Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wellicht dat jij dat gewend bent elke avond, maar ik schiet nooit uit.
Die heb je in Den Helder in overvloedquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
En zolang je maar in de drugs kunt vluchten he!!
Laatst had ik echt heel veel pijn aan de zijkant van m'n tong, superraar.quote:
Die Jumbo bij de Euroborg is anders wel maar 10 minuutjes van mijn huis,quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb je in Den Helder in overvloed!
[..]
Laatst had ik echt heel veel pijn aan de zijkant van m'n tong, superraar.
Ooh en ik heb een klacht over Groningendat hier verdomme geen supermarkten open zijn op zondag. Alleen de Jumbo bij 't stadion geloof ik
wat heb ik daar nou aan.
De AH to Go in het UMCG is er ook nogquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb je in Den Helder in overvloed!
[..]
Laatst had ik echt heel veel pijn aan de zijkant van m'n tong, superraar.
Ooh en ik heb een klacht over Groningendat hier verdomme geen supermarkten open zijn op zondag. Alleen de Jumbo bij 't stadion geloof ik
wat heb ik daar nou aan.
Ja avondwinkels heb je geen reet aan als je gewoon op zoek bent naar sla of melkquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
Fietsen is gezond!
En ik heb hier om de hoek een avondwinkel die zo ook wel open is geloof ik. Maar ik haal daar eigenlijk alleen halve liters Keijzerskroon.
Hahaha, lief van jequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Jumbo bij de Euroborg is anders wel maar 10 minuutjes van mijn huis,.
Dus je kan hier uitpuffen.
Hm handigquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De AH to Go in het UMCG is er ook nog
Jij drinkt zeker niet zoveel als de heren hier?quote:
Ik drink helemaal niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij drinkt zeker niet zoveel als de heren hier?
Ik ben gedoemd tot een leven als bob, zodra ik dat rijbewijs heb binnen gesleept.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er moet iemand hier verstandig zijn...
Hoe ver ben je daar nu mee?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd tot een leven als bob, zodra ik dat rijbewijs heb binnen gesleept.
Valt mee hoor.quote:
Ik heb morgen mijn 24e les.quote:
Blijft saaiquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Naast dat ik nog nooit iets lekkers met alcohol ben tegengekomen, gebruik ik ook vrij zware medicijnen.
Gelukkig vind ik mijn leven niet saai.quote:
Gemiddeld is toch geen 40 lessen? Eerder 30-35 ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
iets over de helft dus, als je een gemiddelde leerling bent.
Gemiddelde is 40.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gemiddeld is toch geen 40 lessen? Eerder 30-35 ofzo.
Hm ik dacht een stuk minderquote:
Eerst wordt het wel mama's auto ja,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik dacht een stuk mindermaar oké! Ga je ook echt een auto kopen als je klaar bent of wordt het mama's auto lenen?
Ja, maar dan is het wel handig als ik even een baan heb,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto hoeft niet duur te zijn. Klein, licht, oud en betrouwbaar is al binnen je bereik voor een paar tientjes per maand, inclusief brandstof, onderhoud, verzekering, wegenbelasting en boetes.
Klopt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Als zelfs PSM een rijbewijs heeft, moet het jou zeker lukken.
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het wel handig als ik even een baan heb,.
Bovendien wil ik ook nog op mezelf, dus dat wordt dan wel een beetje passen en meten,ik betwijfel of ik beide kan hebben en als ik dan moet kiezen ga ik toch echt voor op mezelf.
Er zijn genoeg mensen die niet drinken en toch lol hebben. Donald Trump bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik mijn leven niet saai.
Nee snap ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eerst wordt het wel mama's auto ja,
Ik heb niet direct het geld voor een auto,.
Jij bent zeker zo iemand die liever in een auto woont, dan wél een huis en geen auto hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadMaar wat je ook kiest, auto of woning, je krijgt er heel veel vrijheid voor terug
Nee joh,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee snap ikmaar ik dacht misschien heb je gespaard of een dealtje gesloten met je moeder ofzo.
Ik zou het niet erg vinden net zo'n bankrekening als mr. Trump te hebben,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:14 schreef Fappie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die niet drinken en toch lol hebben. Donald Trump bijvoorbeeld.
Ik ben wel aan het zoeken hoor, zijn ook al verschillende (zowel open als gewone) sollicitaties de deur uit,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadMaar wat je ook kiest, auto of woning, je krijgt er heel veel vrijheid voor terug
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_teetotalersquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden net zo'n bankrekening als mr. Trump te hebben,Dan heb ik zéker genoeg lol,
.
Toen ik uit huis werd geschopt door mijn ex heb ik dat inderdaad overwogen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:16 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die liever in een auto woont, dan wél een huis en geen auto hebben.
Wat voor werk zoek je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het zoeken hoor, zijn ook al verschillende (zowel open als gewone) sollicitaties de deur uit,maar ze moeten nog even reageren. Die mensen.
Gewoon. Ik heb me nu voornamelijk gericht op kleding/schoenenwinkels,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik uit huis werd geschopt door mijn ex heb ik dat inderdaad overwogen.Maar toch maar bij mijn ouders tijdleijk ingetrokken destijds
![]()
[..]
Wat voor werk zoek je?
Moet je zoveel slaap inhalen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Fappie het volgende:
Vanaf morgen weer colleges lopen... Doei uitslapen.
Wheheh, ben je niet veel te oud om scangeit in een upermarkt te worden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb me nu voornamelijk gericht op kleding/schoenenwinkels,.
Als dat echt allemaal niks wordt, dan zal ik wel meer richting supermarkt/meubelzaak etc. moeten gaan. Opzich ook niet erg hoor, maar ik probeer liever eerst iets wat me leuker lijkt.
Ik word sowieso geen scangeit. Dat wil ik zeker niet,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh, ben je niet veel te oud om scangeit in een upermarkt te worden?Maar wel per se de detailhandel dus?
Groothandle ook niks voor je? Makro of Sligro of zo?
Nee, ik bedoel dat ik niet meer kan uitslapen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je zoveel slaap inhalen?
Scangeit, echt wtf? Kassameisje noemen we dat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik word sowieso geen scangeit. Dat wil ik zeker niet,. Teveel te snel mensen --> teveel te snel geld --> teveel te snel rekenen.
Werkt nooit.
Nou, het liefst wel de detailhandel ja, groothandel kan altijd nog,.
Maar ik weet niet of er wat te kiezen valt, daar kom ik vanzelf wel achter.
Ik herhaal Alex zn bewoordingen alleen maar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Fappie het volgende:
[..]
Scangeit, echt wtf? Kassameisje noemen we dat.
In een groothandel werken is idd wel vet.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Bob. het volgende:
En ik ga nooit meer klagen over blackboard.
Wat is de e-campus en vooral het opzoeken van je rooster hier een drama, prutsers.
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamquote:
Bij de subcontractors welquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamOok omdat er in Nederland geen Citroëns bij TNT rondrijden natuurlijk.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamOok omdat er in Nederland geen Citroëns bij TNT rondrijden natuurlijk.
Die rijden niet in volledige kleuren oelewapper.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de subcontractors wel
Die rijden in opdracht van TNT
Sommige daarvan wel pipoquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die rijden niet in volledige kleuren oelewapper.
Moet dat dan minkukel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar die hebben geen Citroën Jumper van de gefacelifte eerste generatie, zieke zeehond.
Zeg dat dan ook deurenfapperquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want daar heb ik het over, frambolollie
Dat doet de deur dicht !quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook deurenfapper
Peterselieman is geen christen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als die wannabe-jehova zijn poot er dan maar niet tussen heeft.
1 uurquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Bonjour!
Hoe laat moet jij beginnen?
Bij mij vandaag of morgen, nouja liever te vroeg dan te laat dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook 13:00u,.
Nou, succes dan maar.
& Hoezo moet je nog boeken halen? Dat moesten wij op de 24e.
Dat klopt en dat moet die Artikel 31-aanhanger ook wel wetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:43 schreef Fappie het volgende:
[..]
Peterselieman is geen christen.![]()
Toch?
Officieel vanaf morgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:16 schreef JH87 het volgende:
Vijfdejaars student vanaf vandaag. Zo maar eens richting Zernike. Veel veranderd er eigenlijk niet in vergelijking met de afgelopen zomer.
Awwquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef Bob. het volgende:
Shit, ik blijk nu al een uur college te hebben gemist. Goed begin Mirjam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |