quote:
Ik heb de gok toch maar gemaakt. Snel naar de oude Ebb gefietst. Ik mijn fiets parkeren, moest bij de kleermaker naast de Plato zijn. Toen zag ik die gele schaar en dacht 'Kut, de bon.' Dus ik naar binnen en dat melden, maar ik moest em toch echt even ophalen.
Dat accepteer ik ook wel, eigen schuld, dus ik weer snel terug naar huis. Bankastraat ftw. Kijk op de vloer van de hal. Nog niets gemist. Dus ik weer op de fiets terug, met de bon, door de Riouwstraat. Wat ziet mijn oog. Een TNT busjeeeeeh. Dus ik naar die kerel, ze waren zelfs met z'n 2en btw. 'Moet je ook naar de bankastraat' etc.
Nouja ik kreeg dus mijn pakje mee, terug naar huis gebracht en in de gang gegooid. Zie gelukkig nu dat mijn pakketje voldoende ingepakt is. En toen weer terug naar de kleermaker. 24,50 zegt ze. En ik wist dat het iets met 24 was, dus had het van te voren al uitgeteld. Uitgaande van een lullig iets als 24,95 concludeerde ik dat ik tekort kwam en pinde dus onderweg nog maar 20e bij. Dat was trouwens nog op de eerste reis.
Maar ik dus betalen; leg 20e neer en tel 50 cent uit, met stuivers en al omkuttend. Zwetend als een malle ondertussen want wat moet je anders met een jas dan deze weer aandoen als je hem terugkrijgt. Eeeeeen 50 zeg ik tegen de nieuwe nederlandse. VIERen20,50 zegt ze. Owja. Dus ik weer die portomonnee in voor die twee 2 euro muntstukken en klaar. snel weg uit deze benauwde ruimte.
Enn toen nog een kruiskopschroevendraaier halen bij het onderdelenhuis op de N-Ebb, om mijn nieuwe pakketje te installeren in mijn pc-kast. . Druktes dus. Maar dit was niet eens moeite. Toen naar die Sjappie winkel aan de overkant van de weg, want mijn oog had Nike-vesten gespot. Dus ik die winkel in en gelijk maar vragen naar die vesten, want ik wil naar hui-huis. Zegt die man; ik zou een groen grijze nemen. Mijn repliek; 'ik houd meer van Pompebleden.' En toen ging hij maar naar een andere klant.
Maar goed, vest gepast en gevonden. Prijs 29,99. Typt die Breezah dochter van hem dat in op de kassa, waarna ik zeg; Pinnen gaarne. Wat doet die muts. Typt ze op het pin apparaat 30,00 in. Dus ik pinnen en zie daarna de prijs verschijnen en terwijl ik op 'JA' druk vraag ik of ik nu ook een eurocent terug krijg. Die muts wat lachen en zegt jaaa, als je wil mag dat wel, maarja fuck die shit. Ik wil naar huis. Die ouwe greep niet eens in trouwens. Homo.
En nu het hoogte punt. Terwijl ik geniet van de koele tegenwind, ziet mijn oog bij de wijnhandel een blonde dame lopen. In een bruine joggingbroek, waarin ze best goeie billen had en daarboven een geel vest, open gedragen. Toen zag ik, terwijl ze verdween achter een stationwagongedrocht, dat ze een soort cowboy laarzen aanhad. Gewaagd, dacht ik nog en keek toch maar weer even voor me. Toen zocht ik haar weer op, en toen zag ik haar mooie gezicht en toen haar geweldige voorkant. Als eerste ongetwijfeld haar grote borsten slechts bedekt door een BH en een wit, doorschijnend shirt. Maar ze had ook zo'n mooie slanke buik en haar borsten stuiterden zo. Daarna moest ik echter, terwijl ik al aant remmen was, na die kroeg op de hoek naar rechts.
Ik dacht er serieus aan, terwijl ik nu echt langzaam fietste en constant omkeek, om te stoppen en of haar aan te spreken. Máááán, wat een meisje en wat een lichaam, maar het gezonde verstand en de angst om haar aan te spreken wonnen en nu zit ik thuis als een malle te typen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."