Dat was toch gewoon die Bradley33/Atlanticus/Weetikveel die elke week een ander account heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We zijn voorlopig van Fappie af
remlof is diepzinnig, stoer, sterk en zacht
Vingeren, hoe kan ik squirten?
Was blijkbaar een kloon van QED, zie we een weekje niet weer
Heb je die presentatie vandaag/ nu?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef JH87 het volgende:
Hai Jelmer. Ik heb vanavond heul veul beeldmateriaal voor je als je geinteresseerd bent.
Volgens mij niet tochquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon die Bradley33/Atlanticus/Weetikveel die elke week een ander account heeft.
Maar mooi dat die mongool weg is.
Jij kent hem persoonlijk toch? Leek erop alsof jij en Fappie elkaar ook kenden, daarnaast hielden ze er een soortgelijk postgedrag op na.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef nietzman het volgende:
Nee, maar die andere downer ben je toch bestbuds mee?
Nee, ik bedoelde die andere vogel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ken Fappie niet persoonlijk hoor. Heb wel eens een paar PM's gestuurd. Meer niet.
Ben ik een mongool? Je bent zelf een kankeridioot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon die Bradley33/Atlanticus/Weetikveel die elke week een ander account heeft.
Maar mooi dat die mongool weg is.
quote:Geregistreerd op: vrijdag 4 september 2009 @ 12:39
Nog maar 5 minuutjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef nietzman het volgende:
Nurse, he's out of bed again!
Speciaal een accountje aanmaken om te zeuren. Triest figuur.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef fok_is_voor_idioten het volgende:
[..]
Ben ik een mongool? Je bent zelf een kankeridioot.
Fok
Bans
remlof
Ik kom hier niet meer terug, lat0r.
Je hebt 'm door.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan net zo goed gewoon iemand zijn die denkt grappig te zijn,
Zou me ook niks verbazen.
Je bent nog maar net begonnen met spychologie en nu al allemaal complottheorieėn...quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan net zo goed gewoon iemand zijn die denkt grappig te zijn,
Zou me ook niks verbazen.
Ik ben Bulleth-tooth.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Speciaal een accountje aanmaken om te zeuren. Triest figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |