Dé colleges.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
welke colleges?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:05 schreef MaxMark het volgende:
Das snel.
Ja.quote:
quote:
Hehe bedankt. Dan activeer ik nu mn bezoekerspas even, zodat ik er morgenochtend niet vroeg uit hoefquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Mooi dat je het hebt gered MaxMark
5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef richeser1982 het volgende:
Wie is er naar Noorderzon geweest?
Heb je alleen maar ff rondgelopen of ben je ook naar een voorstelling geweest?
Ik ben naar Noorderzon geweest. 4x zelfs in 1 week![]()
en ben naar dansvoorstelling gegaan.
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben 0 keer geweest.
Oké, tijd voor bed.
7 avonden geloof ik. Ben net alleen vanuit Harkstede naar Groningen teruggefietst, de rest was te zat. Alcoholisten. Truste!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?
Tegenvaller ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?
Je hebt toch niet toevallig Organisation Theory. Concepts and Cases 5th edition hequote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben boeken aan eerste jaars aan het verkopen maar ze zijn bijna allemaal op kamp
Jij hebt de leukste avond gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 00:39 schreef nietzman het volgende:
Jij had twee avonden gemist toch?
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.quote:
jawel.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.
Twitter meldt niets, dus ik geloof je nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Albert86 het volgende:
Hoorde net iemand anders ook een zeer harde knal in omgeving van Corpus den Hoorn? Was echt een gigantisch harde klap. De ramen trilden nog net niet geloof ik.
Check!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als de ramen er nog inzitten is er niks aan de hand.
quote:
Ik hoorde 'm wel over ons huis vliegen! Maar dat 'ie zo dichtbij moest stoppen wist ik niet,quote:Op woensdag 2 september 2009 20:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand iets mee gekregen van waarom de traumaheli op hoek Helper Weststraat / Van Iddekingeweg moest komen zo'n 45-60 minuten gelden? Ben vanwege de grote hoeveelheid mensen maar omgelopen richting supermarkt..trouwens.. Waarschijnlijk een eenmalig optreden van mij hier, maar wie weet blijf ik plakken
Deze komt zelfs naar Groningen toe.quote:
Inmiddels al een jaar of 7 woonachtig in Stadquote:
Vanaf morgen ben je een paar weken/maanden van me af, ok ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef nietzman het volgende:
Voor de laatste keer 2cv, hou nou eens op te stoken.
Denk een half uurtje eerder 2 politiewagens met gillende sirene door de straat.. Vervolgens die traumaheli en er stond ook nog een brandweerwagen om de boel schoon te spuiten.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel over ons huis vliegen! Maar dat 'ie zo dichtbij moest stoppen wist ik niet,.
Jij post hier en je komt niet naar Groningen toe?quote:
Die site is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef Fappie het volgende:
Het zal vanavond of morgenvroeg wel hier staan: http://www.112groningen.nl/
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die site is ook niet meer wat het geweest is
Die is geloof ik ietsje beterquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Fappie het volgende:
[..]
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?
Vertelvertel!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:31 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mezelf vandaag op het grote scherm gezien en 400 mensen moesten heel erg lachen en dat was tof.
Je gaat comazuipen op de sint nykster merke?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vanaf morgen ben je een paar weken/maanden van me af, ok ?
http://www.112groningen.n(...)an-iddekingeweg.htmlquote:Op woensdag 2 september 2009 20:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand iets mee gekregen van waarom de traumaheli op hoek Helper Weststraat / Van Iddekingeweg moest komen zo'n 45-60 minuten gelden? Ben vanwege de grote hoeveelheid mensen maar omgelopen richting supermarkt..trouwens.. Waarschijnlijk een eenmalig optreden van mij hier, maar wie weet blijf ik plakken
Ben jij nou weer die bradley33 met een andere username?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Fappie het volgende:
[..]
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?
Kasplantje spelen op de IC van het UMCG.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je gaat comazuipen op de sint nykster merke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 3 september 2009 07:26 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoe, ik heb zo een 'tutorial' in 5256.0223 op 't Zernike. Hoe moet ik nou weten waar dat is?
Ik had 't inmiddels zelf ook gevonden, thnx anywaysquote:Op donderdag 3 september 2009 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.112groningen.n(...)an-iddekingeweg.html
Handig, dankje!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Dit kaartje is wel handig: http://www.rug.nl/feb/fac(...)omplex_2009HiRes.pdf
Ik ben net door de stromende regen naar huis gelopen vanaf het Zernike omdat m'n band lek was.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Bob. het volgende:
Goedemiddag!
Buh, het regent hier, en ik moet zo op mijn fiets, en ik heb alleen een dun niet waterdichte zomerjasje.
Ga je dan straks met de bus?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben net door de stromende regen naar huis gelopen vanaf het Zernike omdat m'n band lek was.
Ik neem straks de bus jaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga je dan straks met de bus?
Of ben je zo handig dat je zelf je band fixed?
Oke, jij wint.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben net door de stromende regen naar huis gelopen vanaf het Zernike omdat m'n band lek was.
En die zit ook op het Zernikequote:
Ja dat hoorde ik net ook al, TOEN IK THUIS WAS. Dus als iemand dat voortaan eerder zou kunnen vertellenquote:
Als student behoort het niet nodig te zijn dat alles je voorgekauwd wordtquote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik net ook al, TOEN IK THUIS WAS. Dus als iemand dat voortaan eerder zou kunnen vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |