moeten trekken...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net zeiknat geregend onderweg naar Groningen. Het water stond in m'n schoenen en nu krijg ik natuurlijk de verwarming niet aan om de boel te laten drogen.
Wat heeft onze Gerrit gisteren gezegd? 3 dagen regen!quote:
Dacht dat jij moest slapen!quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Susteren is:
Je hebt gestemd op: Een kutuser
Je IP is: 255.0.0.0
3 dagen?! Welke debiel heeft dat verzonnenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:54 schreef Fappie het volgende:
[..]
Wat heeft onze Gerrit gisteren gezegd? 3 dagen regen!
Ja hequote:
* Luco zet z'n firewall op Paranoid modequote:
Hehe ik ook, ik dacht nog een klein stukje over de brug bij Westerhaven, maar wat een wind + regenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net zeiknat geregend onderweg naar Groningen. Het water stond in m'n schoenen en nu krijg ik natuurlijk de verwarming niet aan om de boel te laten drogen.
Het is een grapje en ik kan er toch niets mee.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:23 schreef Luco het volgende:
[..]
* Luco zet z'n firewall op Paranoid mode
Ik heb 255.0.0.666quote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb ook al zo'n leuk ip-adres, namelijk 127.0.0.1
Nee want de duivel bestaat niet.quote:
heldquote:Op donderdag 3 september 2009 18:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil even meedelen dat ik van het station naar huis ben gefietst zónder nat te worden. Dank u wel.
Dat weet je nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:05 schreef Fappie het volgende:
[..]
Nee want de duivel bestaat niet.
De duivel schuilt in een ieder van ons.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:05 schreef Fappie het volgende:
[..]
Nee want de duivel bestaat niet.
quote:
Ik doe ook maar een gok.quote:
Biertje?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Fappie het volgende:
[..]
Mannen die bang zijn voor een beetje regen.
Mietjes.
* Proud2beDiepfries ontkent weekend op woensdagmiddag 17:00uquote:Op donderdag 3 september 2009 16:58 schreef kikoooooo het volgende:
Nee hoor. Ik heb weekend.
Ja, ik heb nog een blikje Bavaria.quote:
Freudiaanse buikverspreking.quote:
Jeetje, en smaak?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:25 schreef Fappie het volgende:
Ja, ik heb nog een blikje Bavaria.
Ik drink in ieder geval geen JH87.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Grulez het volgende:
Dan ben ik toch blijerder met mn flesje HJ.
Nooit fucken met Jop, anders koppel ik jullie niet meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Fappie het volgende:
Ik drink in ieder geval geen JH87.
Waarom zou ik met hem gekoppeld willen worden als ik niet met 'm mag fucken?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nooit fucken met Jop, anders koppel ik jullie niet meer.
Pffffquote:Op donderdag 3 september 2009 23:30 schreef Fappie het volgende:
[..]
Waarom zou ik met hem gekoppeld willen worden als ik niet met 'm mag fucken?
Een maagd van 22.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:36 schreef nietzman het volgende:
Geneukt worden zou Jopje denk ik sowieso te veel worden. 't arme kind.
Nee hoor, ik niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef nietzman het volgende:
Jij bent toch ook gewoon maagd joh, of had je een experimenteel verleden?
Make-up op je hand smeren en vervolgens fantaseren telt niet.quote:
Zeg, wat een goed idee van jou.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Make-up op je hand smeren en vervolgens fantaseren telt niet.
Dat meen je toch niet serieus.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat laat ik je uitschelden door Grulez als ik je tegenkom.
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:22 schreef Bob. het volgende:
MM.![]()
En dolletjes Fappie, nog steeds aan de blikjes Bavaria?
Krijg je nog niet genoeg in dit topic?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Laat mij nou ook even van m'n aandacht genieten.
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Krijg je nog niet genoeg in dit topic?
Voor een biertje doe ik het zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat laat ik je uitschelden door Grulez als ik je tegenkom.
Yeah! Jij bent de man.quote:
Nou ik kan anders best goed schelden als ik zin heb.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:02 schreef Fappie het volgende:
[..]
Yeah! Jij bent de man.
Ik ga nog een biertje drinken.
Doe eens voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ik kan anders best goed schelden als ik zin heb.
Ben je zelf.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:35 schreef nietzman het volgende:
Meisje.
Dat was toch gewoon die Bradley33/Atlanticus/Weetikveel die elke week een ander account heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We zijn voorlopig van Fappie af
remlof is diepzinnig, stoer, sterk en zacht
Vingeren, hoe kan ik squirten?
Was blijkbaar een kloon van QED, zie we een weekje niet weer
Heb je die presentatie vandaag/ nu?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
Hai Jelmer. Ik heb vanavond heul veul beeldmateriaal voor je als je geinteresseerd bent.
Volgens mij niet tochquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon die Bradley33/Atlanticus/Weetikveel die elke week een ander account heeft.
Maar mooi dat die mongool weg is.
Jij kent hem persoonlijk toch? Leek erop alsof jij en Fappie elkaar ook kenden, daarnaast hielden ze er een soortgelijk postgedrag op na.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef nietzman het volgende:
Nee, maar die andere downer ben je toch bestbuds mee?
Nee, ik bedoelde die andere vogel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ken Fappie niet persoonlijk hoor. Heb wel eens een paar PM's gestuurd. Meer niet.
Ben ik een mongool? Je bent zelf een kankeridioot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon die Bradley33/Atlanticus/Weetikveel die elke week een ander account heeft.
Maar mooi dat die mongool weg is.
quote:Geregistreerd op: vrijdag 4 september 2009 @ 12:39
Nog maar 5 minuutjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef nietzman het volgende:
Nurse, he's out of bed again!
Speciaal een accountje aanmaken om te zeuren. Triest figuur.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef fok_is_voor_idioten het volgende:
[..]
Ben ik een mongool? Je bent zelf een kankeridioot.
Fok
Bans
remlof
Ik kom hier niet meer terug, lat0r.
Je hebt 'm door.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan net zo goed gewoon iemand zijn die denkt grappig te zijn,
Zou me ook niks verbazen.
Je bent nog maar net begonnen met spychologie en nu al allemaal complottheorieën...quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan net zo goed gewoon iemand zijn die denkt grappig te zijn,
Zou me ook niks verbazen.
Ik ben Bulleth-tooth.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Speciaal een accountje aanmaken om te zeuren. Triest figuur.
Sjappiequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef fok_is_voor_idioten het volgende:
[..]
Ben ik een mongool? Je bent zelf een kankeridioot.
Fok
Bans
remlof
Ik kom hier niet meer terug, lat0r.
Wat moet ik durven dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:52 schreef fok_is_voor_idioten het volgende:
[..]
Nu durf je niet meer he.
Wat, droeftoeter?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:05 schreef fok_is_voor_idioten het volgende:
Mensen die om 1 uur 's middags met vreemden op een forum zitten. Whaha.
Sorry maar ik moet nu echt gaan.
Doe je psycholoog de groeten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:05 schreef fok_is_voor_idioten het volgende:
Mensen die om 1 uur 's middags met vreemden op een forum zitten. Whaha.
Sorry maar ik moet nu echt gaan.
Kindertent.nlquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat, droeftoeter?
Jezus, zo intimideer je nog geen kleuterklas op kindertent.nl.
Ja het gaat snel bergafwaarts..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent nog maar net begonnen met spychologie en nu al allemaal complottheorieën...
Succes ermee!quote:
Ik heb de gok toch maar gemaakt. Snel naar de oude Ebb gefietst. Ik mijn fiets parkeren, moest bij de kleermaker naast de Plato zijn. Toen zag ik die gele schaar en dacht 'Kut, de bon.' Dus ik naar binnen en dat melden, maar ik moest em toch echt even ophalen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je geen track&trace code? die gaf alleen aan dat de chaffeur in kwestie onderweg was
En nu rukken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef One_conundrum het volgende:
Langer zullen mijn posts op fok ook niet worden. Moest het gewoon even kwijt. Mooie jonge dame was het
Erg.quote:Op zondag 6 september 2009 08:41 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij hebben mensen me gemist gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |