5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef richeser1982 het volgende:
Wie is er naar Noorderzon geweest?
Heb je alleen maar ff rondgelopen of ben je ook naar een voorstelling geweest?
Ik ben naar Noorderzon geweest. 4x zelfs in 1 week![]()
en ben naar dansvoorstelling gegaan.
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben 0 keer geweest.
Oké, tijd voor bed.
7 avonden geloof ik. Ben net alleen vanuit Harkstede naar Groningen teruggefietst, de rest was te zat. Alcoholisten. Truste!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?
Tegenvaller ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?
Je hebt toch niet toevallig Organisation Theory. Concepts and Cases 5th edition hequote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben boeken aan eerste jaars aan het verkopen maar ze zijn bijna allemaal op kamp
Jij hebt de leukste avond gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 00:39 schreef nietzman het volgende:
Jij had twee avonden gemist toch?
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.quote:
jawel.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.
Twitter meldt niets, dus ik geloof je nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Albert86 het volgende:
Hoorde net iemand anders ook een zeer harde knal in omgeving van Corpus den Hoorn? Was echt een gigantisch harde klap. De ramen trilden nog net niet geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |