Raar manquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga niet ubervaak slapen om 4 uur, maar ook om zulke tijden, ja. Wel íets later, half 10 wakker worden ofzo.
Ikweetdattetmag, zie je donderdag.
Ooh dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:38 schreef JH87 het volgende:
Ik heb trouwens m'n kuitspier verrekt tijdens 't slapen. Of hoe die spier ook heet. Dat je er wakker van wordt. Nu loop ik weer de hele dag mank natuurlijk.
Jawelquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
BT, voel je je al helemaal thuis in Groningen?
Dat was ik en het was wraak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:38 schreef JH87 het volgende:
Ik heb trouwens m'n kuitspier verrekt tijdens 't slapen. Of hoe die spier ook heet. Dat je er wakker van wordt. Nu loop ik weer de hele dag mank natuurlijk.
Ahja! En de hele stad al uitgepluist?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelalleen het is raar om over straat te lopen en dan gewoon niemand te kennen
in Den Helder kwam ik op elke hoek wel iemand tegen en hier voel ik me zo anoniem. Dat heeft ook wel weer z'n voordelen natuurlijk maar toch
!
Achja, het kan in ieder geval alleen maar beter worden waar je ook gaat studerenquote:
Mwoah, ik ken de weg nog steeds niet echt goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahja! En de hele stad al uitgepluist?
Me geschopt.quote:
Ach man, zoveel maakt het niet uit in welke stad je woont, zolang je er maar vrienden hebtquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Me geschopt.
En ik zou m'n ergste vijand nog geen uur in Den Helder aan willen doen.
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vergeleken met Groningen verbleekt elke andere plaats.
En zolang je maar in de drugs kunt vluchten he!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach man, zoveel maakt het niet uit in welke stad je woont, zolang je er maar vrienden hebt!
Kom eens hoi zeggen volgende keer, ik zet de muziek aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 04:46 schreef JH87 het volgende:
Huuu bier groeten uit Warhol. En Nietzman is een faler.
Altijd lekker genant... "Hoi ik ben JH87 van fok"quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kom eens hoi zeggen volgende keer, ik zet de muziek aanWas gezellig gister
Op dat tijdstip is het hartstikke leuk als mensen die je niet kent gaan doen van wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Altijd lekker genant... "Hoi ik ben JH87 van fok"
Wellicht dat jij dat gewend bent elke avond, maar ik schiet nooit uit.quote:
Niet zoveel. Ineens had ik pijn,quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef Bob. het volgende:
Wat heb je gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |