Word up.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:11 schreef nietzman het volgende:
Zeg het ze, Stridje.
Echt? Sick. Dan mag je nooit bij mij slapen want dan moet je minimaal 4 uur verveeld in bed liggen nadat je wakker werdquote:
Ik mag wel bij jou slapen,quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Sick. Dan mag je nooit bij mij slapen want dan moet je minimaal 4 uur verveeld in bed liggen nadat je wakker werd!
Natuurlijk mag je datquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik mag wel bij jou slapen,
Jeweet.
Ik ga niet ubervaak slapen om 4 uur, maar ook om zulke tijden, ja. Wel íets later, half 10 wakker worden ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat! Maar wel raar dat je altijd zo vroeg wakker wordt, ook al als je om 4 uur gaat slapen ofzo?
Hij heeft de grapjurk weer aan he?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef MaxMark het volgende:
Haha, die Jopje. Zegt hij "Goedemorgen" terwijl het alláng middag is natuurlijk!
Waar was jequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij heeft de grapjurk weer aan he?
Hai!quote:
Dat was om op uitermate coole wijze duidelijk te maken dat ik zojuist pas wakker ben geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef MaxMark het volgende:
Haha, die Jopje. Zegt hij "Goedemorgen" terwijl het alláng middag is natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |