Check!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als de ramen er nog inzitten is er niks aan de hand.
quote:
Ik hoorde 'm wel over ons huis vliegen! Maar dat 'ie zo dichtbij moest stoppen wist ik niet,quote:Op woensdag 2 september 2009 20:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand iets mee gekregen van waarom de traumaheli op hoek Helper Weststraat / Van Iddekingeweg moest komen zo'n 45-60 minuten gelden? Ben vanwege de grote hoeveelheid mensen maar omgelopen richting supermarkt..trouwens.. Waarschijnlijk een eenmalig optreden van mij hier, maar wie weet blijf ik plakken
Deze komt zelfs naar Groningen toe.quote:
Inmiddels al een jaar of 7 woonachtig in Stadquote:
Vanaf morgen ben je een paar weken/maanden van me af, ok ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef nietzman het volgende:
Voor de laatste keer 2cv, hou nou eens op te stoken.
Denk een half uurtje eerder 2 politiewagens met gillende sirene door de straat.. Vervolgens die traumaheli en er stond ook nog een brandweerwagen om de boel schoon te spuiten.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel over ons huis vliegen! Maar dat 'ie zo dichtbij moest stoppen wist ik niet,.
Jij post hier en je komt niet naar Groningen toe?quote:
Die site is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef Fappie het volgende:
Het zal vanavond of morgenvroeg wel hier staan: http://www.112groningen.nl/
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die site is ook niet meer wat het geweest is
Die is geloof ik ietsje beterquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Fappie het volgende:
[..]
Hij wordt niet heel snel bijgewerkt inderdaad. Maar ik heb geen alternatief. RTV Noord is niet sneller toch?
Vertelvertel!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:31 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mezelf vandaag op het grote scherm gezien en 400 mensen moesten heel erg lachen en dat was tof.
Je gaat comazuipen op de sint nykster merke?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vanaf morgen ben je een paar weken/maanden van me af, ok ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |