Nee met neefjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef Fappie het volgende:
Oppassen met bier?
Geef mij maar bierquote:
De groeten ! Vrijdag ben ik aan de beurt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik word vader morgen. Nog even vier avonden feest en alvast maar naar 't UMCG bellen voor een levertransplantatie vrijdag.
Dan mag ik er ook wel naar toe, want ik was vandaag ook weer veel te laat wakker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef Luco het volgende:
Bob. moet naar een kamp toe om discipline te krijgen!
Ik heb ook een half college gemist.quote:
Moet je maar eerder naar bed gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan mag ik er ook wel naar toe, want ik was vandaag ook weer veel te laat wakker.
Ik was op tijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef Fappie het volgende:
[..]
Moet je maar eerder naar bed gaan.
Alles ná 23u is niet op tijd.quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef Luco het volgende:
Bob. moet naar een kamp toe om discipline te krijgen!
Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, ik moet morgen om 8 uur beginnen en ik ga vanavond de stad in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou voor drie op een rij gaan, als ik jou was.
Party chick.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, ik moet morgen om 8 uur beginnen en ik ga vanavond de stad in.
Wat jequote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil ook vriendjes kunnen maken zoals jij
Ik ben tegenwoordig goed bezigquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil ook vriendjes kunnen maken zoals jij
Ik ben ook moe, en natgeregend.quote:
Hoezo/wat redden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef MaxMark het volgende:
Mijn auto staat nog 1uur 10 minuten illegaal aan de straat geparkeerd. Zal ik het redden?
Moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het redden zonder een bon te krijgen natuurlijk.
Hoe kan ik dat weten, hangt van de politie af. We bidden voor je MaxMark.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het redden zonder een bon te krijgen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |