Gemiddeld is toch geen 40 lessen? Eerder 30-35 ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
iets over de helft dus, als je een gemiddelde leerling bent.
Gemiddelde is 40.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gemiddeld is toch geen 40 lessen? Eerder 30-35 ofzo.
Hm ik dacht een stuk minderquote:
Eerst wordt het wel mama's auto ja,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik dacht een stuk mindermaar oké! Ga je ook echt een auto kopen als je klaar bent of wordt het mama's auto lenen?
Ja, maar dan is het wel handig als ik even een baan heb,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto hoeft niet duur te zijn. Klein, licht, oud en betrouwbaar is al binnen je bereik voor een paar tientjes per maand, inclusief brandstof, onderhoud, verzekering, wegenbelasting en boetes.
Klopt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Als zelfs PSM een rijbewijs heeft, moet het jou zeker lukken.
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het wel handig als ik even een baan heb,.
Bovendien wil ik ook nog op mezelf, dus dat wordt dan wel een beetje passen en meten,ik betwijfel of ik beide kan hebben en als ik dan moet kiezen ga ik toch echt voor op mezelf.
Er zijn genoeg mensen die niet drinken en toch lol hebben. Donald Trump bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik mijn leven niet saai.
Nee snap ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eerst wordt het wel mama's auto ja,
Ik heb niet direct het geld voor een auto,.
Jij bent zeker zo iemand die liever in een auto woont, dan wél een huis en geen auto hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadMaar wat je ook kiest, auto of woning, je krijgt er heel veel vrijheid voor terug
Nee joh,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee snap ikmaar ik dacht misschien heb je gespaard of een dealtje gesloten met je moeder ofzo.
Ik zou het niet erg vinden net zo'n bankrekening als mr. Trump te hebben,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:14 schreef Fappie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die niet drinken en toch lol hebben. Donald Trump bijvoorbeeld.
Ik ben wel aan het zoeken hoor, zijn ook al verschillende (zowel open als gewone) sollicitaties de deur uit,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, met alleen stufi als inkomen word het dan lastig inderdaadMaar wat je ook kiest, auto of woning, je krijgt er heel veel vrijheid voor terug
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_teetotalersquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden net zo'n bankrekening als mr. Trump te hebben,Dan heb ik zéker genoeg lol,
.
Toen ik uit huis werd geschopt door mijn ex heb ik dat inderdaad overwogen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:16 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die liever in een auto woont, dan wél een huis en geen auto hebben.
Wat voor werk zoek je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het zoeken hoor, zijn ook al verschillende (zowel open als gewone) sollicitaties de deur uit,maar ze moeten nog even reageren. Die mensen.
Gewoon. Ik heb me nu voornamelijk gericht op kleding/schoenenwinkels,quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik uit huis werd geschopt door mijn ex heb ik dat inderdaad overwogen.Maar toch maar bij mijn ouders tijdleijk ingetrokken destijds
![]()
[..]
Wat voor werk zoek je?
Moet je zoveel slaap inhalen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Fappie het volgende:
Vanaf morgen weer colleges lopen... Doei uitslapen.
Wheheh, ben je niet veel te oud om scangeit in een upermarkt te worden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb me nu voornamelijk gericht op kleding/schoenenwinkels,.
Als dat echt allemaal niks wordt, dan zal ik wel meer richting supermarkt/meubelzaak etc. moeten gaan. Opzich ook niet erg hoor, maar ik probeer liever eerst iets wat me leuker lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |