Oohja dus hoe moet ik precies uit m'n hoofd weten dat er een fietsenmaker op 't Zernike is?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als student behoort het niet nodig te zijn dat alles je voorgekauwd wordt
Als ik mijn fiets buiten laat staan, zit hij de volgende dag onder de pis, mayonaise en hasretafvalquote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij heeft tenminste een schuur... Mijn stalen strijdros moet in dit hondeweer op straat staan.. Wachtend op een moment van opklaring (hopelijk zo rond een uur of half 4) om mij vervolgens dapper richting CS te brengen
Of hij is natuurlijk gesloopt. Gister ook weer een gozer die al die fietsen op de hoek omver liep te trappen omdat z'n maatje net in de boeien geslagen werd.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets buiten laat staan, zit hij de volgende dag onder de pis, mayonaise en hasretafval
Jammer van de pis.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets buiten laat staan, zit hij de volgende dag onder de pis, mayonaise en hasretafval
Een eigengeylert.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser.
een spammertquote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Hoort erbij.quote:
En toen mocht hij mee?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Of hij is natuurlijk gesloopt. Gister ook weer een gozer die al die fietsen op de hoek omver liep te trappen omdat z'n maatje net in de boeien geslagen werd.
Jep. Eerst 1 politieauto met arrestant dus een 2e werd opgeroepen voor de fietstrapper. Daarna nog iemand die 'kankerjoden' bleef roepen, dus auto 3 erbij.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoort erbij.
[..]
En toen mocht hij mee?![]()
Zag 3 weken terug ook 6 lui met hun kop tegen de 9e gedrukt worden voor de politie, die hadden ook allemaal de handjes geboeid
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser. Wie de fuck is Susteren?
Scheelt wel weer bij je ontbijtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef yvonne het volgende:
susteren, maand vakantie
Ja ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Scheelt wel weer bij je ontbijt
Wat dat betreft woon ik in een prima buurt. Mooie mix van studenten en gezinnetjes. Okee, 't is even fietsen naar CS / Grote Markt, maar heb geen klagen (behalve als het regent)
Ik woon ook in een prima buurt, je kunt alleen je fiets niet buiten laten staanquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon ik in een prima buurt.
Terechtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet geheel onverwacht
[..]
Ik kan m'n fiets hier overdekt achter een hek neer zetten.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik woon ook in een prima buurt, je kunt alleen je fiets niet buiten laten staan
En het duurt ook tijdenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo klaag je dat alles overhoop ligt? Dat kondigen ze al tijden aan
Mannen die bang zijn voor een beetje regen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij heeft tenminste een schuur... Mijn stalen strijdros moet in dit hondeweer op straat staan.. Wachtend op een moment van opklaring (hopelijk zo rond een uur of half 4) om mij vervolgens dapper richting CS te brengen
Had je maar een regenpak aan moeten trekken...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net zeiknat geregend onderweg naar Groningen. Het water stond in m'n schoenen en nu krijg ik natuurlijk de verwarming niet aan om de boel te laten drogen.
Wat heeft onze Gerrit gisteren gezegd? 3 dagen regen!quote:
Dacht dat jij moest slapen!quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Susteren het volgende:
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Susteren is:
Je hebt gestemd op: Een kutuser
Je IP is: 255.0.0.0
3 dagen?! Welke debiel heeft dat verzonnenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:54 schreef Fappie het volgende:
[..]
Wat heeft onze Gerrit gisteren gezegd? 3 dagen regen!
Ja hequote:
* Luco zet z'n firewall op Paranoid modequote:
Hehe ik ook, ik dacht nog een klein stukje over de brug bij Westerhaven, maar wat een wind + regenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net zeiknat geregend onderweg naar Groningen. Het water stond in m'n schoenen en nu krijg ik natuurlijk de verwarming niet aan om de boel te laten drogen.
Het is een grapje en ik kan er toch niets mee.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:23 schreef Luco het volgende:
[..]
* Luco zet z'n firewall op Paranoid mode
Ik heb 255.0.0.666quote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb ook al zo'n leuk ip-adres, namelijk 127.0.0.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |