Dé colleges.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
welke colleges?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:05 schreef MaxMark het volgende:
Das snel.
Ja.quote:
quote:
Hehe bedankt. Dan activeer ik nu mn bezoekerspas even, zodat ik er morgenochtend niet vroeg uit hoefquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Mooi dat je het hebt gered MaxMark
5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef richeser1982 het volgende:
Wie is er naar Noorderzon geweest?
Heb je alleen maar ff rondgelopen of ben je ook naar een voorstelling geweest?
Ik ben naar Noorderzon geweest. 4x zelfs in 1 week![]()
en ben naar dansvoorstelling gegaan.
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben 0 keer geweest.
Oké, tijd voor bed.
7 avonden geloof ik. Ben net alleen vanuit Harkstede naar Groningen teruggefietst, de rest was te zat. Alcoholisten. Truste!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
5x geweest ofzo. Hoe vaak was het Jop?
Tegenvaller ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ruig ging stappen vanavond?
Je hebt toch niet toevallig Organisation Theory. Concepts and Cases 5th edition hequote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben boeken aan eerste jaars aan het verkopen maar ze zijn bijna allemaal op kamp
Jij hebt de leukste avond gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 00:39 schreef nietzman het volgende:
Jij had twee avonden gemist toch?
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.quote:
jawel.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het kan vast niet meer hartenpijn doen dan al die andere avonden waarop ik je moet missen lekkertje.
Twitter meldt niets, dus ik geloof je nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Albert86 het volgende:
Hoorde net iemand anders ook een zeer harde knal in omgeving van Corpus den Hoorn? Was echt een gigantisch harde klap. De ramen trilden nog net niet geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |