Liev he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw wat een toeval, was ik net op zoek naar dit topic wordt er precies op dat moment een nieuwe geopend!
Als jij daar een harde piemel van krijgt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef 2cv het volgende:
Naamtopic ?
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef Grulez het volgende:
Ik heb per ongeluk een dubbele punt in plaats van een spatie streepje spatie gedaan. Daar baal ik nu zo van.
Wil je dit topic niet vervuilen met vieze studentenpraat...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als jij daar een harde piemel van krijgt.
Waarom die moeite doen? NEt of iemand het ooit nog terugleest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, we hebben weer een OP![]()
Ik ga in de wiki deel 346 t/m 362 even toevoegen
Om de andere reeksen jaloers te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom die moeite doen? NEt of iemand het ooit nog terugleest.
Niet eens Joppiesaus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uitjes, curry en American fritessaus!
poe poequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Om de andere reeksen jaloers te maken natuurlijk.
In KLB hebben we dat bijhouden 400 delen volgehouden ofzo, en toen was het gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Om de andere reeksen jaloers te maken natuurlijk.
Tssk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uitjes, curry en American fritessaus!
Ik vind jou daar de aangewezen persoon voor inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
Er gaat geheid iemand klagen als het te lang niet bijgehouden wordt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind jou daar de aangewezen persoon voor inderdaad.
Heb je het ook in de gaten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:33 schreef Jesse_ het volgende:
Ik moet toch eens beter gaan opletten
Ik wil het niet weten, dikzak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef JH87 het volgende:
Op naar Noorderzon. Ik zit nog steeds bómvol.
Word up.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:11 schreef nietzman het volgende:
Zeg het ze, Stridje.
Echt? Sick. Dan mag je nooit bij mij slapen want dan moet je minimaal 4 uur verveeld in bed liggen nadat je wakker werdquote:
Ik mag wel bij jou slapen,quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Sick. Dan mag je nooit bij mij slapen want dan moet je minimaal 4 uur verveeld in bed liggen nadat je wakker werd!
Natuurlijk mag je datquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik mag wel bij jou slapen,
Jeweet.
Ik ga niet ubervaak slapen om 4 uur, maar ook om zulke tijden, ja. Wel íets later, half 10 wakker worden ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat! Maar wel raar dat je altijd zo vroeg wakker wordt, ook al als je om 4 uur gaat slapen ofzo?
Hij heeft de grapjurk weer aan he?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef MaxMark het volgende:
Haha, die Jopje. Zegt hij "Goedemorgen" terwijl het alláng middag is natuurlijk!
Waar was jequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij heeft de grapjurk weer aan he?
Hai!quote:
Dat was om op uitermate coole wijze duidelijk te maken dat ik zojuist pas wakker ben geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef MaxMark het volgende:
Haha, die Jopje. Zegt hij "Goedemorgen" terwijl het alláng middag is natuurlijk!
Raar manquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga niet ubervaak slapen om 4 uur, maar ook om zulke tijden, ja. Wel íets later, half 10 wakker worden ofzo.
Ikweetdattetmag, zie je donderdag.
Ooh dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:38 schreef JH87 het volgende:
Ik heb trouwens m'n kuitspier verrekt tijdens 't slapen. Of hoe die spier ook heet. Dat je er wakker van wordt. Nu loop ik weer de hele dag mank natuurlijk.
Jawelquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
BT, voel je je al helemaal thuis in Groningen?
Dat was ik en het was wraak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:38 schreef JH87 het volgende:
Ik heb trouwens m'n kuitspier verrekt tijdens 't slapen. Of hoe die spier ook heet. Dat je er wakker van wordt. Nu loop ik weer de hele dag mank natuurlijk.
Ahja! En de hele stad al uitgepluist?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelalleen het is raar om over straat te lopen en dan gewoon niemand te kennen
in Den Helder kwam ik op elke hoek wel iemand tegen en hier voel ik me zo anoniem. Dat heeft ook wel weer z'n voordelen natuurlijk maar toch
!
Achja, het kan in ieder geval alleen maar beter worden waar je ook gaat studerenquote:
Mwoah, ik ken de weg nog steeds niet echt goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahja! En de hele stad al uitgepluist?
Me geschopt.quote:
Ach man, zoveel maakt het niet uit in welke stad je woont, zolang je er maar vrienden hebtquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Me geschopt.
En ik zou m'n ergste vijand nog geen uur in Den Helder aan willen doen.
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vergeleken met Groningen verbleekt elke andere plaats.
En zolang je maar in de drugs kunt vluchten he!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach man, zoveel maakt het niet uit in welke stad je woont, zolang je er maar vrienden hebt!
Kom eens hoi zeggen volgende keer, ik zet de muziek aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 04:46 schreef JH87 het volgende:
Huuu bier groeten uit Warhol. En Nietzman is een faler.
Altijd lekker genant... "Hoi ik ben JH87 van fok"quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kom eens hoi zeggen volgende keer, ik zet de muziek aanWas gezellig gister
Op dat tijdstip is het hartstikke leuk als mensen die je niet kent gaan doen van wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Altijd lekker genant... "Hoi ik ben JH87 van fok"
Wellicht dat jij dat gewend bent elke avond, maar ik schiet nooit uit.quote:
Niet zoveel. Ineens had ik pijn,quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef Bob. het volgende:
Wat heb je gedaan?
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wellicht dat jij dat gewend bent elke avond, maar ik schiet nooit uit.
Die heb je in Den Helder in overvloedquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
En zolang je maar in de drugs kunt vluchten he!!
Laatst had ik echt heel veel pijn aan de zijkant van m'n tong, superraar.quote:
Die Jumbo bij de Euroborg is anders wel maar 10 minuutjes van mijn huis,quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb je in Den Helder in overvloed!
[..]
Laatst had ik echt heel veel pijn aan de zijkant van m'n tong, superraar.
Ooh en ik heb een klacht over Groningendat hier verdomme geen supermarkten open zijn op zondag. Alleen de Jumbo bij 't stadion geloof ik
wat heb ik daar nou aan.
De AH to Go in het UMCG is er ook nogquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb je in Den Helder in overvloed!
[..]
Laatst had ik echt heel veel pijn aan de zijkant van m'n tong, superraar.
Ooh en ik heb een klacht over Groningendat hier verdomme geen supermarkten open zijn op zondag. Alleen de Jumbo bij 't stadion geloof ik
wat heb ik daar nou aan.
Ja avondwinkels heb je geen reet aan als je gewoon op zoek bent naar sla of melkquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
Fietsen is gezond!
En ik heb hier om de hoek een avondwinkel die zo ook wel open is geloof ik. Maar ik haal daar eigenlijk alleen halve liters Keijzerskroon.
Hahaha, lief van jequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Jumbo bij de Euroborg is anders wel maar 10 minuutjes van mijn huis,.
Dus je kan hier uitpuffen.
Hm handigquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De AH to Go in het UMCG is er ook nog
Jij drinkt zeker niet zoveel als de heren hier?quote:
Ik drink helemaal niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij drinkt zeker niet zoveel als de heren hier?
Ik ben gedoemd tot een leven als bob, zodra ik dat rijbewijs heb binnen gesleept.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er moet iemand hier verstandig zijn...
Hoe ver ben je daar nu mee?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd tot een leven als bob, zodra ik dat rijbewijs heb binnen gesleept.
Valt mee hoor.quote:
Ik heb morgen mijn 24e les.quote:
Blijft saaiquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Naast dat ik nog nooit iets lekkers met alcohol ben tegengekomen, gebruik ik ook vrij zware medicijnen.
Gelukkig vind ik mijn leven niet saai.quote:
Gemiddeld is toch geen 40 lessen? Eerder 30-35 ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
iets over de helft dus, als je een gemiddelde leerling bent.
Gemiddelde is 40.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gemiddeld is toch geen 40 lessen? Eerder 30-35 ofzo.
Hm ik dacht een stuk minderquote:
Eerst wordt het wel mama's auto ja,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik dacht een stuk mindermaar oké! Ga je ook echt een auto kopen als je klaar bent of wordt het mama's auto lenen?
Ja, maar dan is het wel handig als ik even een baan heb,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto hoeft niet duur te zijn. Klein, licht, oud en betrouwbaar is al binnen je bereik voor een paar tientjes per maand, inclusief brandstof, onderhoud, verzekering, wegenbelasting en boetes.
Klopt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Als zelfs PSM een rijbewijs heeft, moet het jou zeker lukken.
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het wel handig als ik even een baan heb,.
Bovendien wil ik ook nog op mezelf, dus dat wordt dan wel een beetje passen en meten,ik betwijfel of ik beide kan hebben en als ik dan moet kiezen ga ik toch echt voor op mezelf.
Er zijn genoeg mensen die niet drinken en toch lol hebben. Donald Trump bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik mijn leven niet saai.
Nee snap ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eerst wordt het wel mama's auto ja,
Ik heb niet direct het geld voor een auto,.
Jij bent zeker zo iemand die liever in een auto woont, dan wél een huis en geen auto hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadMaar wat je ook kiest, auto of woning, je krijgt er heel veel vrijheid voor terug
Nee joh,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee snap ikmaar ik dacht misschien heb je gespaard of een dealtje gesloten met je moeder ofzo.
Ik zou het niet erg vinden net zo'n bankrekening als mr. Trump te hebben,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:14 schreef Fappie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die niet drinken en toch lol hebben. Donald Trump bijvoorbeeld.
Ik ben wel aan het zoeken hoor, zijn ook al verschillende (zowel open als gewone) sollicitaties de deur uit,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadMaar wat je ook kiest, auto of woning, je krijgt er heel veel vrijheid voor terug
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_teetotalersquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden net zo'n bankrekening als mr. Trump te hebben,Dan heb ik zéker genoeg lol,
.
Toen ik uit huis werd geschopt door mijn ex heb ik dat inderdaad overwogen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:16 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die liever in een auto woont, dan wél een huis en geen auto hebben.
Wat voor werk zoek je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het zoeken hoor, zijn ook al verschillende (zowel open als gewone) sollicitaties de deur uit,maar ze moeten nog even reageren. Die mensen.
Gewoon. Ik heb me nu voornamelijk gericht op kleding/schoenenwinkels,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik uit huis werd geschopt door mijn ex heb ik dat inderdaad overwogen.Maar toch maar bij mijn ouders tijdleijk ingetrokken destijds
![]()
[..]
Wat voor werk zoek je?
Moet je zoveel slaap inhalen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Fappie het volgende:
Vanaf morgen weer colleges lopen... Doei uitslapen.
Wheheh, ben je niet veel te oud om scangeit in een upermarkt te worden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb me nu voornamelijk gericht op kleding/schoenenwinkels,.
Als dat echt allemaal niks wordt, dan zal ik wel meer richting supermarkt/meubelzaak etc. moeten gaan. Opzich ook niet erg hoor, maar ik probeer liever eerst iets wat me leuker lijkt.
Ik word sowieso geen scangeit. Dat wil ik zeker niet,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh, ben je niet veel te oud om scangeit in een upermarkt te worden?Maar wel per se de detailhandel dus?
Groothandle ook niks voor je? Makro of Sligro of zo?
Nee, ik bedoel dat ik niet meer kan uitslapen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je zoveel slaap inhalen?
Scangeit, echt wtf? Kassameisje noemen we dat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik word sowieso geen scangeit. Dat wil ik zeker niet,. Teveel te snel mensen --> teveel te snel geld --> teveel te snel rekenen.
Werkt nooit.
Nou, het liefst wel de detailhandel ja, groothandel kan altijd nog,.
Maar ik weet niet of er wat te kiezen valt, daar kom ik vanzelf wel achter.
Ik herhaal Alex zn bewoordingen alleen maar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Fappie het volgende:
[..]
Scangeit, echt wtf? Kassameisje noemen we dat.
In een groothandel werken is idd wel vet.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Bob. het volgende:
En ik ga nooit meer klagen over blackboard.
Wat is de e-campus en vooral het opzoeken van je rooster hier een drama, prutsers.
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamquote:
Bij de subcontractors welquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamOok omdat er in Nederland geen Citroëns bij TNT rondrijden natuurlijk.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamOok omdat er in Nederland geen Citroëns bij TNT rondrijden natuurlijk.
Die rijden niet in volledige kleuren oelewapper.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de subcontractors wel
Die rijden in opdracht van TNT
Sommige daarvan wel pipoquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die rijden niet in volledige kleuren oelewapper.
Moet dat dan minkukel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar die hebben geen Citroën Jumper van de gefacelifte eerste generatie, zieke zeehond.
Zeg dat dan ook deurenfapperquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want daar heb ik het over, frambolollie
Dat doet de deur dicht !quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook deurenfapper
Peterselieman is geen christen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als die wannabe-jehova zijn poot er dan maar niet tussen heeft.
1 uurquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Bonjour!
Hoe laat moet jij beginnen?
Bij mij vandaag of morgen, nouja liever te vroeg dan te laat dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook 13:00u,.
Nou, succes dan maar.
& Hoezo moet je nog boeken halen? Dat moesten wij op de 24e.
Dat klopt en dat moet die Artikel 31-aanhanger ook wel wetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:43 schreef Fappie het volgende:
[..]
Peterselieman is geen christen.![]()
Toch?
Officieel vanaf morgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:16 schreef JH87 het volgende:
Vijfdejaars student vanaf vandaag. Zo maar eens richting Zernike. Veel veranderd er eigenlijk niet in vergelijking met de afgelopen zomer.
Awwquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef Bob. het volgende:
Shit, ik blijk nu al een uur college te hebben gemist. Goed begin Mirjam.
Nou ik begin pas om 13:00uquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef Bob. het volgende:
Shit, ik blijk nu al een uur college te hebben gemist. Goed begin Mirjam.
Ik geloof dat ik dit jaar 9e jaars benquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:16 schreef JH87 het volgende:
Vijfdejaars student vanaf vandaag. Zo maar eens richting Zernike. Veel veranderd er eigenlijk niet in vergelijking met de afgelopen zomer.
Ik werk van 8 tot 17, en moet 2 uur reizen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef Fappie het volgende:
Mietjes.
Ik had mooi van 9u tot 15u college.
Gelukkig maar. De eerstejaars moeten kennelijk elk jaar weer meer lerenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net behoorlijk tegen twee voetgangers opgebotst die net werden geevacueerd uit een lijnbus die een botsing had gehad. Ze liepen zo als kippen zonder kop het fietspad op, stomme eerstejaars.
Gelukkig heeft m'n fiets het overleefd.
Zo hoort het. Kun je op donderdag meezuipen met de rest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 17, en moet 2 uur reizen.![]()
Maar ik ben wel elke vrijdag vrij
Goed geregeld hè?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Fappie het volgende:
[..]
Zo hoort het. Kun je op donderdag meezuipen met de rest.
Opfriscursus Verkeersregels (1 ECTS)quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De eerstejaars moeten kennelijk elk jaar weer meer leren
Goed idee. Donderdag even de kroeg in?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Fappie het volgende:
[..]
Zo hoort het. Kun je op donderdag meezuipen met de rest.
Nouja, jij kunt op je werk Fok!ken.quote:
Ik heb vrijdag wel les.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed idee. Donderdag even de kroeg in?
Kan niet... Is werkcollege.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel met je kater zitten
Ik ben ambtenaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Fappie het volgende:
[..]
Nouja, jij kunt op je werk Fok!ken.
Dan krijg ik nog geld van je.quote:
We kunnen wel eens gaan tenissen ofzo, daar krijg je ook geen kater van.quote:
Ben geen lid van de ACLO. Kwam er toch al nooitquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef Fappie het volgende:
[..]
We kunnen wel eens gaan tenissen ofzo, daar krijg je ook geen kater van.
Je wordt vaderquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik word vader morgen. Nog even vier avonden feest en alvast maar naar 't UMCG bellen voor een levertransplantatie vrijdag.
Jammer, nou iki wil over een paar weken wel weer eens uitgaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben geen lid van de ACLO. Kwam er toch al nooit
Welke opleiding?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:43 schreef JH87 het volgende:
Juh, introductie. M'n vierde keer als begeleider alweer.
Ooh handig! Maar ik moet nog even langs de dokter,quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee Chips over donderdag, ik ben al eerder klaar! Om 12 uur.
Dat is inderdaad een kuttijd jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh handig! Maar ik moet nog even langs de dokter,maar wellicht kan ik dat verplaatsen want het is maar een kleinigheidje en eigs is dan mn hele donderdag naar de maan.
[ 20 over 2]
Dus ik bel morgen even en ik laat het je weten!
Iskai!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een kuttijd jamaar is goed, ik hoor het wel
!
Nee met neefjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef Fappie het volgende:
Oppassen met bier?
Geef mij maar bierquote:
De groeten ! Vrijdag ben ik aan de beurt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik word vader morgen. Nog even vier avonden feest en alvast maar naar 't UMCG bellen voor een levertransplantatie vrijdag.
Dan mag ik er ook wel naar toe, want ik was vandaag ook weer veel te laat wakker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef Luco het volgende:
Bob. moet naar een kamp toe om discipline te krijgen!
Ik heb ook een half college gemist.quote:
Moet je maar eerder naar bed gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan mag ik er ook wel naar toe, want ik was vandaag ook weer veel te laat wakker.
Ik was op tijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef Fappie het volgende:
[..]
Moet je maar eerder naar bed gaan.
Alles ná 23u is niet op tijd.quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef Luco het volgende:
Bob. moet naar een kamp toe om discipline te krijgen!
Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, ik moet morgen om 8 uur beginnen en ik ga vanavond de stad in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou voor drie op een rij gaan, als ik jou was.
Party chick.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, ik moet morgen om 8 uur beginnen en ik ga vanavond de stad in.
Wat jequote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil ook vriendjes kunnen maken zoals jij
Ik ben tegenwoordig goed bezigquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil ook vriendjes kunnen maken zoals jij
Ik ben ook moe, en natgeregend.quote:
Hoezo/wat redden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef MaxMark het volgende:
Mijn auto staat nog 1uur 10 minuten illegaal aan de straat geparkeerd. Zal ik het redden?
Moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het redden zonder een bon te krijgen natuurlijk.
Hoe kan ik dat weten, hangt van de politie af. We bidden voor je MaxMark.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het redden zonder een bon te krijgen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |