Liev he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw wat een toeval, was ik net op zoek naar dit topic wordt er precies op dat moment een nieuwe geopend!
Als jij daar een harde piemel van krijgt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef 2cv het volgende:
Naamtopic ?
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef Grulez het volgende:
Ik heb per ongeluk een dubbele punt in plaats van een spatie streepje spatie gedaan. Daar baal ik nu zo van.
Wil je dit topic niet vervuilen met vieze studentenpraat...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als jij daar een harde piemel van krijgt.
Waarom die moeite doen? NEt of iemand het ooit nog terugleest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, we hebben weer een OP![]()
Ik ga in de wiki deel 346 t/m 362 even toevoegen
Om de andere reeksen jaloers te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom die moeite doen? NEt of iemand het ooit nog terugleest.
Niet eens Joppiesaus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uitjes, curry en American fritessaus!
poe poequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Om de andere reeksen jaloers te maken natuurlijk.
In KLB hebben we dat bijhouden 400 delen volgehouden ofzo, en toen was het gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Om de andere reeksen jaloers te maken natuurlijk.
Tssk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uitjes, curry en American fritessaus!
Ik vind jou daar de aangewezen persoon voor inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
Er gaat geheid iemand klagen als het te lang niet bijgehouden wordt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind jou daar de aangewezen persoon voor inderdaad.
Heb je het ook in de gaten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:33 schreef Jesse_ het volgende:
Ik moet toch eens beter gaan opletten
Ik wil het niet weten, dikzak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef JH87 het volgende:
Op naar Noorderzon. Ik zit nog steeds bómvol.
Word up.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:11 schreef nietzman het volgende:
Zeg het ze, Stridje.
Echt? Sick. Dan mag je nooit bij mij slapen want dan moet je minimaal 4 uur verveeld in bed liggen nadat je wakker werdquote:
Ik mag wel bij jou slapen,quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Sick. Dan mag je nooit bij mij slapen want dan moet je minimaal 4 uur verveeld in bed liggen nadat je wakker werd!
Natuurlijk mag je datquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik mag wel bij jou slapen,
Jeweet.
Ik ga niet ubervaak slapen om 4 uur, maar ook om zulke tijden, ja. Wel íets later, half 10 wakker worden ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat! Maar wel raar dat je altijd zo vroeg wakker wordt, ook al als je om 4 uur gaat slapen ofzo?
Hij heeft de grapjurk weer aan he?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef MaxMark het volgende:
Haha, die Jopje. Zegt hij "Goedemorgen" terwijl het alláng middag is natuurlijk!
Waar was jequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij heeft de grapjurk weer aan he?
Hai!quote:
Dat was om op uitermate coole wijze duidelijk te maken dat ik zojuist pas wakker ben geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef MaxMark het volgende:
Haha, die Jopje. Zegt hij "Goedemorgen" terwijl het alláng middag is natuurlijk!
Raar manquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga niet ubervaak slapen om 4 uur, maar ook om zulke tijden, ja. Wel íets later, half 10 wakker worden ofzo.
Ikweetdattetmag, zie je donderdag.
Ooh dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:38 schreef JH87 het volgende:
Ik heb trouwens m'n kuitspier verrekt tijdens 't slapen. Of hoe die spier ook heet. Dat je er wakker van wordt. Nu loop ik weer de hele dag mank natuurlijk.
Jawelquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
BT, voel je je al helemaal thuis in Groningen?
Dat was ik en het was wraak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:38 schreef JH87 het volgende:
Ik heb trouwens m'n kuitspier verrekt tijdens 't slapen. Of hoe die spier ook heet. Dat je er wakker van wordt. Nu loop ik weer de hele dag mank natuurlijk.
Ahja! En de hele stad al uitgepluist?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelalleen het is raar om over straat te lopen en dan gewoon niemand te kennen
in Den Helder kwam ik op elke hoek wel iemand tegen en hier voel ik me zo anoniem. Dat heeft ook wel weer z'n voordelen natuurlijk maar toch
!
Achja, het kan in ieder geval alleen maar beter worden waar je ook gaat studerenquote:
Mwoah, ik ken de weg nog steeds niet echt goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahja! En de hele stad al uitgepluist?
Me geschopt.quote:
Ach man, zoveel maakt het niet uit in welke stad je woont, zolang je er maar vrienden hebtquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Me geschopt.
En ik zou m'n ergste vijand nog geen uur in Den Helder aan willen doen.
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vergeleken met Groningen verbleekt elke andere plaats.
En zolang je maar in de drugs kunt vluchten he!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach man, zoveel maakt het niet uit in welke stad je woont, zolang je er maar vrienden hebt!
Kom eens hoi zeggen volgende keer, ik zet de muziek aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 04:46 schreef JH87 het volgende:
Huuu bier groeten uit Warhol. En Nietzman is een faler.
Altijd lekker genant... "Hoi ik ben JH87 van fok"quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kom eens hoi zeggen volgende keer, ik zet de muziek aanWas gezellig gister
Op dat tijdstip is het hartstikke leuk als mensen die je niet kent gaan doen van wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Altijd lekker genant... "Hoi ik ben JH87 van fok"
Wellicht dat jij dat gewend bent elke avond, maar ik schiet nooit uit.quote:
Niet zoveel. Ineens had ik pijn,quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef Bob. het volgende:
Wat heb je gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |