Ik word sowieso geen scangeit. Dat wil ik zeker niet,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh, ben je niet veel te oud om scangeit in een upermarkt te worden?Maar wel per se de detailhandel dus?
Groothandle ook niks voor je? Makro of Sligro of zo?
Nee, ik bedoel dat ik niet meer kan uitslapen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je zoveel slaap inhalen?
Scangeit, echt wtf? Kassameisje noemen we dat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik word sowieso geen scangeit. Dat wil ik zeker niet,. Teveel te snel mensen --> teveel te snel geld --> teveel te snel rekenen.
Werkt nooit.
Nou, het liefst wel de detailhandel ja, groothandel kan altijd nog,.
Maar ik weet niet of er wat te kiezen valt, daar kom ik vanzelf wel achter.
Ik herhaal Alex zn bewoordingen alleen maar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Fappie het volgende:
[..]
Scangeit, echt wtf? Kassameisje noemen we dat.
In een groothandel werken is idd wel vet.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Bob. het volgende:
En ik ga nooit meer klagen over blackboard.
Wat is de e-campus en vooral het opzoeken van je rooster hier een drama, prutsers.
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamquote:
Bij de subcontractors welquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamOok omdat er in Nederland geen Citroëns bij TNT rondrijden natuurlijk.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het wel geslaagd dat ik een TNT Jumper op de Wawel in Krakow tegen kwamOok omdat er in Nederland geen Citroëns bij TNT rondrijden natuurlijk.
Die rijden niet in volledige kleuren oelewapper.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de subcontractors wel
Die rijden in opdracht van TNT
Sommige daarvan wel pipoquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die rijden niet in volledige kleuren oelewapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |