Nou ik begin pas om 13:00uquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef Bob. het volgende:
Shit, ik blijk nu al een uur college te hebben gemist. Goed begin Mirjam.
Ik geloof dat ik dit jaar 9e jaars benquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:16 schreef JH87 het volgende:
Vijfdejaars student vanaf vandaag. Zo maar eens richting Zernike. Veel veranderd er eigenlijk niet in vergelijking met de afgelopen zomer.
Ik werk van 8 tot 17, en moet 2 uur reizen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef Fappie het volgende:
Mietjes.
Ik had mooi van 9u tot 15u college.
Gelukkig maar. De eerstejaars moeten kennelijk elk jaar weer meer lerenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net behoorlijk tegen twee voetgangers opgebotst die net werden geevacueerd uit een lijnbus die een botsing had gehad. Ze liepen zo als kippen zonder kop het fietspad op, stomme eerstejaars.
Gelukkig heeft m'n fiets het overleefd.
Zo hoort het. Kun je op donderdag meezuipen met de rest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 17, en moet 2 uur reizen.![]()
Maar ik ben wel elke vrijdag vrij
Goed geregeld hè?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Fappie het volgende:
[..]
Zo hoort het. Kun je op donderdag meezuipen met de rest.
Opfriscursus Verkeersregels (1 ECTS)quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De eerstejaars moeten kennelijk elk jaar weer meer leren
Goed idee. Donderdag even de kroeg in?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Fappie het volgende:
[..]
Zo hoort het. Kun je op donderdag meezuipen met de rest.
Nouja, jij kunt op je werk Fok!ken.quote:
Ik heb vrijdag wel les.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed idee. Donderdag even de kroeg in?
Kan niet... Is werkcollege.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel met je kater zitten
Ik ben ambtenaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Fappie het volgende:
[..]
Nouja, jij kunt op je werk Fok!ken.
Dan krijg ik nog geld van je.quote:
We kunnen wel eens gaan tenissen ofzo, daar krijg je ook geen kater van.quote:
Ben geen lid van de ACLO. Kwam er toch al nooitquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef Fappie het volgende:
[..]
We kunnen wel eens gaan tenissen ofzo, daar krijg je ook geen kater van.
Je wordt vaderquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik word vader morgen. Nog even vier avonden feest en alvast maar naar 't UMCG bellen voor een levertransplantatie vrijdag.
Jammer, nou iki wil over een paar weken wel weer eens uitgaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben geen lid van de ACLO. Kwam er toch al nooit
Welke opleiding?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:43 schreef JH87 het volgende:
Juh, introductie. M'n vierde keer als begeleider alweer.
Ooh handig! Maar ik moet nog even langs de dokter,quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee Chips over donderdag, ik ben al eerder klaar! Om 12 uur.
Dat is inderdaad een kuttijd jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh handig! Maar ik moet nog even langs de dokter,maar wellicht kan ik dat verplaatsen want het is maar een kleinigheidje en eigs is dan mn hele donderdag naar de maan.
[ 20 over 2]
Dus ik bel morgen even en ik laat het je weten!
Iskai!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een kuttijd jamaar is goed, ik hoor het wel
!
Nee met neefjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef Fappie het volgende:
Oppassen met bier?
Geef mij maar bierquote:
De groeten ! Vrijdag ben ik aan de beurt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik word vader morgen. Nog even vier avonden feest en alvast maar naar 't UMCG bellen voor een levertransplantatie vrijdag.
Dan mag ik er ook wel naar toe, want ik was vandaag ook weer veel te laat wakker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef Luco het volgende:
Bob. moet naar een kamp toe om discipline te krijgen!
Ik heb ook een half college gemist.quote:
Moet je maar eerder naar bed gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan mag ik er ook wel naar toe, want ik was vandaag ook weer veel te laat wakker.
Ik was op tijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef Fappie het volgende:
[..]
Moet je maar eerder naar bed gaan.
Alles ná 23u is niet op tijd.quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef Luco het volgende:
Bob. moet naar een kamp toe om discipline te krijgen!
Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, ik moet morgen om 8 uur beginnen en ik ga vanavond de stad in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou voor drie op een rij gaan, als ik jou was.
Party chick.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, ik moet morgen om 8 uur beginnen en ik ga vanavond de stad in.
Wat jequote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil ook vriendjes kunnen maken zoals jij
Ik ben tegenwoordig goed bezigquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil ook vriendjes kunnen maken zoals jij
Ik ben ook moe, en natgeregend.quote:
Hoezo/wat redden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef MaxMark het volgende:
Mijn auto staat nog 1uur 10 minuten illegaal aan de straat geparkeerd. Zal ik het redden?
Moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het redden zonder een bon te krijgen natuurlijk.
Hoe kan ik dat weten, hangt van de politie af. We bidden voor je MaxMark.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het redden zonder een bon te krijgen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |