?quote:The term "Lisztomania" was coined by the German romantic literary figure Heinrich Heine to describe the massive public response to Liszt's virtuosic piano performances. At these performances, there were allegedly screaming women, and the audience was sometimes limited to standing room only.
Wow, Maok gebruikt zelfs haar lievelings PI niet, moet je voorstellen hoe hard je hebt gefaald .txt.quote:
Maar dan moet je niet de 300e post maken, he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wow, Maok gebruikt zelfs haar lievelings PI niet, moet je voorstellen hoe hard je hebt gefaald .txt.
Al mag ik eigenlijk niks zeggen want ik hou er ook niet van om topics te openen. @
Faalde ik? Ik was zo beleefd om niet 2x achterelkaar een topic te openen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige situatie idd. Sterkte ermee.![]()
ChipsZak. mag nieuw topic maken.
Ik vertrek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO LANCE !!!
Alsof iemand de LaPo leestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef .txt het volgende:
[..]
Faalde ik? Ik was zo beleefd om niet 2x achterelkaar een topic te openen.
Of is het openen van topics voor jullie een straf??? Zo ja, dan wil ik die taak voortaan wel op mij nemen.
Slecht geschreven stukje.quote:
Dat had ik ook wel begrepen.quote:
Zie vorige topic.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen.
In welk blaadje staat dit eigenlijk?
Transmobiel, een vakblad voor transport.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen.
In welk blaadje staat dit eigenlijk?
De meeste mannen denken het: ik zeg hetquote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Blijf je dat altijd zeggen als je een vrouw ziet in een jurkje of een gesprek leest over een vrouw + jurkje?
Spreken is zilver, hijgen is goud?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mannen denken het: ik zeg het
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie komen er eigs allemaal de 28e?
Ik ga m'n best doen, maar ziet er naar uit dat het een weekendje schoonouders wordt...quote:
Ik hoor alleen maar mannen het zeggen hoor, dus dat gaat niet echt op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mannen denken het: ik zeg het
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar mannen het zeggen hoor, dus dat gaat niet echt op.
Is wel fijn als je er in komt, 50 euro voor eventjes vergaderen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Luco het volgende:
Nog 3 kwartier en dan op sollicitatie gesprek!
Voor de opleidingscommissie, niks groots of officieels aan dus![]()
Ik vroeg me alleen af of je het bleef zeggen? Constant, zegmaar.quote:
Voor het eerst dit jaar mag ik hopen ?quote:
Nee, het is niet zo dat ik de hele tijd op straat om me heen kijk en roepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of je het bleef zeggen? Constant, zegmaar.
Niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat ik de hele tijd op straat om me heen kijk en roep"Vrouwen in jurkjes, vrouwen in jurkjes."
Zelfs ik heb al eens jam gemaakt !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:04 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, ik had het echt nog nooit gedaanMaar nu wel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, hij zit rukkend in de bosjes naar de bejurkte vrouwen te kijken.
Die moet je nakijken? Sterkte.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef teigan het volgende:
ws. aanwezig de 28ste...
Als ik vanavond/vannacht overleef...
Herkansingen...
jups, en dat moet voor morgenochtend 9 uur ingevoerd zijn..... Dus ik moet ook gewoon door...quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:24 schreef RealZeus het volgende:
Zomerhits
Wat wordt de zomerhit van 2009?
En er zit ook een mama appelsapliedje tussen
Zomerhits.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:24 schreef RealZeus het volgende:
Zomerhits
Wat wordt de zomerhit van 2009?
En er zit ook een mama appelsapliedje tussen
Hopelijk slaagt er nog iemand dankzij een geslaagde herkans-poging.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef teigan het volgende:
[..]
jups, en dat moet voor morgenochtend 9 uur ingevoerd zijn..... Dus ik moet ook gewoon door...
het gaat niet om examens hoor, het kan alleen nog uitmaken voor de overgangsrapporten.. En ik heb daar al een paar keer een 5,6 zien verschijnen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef .txt het volgende:
[..]
Hopelijk slaagt er nog iemand dankzij een geslaagde herkans-poging.
Oh, die examen-herkansingen waren een tijdje terug al zeker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
het gaat niet om examens hoor, het kan alleen nog uitmaken voor de overgangsrapporten.. En ik heb daar al een paar keer een 5,6 zien verschijnen...
Krijg je daar geld voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is wel fijn als je er in komt, 50 euro voor eventjes vergaderen toch?
En docenten die mij op m'n tentamen cijfers laten wachten moeten trouwens dood.
hint hint hintquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef JH87 het volgende:
Teigan, moeten jullie nog een energiecontract afsluiten voor jullie nieuwe toko? Als ik een nieuw iemand klant maak bij Oxxio krijg ik 100 euro en die 'nieuwe iemand' 1.000 kWh gratis.
Jij ook nodig? Ik mag maximaal 20 mensen een kaart sturen geloof ik.quote:
Mag je m'n huisbaas bellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij ook nodig? Ik mag maximaal 20 mensen een kaart sturen geloof ik.
Ik kreeg helemaal niet zo'n aanbieding toen ik er klant werd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah de Oxxio oplichtersbende slaat ook in groningen toe.
Daar werk ik achter. Dus toch mijn geschorste collegaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef teigan het volgende:
040199823-06-0920:07:09PR 1 GEBOUWENBRAND MEDIAMARKT WESTERHAVEN 48 GRONINGEN 758 747 794Brandweer I Groningen I I Monitorcode040041923-06-0920:07:09PR 1 GEBOUWENBRAND MEDIAMARKT WESTERHAVEN 48 GRONINGEN 758 747 794Brandweer I Groningen I Groningen-Vinkhuizen I Kazernealarm 040039223-06-0920:07:09PR 1 GEBOUWENBRAND MEDIAMARKT WESTERHAVEN 48 GRONINGEN 758 747 794Brandweer I Groningen I Groningen-Vinkhuizen I Brandalarm / Ploeg 040031023-06-0920:07:09PR 1 GEBOUWENBRAND MEDIAMARKT WESTERHAVEN 48 GRONINGEN 758 747 794Brandweer I Groningen I I OvD Midden (VC3 / DA-OD 794) 040027623-06-0920:07:09PR 1 GEBOUWENBRAND MEDIAMARKT WESTERHAVEN 48 GRONINGEN 758 747 794Brandweer I Groningen I Groningen-Vinkhuizen I HW-758 040027423-06-0920:07:09PR 1 GEBOUWENBRAND MEDIAMARKT WESTERHAVEN 48 GRONINGEN 758 747 794Brandweer I Groningen I Groningen-Vinkhuizen I TS-747
Nu kunnen ze wel jam maken van zijn vrouw en kinderen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Daar werk ik achter. Dus toch mijn geschorste collega
Nee, aan de Steenhouwerskade.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat verklaart wel al die politie die ik daar zag rond 20:30 toen ik erlangs fietste
Maar ik dacht dat jij bij het Sterrenbos werkte LoudGirl
Ach,m het is toch een baggersite, dus ik snap niet waarom er aandacht aan geschonken wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch wel ultiem hip: BB in de Transmobiel, belangrijk vakblad
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Bob. het volgende:
Al mag ik eigenlijk niks zeggen want ik hou er ook niet van om topics te openen.![]()
Doe eens aardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach,m het is toch een baggersite, dus ik snap niet waarom er aandacht aan geschonken wordt
Jawel, maar dan nog. Ik vind ook niet iedereen aardig, merk je niks van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kent de verhoudingen tussen mij en Alex niet?
Ach, wij mogen graag wat tegen elkaar tekeer gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawel, maar dan nog. Ik vind ook niet iedereen aardig, merk je niks van.
Een diplomaat in de dop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Namenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik sta ook nooit op lijstjesquote:
Neuh, dus ik heb me maar tegoed gedaan aan Guinness en La Trappe Trippelquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:34 schreef .txt het volgende:
Hoe was het in The Big U ? Weer "leerzaam" en "nuttig" ?
Die laatste is een van mijn favorieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neuh, dus ik heb me maar tegoed gedaan aan Guinness en La Trappe Trippel
quote:Op woensdag 24 juni 2009 03:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jup, weer. Het is een beetje tragisch gesteld met mijn nachtrust de afgelopen weken.
MediSupport aan de Turfsingel, vragen naar Eric van der Snee. Zit er zelf ook,kan vaak tussendoor terecht als ik weer eens last van m'n knie heb, daarnaast herkent hij me ook nog es als ik hem tegenkom in de stadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, aan de Steenhouwerskade.
Ik kan niet slapen wegens heel erge vakantiestress![]()
En toen ik vandaag bij de fysio kwam was de zaak dicht en de website ligt er ook uit. Dat is toch bizar. Die man moet mij oplappen voor de vakantie. Het lukt mij maar niet om een betrouwbare fysio te vinden.
Jij vast welquote:
als het zondag maar mooi is toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi, zaterdag kans op regen en onweer.
Mja, true. Maargoed, als zaterdag al zo word,quote:
neequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
ach, zo vaak hebben we de laatste weken nog geen onweer gehad, terwijl ze er elke keer voor waarschuwden..quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, true. Maargoed, als zaterdag al zo word,.
Maar we zullen zien.
Was je er ook?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Iets met oude vrouwtjes niet boos maken?
Achjoa. Ik moet toch even zien of ik nog kom.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, zo vaak hebben we de laatste weken nog geen onweer gehad, terwijl ze er elke keer voor waarschuwden..
het zal wel loslopen..
Gefeliciteerd, maar ben jij niet best wel ouderejaars al?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was je er ook?
En wiehoe, ik heb een bepaald tentamen gehaald, nu heb ik mijn P.Ennnn mag ik echt in Kopenhagen studeren komend studiejaar.
Ik ben 2e jaars bij deze studie, maar ik had nog 1 klein rot vakje open staan van het eerste jaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar ben jij niet best wel ouderejaars al?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben 2e jaars bij deze studie, maar ik had nog 1 klein rot vakje open staan van het eerste jaar.
Nog minder dan 2 weken en dan ben ik dus weg.Mag ik hier dan nog wel posten?
Oh dan valt het wel meequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben 2e jaars bij deze studie, maar ik had nog 1 klein rot vakje open staan van het eerste jaar.
A joh, Kopenhagen is nog geen 7 uur met de auto vanuit Groningen, parkhang meet in Kopenhagen.quote:
Daar moet over vergaderd worden hierquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Bob. het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar moet over vergaderd worden hier
Nee, dan had ik wel gezwaaid hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was je er ook?
En wiehoe, ik heb een bepaald tentamen gehaald, nu heb ik mijn P.Ennnn mag ik echt in Kopenhagen studeren komend studiejaar.
Overquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Marco001 het volgende:
Gefeliciteerd Bob!
Kopenhagen is tof.
Ik ben ook over, dus met een beetje mazzel mag ik volgend jaar stage lopen in Finland
Jij kunt alleen maar klagen of niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:09 schreef LoudGirl het volgende:
BrakUiteindelijk om twee uur slaappil genomen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat kan ik mooi combineren met een bezoek aan mijn zus. Die woont in Zweden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
A joh, Kopenhagen is nog geen 7 uur met de auto vanuit Groningen, parkhang meet in Kopenhagen.
Ik zie jou alleen maar zeiken over anderen dus dan moet je wel een saai leven hebben, als je steeds op anderen moet zeiken om wat te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij kunt alleen maar klagen of niet?
Mên wat een kutleven moet jij hebben.
Een glas wijn of warme melk is beter voor je. Slaappillen zijn erg slecht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:09 schreef LoudGirl het volgende:
BrakUiteindelijk om twee uur slaappil genomen.
Jawel, maar dat vertel ik je pas als ik straks zelf een heb.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef richbitch het volgende:
Iemand die nog een leuk bijbaantje weet..?
Heb je gezien je naam niet nodigquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef richbitch het volgende:
Iemand die nog een leuk bijbaantje weet..?
quote:
af en toe welquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je gezien je naam niet nodig
quote:Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben...
Als die vriendin zegt dat ik schijt aan de rest moet hebben... Ik heb geen zin om bij een groep te gaan zitten die dus altijd maar deden alsof ze me aardig vonden. Stik er dan maar lekker in...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef .txt het volgende:
[..]
Blijkt waaruit? Schijt aan hebben en erbij gaan zitten toch? Ik begrijp het niet 100%.
Okee... Dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik zou toch willen weten hoe de vork in de steel zit, want uit één SMS'je kun je dat niet precies afleiden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Als die vriendin zegt dat ik schijt aan de rest moet hebben... Ik heb geen zin om bij een groep te gaan zitten die dus altijd maar deden alsof ze me aardig vonden. Stik er dan maar lekker in...
Weet je zeker dat die goede vriendin dan wel een goede vriendin is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Net klaar met dagje onderzoek. Bel vol vertrouwen een goede vriendin op waar ze is, zit ze in het Noorderplantsoen met een groep huisgenoten (uit de flat waar ik gewoond heb). Kom ik in het NP aan, zie ik ze nergens. Ik nog een keer bellen, hoor ik die huisgenoten op de achtergrond praten, hangt die vriendin snel op. Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben... Opvallend hoe je hele dag in 5 minuten om kan slaan
Kun je niet al eerder je intrek daar in nemen en dat jullie even ruilen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Oh en de kamer hier in huis waar ik heel graag in zou willen hier in huis komt vrij.. 1 week nadat ik vertrek.![]()
En hij is 2x zo groot als die van mij en even duur enzo.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef .txt het volgende:
Dit is echt echt het allerbeste topic ooit.
Praat hier als tong80....
Erg lulligquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Net klaar met dagje onderzoek. Bel vol vertrouwen een goede vriendin op waar ze is, zit ze in het Noorderplantsoen met een groep huisgenoten (uit de flat waar ik gewoond heb). Kom ik in het NP aan, zie ik ze nergens. Ik nog een keer bellen, hoor ik die huisgenoten op de achtergrond praten, hangt die vriendin snel op. Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben... Opvallend hoe je hele dag in 5 minuten om kan slaan
dezelfde als de rest van het jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:32 schreef richbitch het volgende:
Wat voor zomerbaantjes hebben jullie?
Of gewoon achter elkaar je kerstvakantie, krokusvakantie en zomervakantie overslaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:38 schreef .txt het volgende:
Vooral studeren voor de augustusherkansingen...
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Wat vond je van m'n nieuwe Hyves-achtergrond?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom al die sirenes?
http://www.112groningen.n(...)ettelbert-video.htmlquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.
Dat relativeert.
Ik heb sowieso meestal alleen kerstvakantie. Maar ik SOG voldoende op Fok! dus ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:20 schreef JH87 het volgende:
[..]
Of gewoon achter elkaar je kerstvakantie, krokusvakantie en zomervakantie overslaan.
Dat relativeert absoluut, al zijn die fiets en portemonnee natuurlijk niks vergeleken met de maandag... Gecondoleerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.
Dat relativeert.
Misschien hoort het bij die sportschool die er naast zit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef richbitch het volgende:
wtf, kun je op het dak van MM zwemmen?
http://www.112nederland.n(...)3/212734/dsc6914.jpg
is da?
Klopt,quote:
Dat is geen water, maar een blauw zeil of ondergrond of iets dergelijksquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef richbitch het volgende:
wtf, kun je op het dak van MM zwemmen?
http://www.112nederland.n(...)3/212734/dsc6914.jpg
is da?
Japán? Que?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:07 schreef LoudGirl het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga misschien naar Japan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ai dat is klote man. Welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef Albert86 het volgende:
Onvoldoende op examengesprekKan nu pas in sept. weer opnieuw doen.
Wel een 7.0 halen op m'n scriptie en dan vervolgens een 5.0 krijgen op je gesprek. En dat terwijl ik daar hetzelfde heb verteld als wat er in mijn scriptie staat. (ze vroegen ook om de reden van de door mij gemaakte keuzes)
Communicatiesystemen; Multimedia & Vormgeving aan de Hanze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ai dat is klote man. Welke opleiding doe je?
Ik was al afgestudeerd, maar moest nog 1 punt uit het tweede jaar halen. Gister gehaald, nu 100% klaar. Nooit meer studeren
En weer volle bak college geld betalen zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef Albert86 het volgende:
Onvoldoende op examengesprekKan nu pas in sept. weer opnieuw doen.
Wel een 7.0 halen op m'n scriptie en dan vervolgens een 5.0 krijgen op je gesprek. En dat terwijl ik daar hetzelfde heb verteld als wat er in mijn scriptie staat. (ze vroegen ook om de reden van de door mij gemaakte keuzes)
Hmmm, dan hebben ze beiden eerst een APK nodigquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Feli freecell!
EN als je maok haar ZX koopt krijg je 2cv er gratis bij
Dat wel, maar ik kan dan ook weer een hele smak geld terugvragen, omdat ik niet het hele schooljaar dan sta ingeschreven. Als het dan goed loopt, ben ik dan alleen nog in sept ingeschreven bij de Hanze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
En weer volle bak college geld betalen zeker?
Ik heb maandag ook een gesprek met de docent. Aangezien degene die een onvoldoende hadden op hun scriptie (en dus nog helemaal geen gesprek hebben gehad), wél in augustus hun gesprek hebben. En dan zit er niet eens een externe deskundige bij, maar zijn het gewoon je twee begeleidende docenten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef kikoooooo het volgende:
Wel vreemd dat het pas in september kan (en naaierij). Op Windesheim mag je in augustus nog herkansen namelijk... En dat valt nog binnen het schooljaar
PSM kom er maar in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef 2cv het volgende:
Freecell, gefeliciteerd met je rijbewijs ! Nu komt het echte leren autorijden. Tip: koop een goedkoop barrel waarvan het niet erg is als er wat deuken bij komen. Echter, koop GEEN BX tenzij je zojuist de hoofdprijs in de lotto hebt gewonnen, je zelf alle achterstallig onderhoud weg gaat werken of wanneer je het leuk vindt om minstens 1 keer per week aan het barrel te sleutelen.
Klopt, die kwam net binnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:26 schreef maok het volgende:
Ik hoorde de brandweerauto's hier ook al. 2e keer was het ook nog tegelijk met de traumaheli.
Okay chill! wist ik niet..of in termijnen betalenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:12 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan dan ook weer een hele smak geld terugvragen, omdat ik niet het hele schooljaar dan sta ingeschreven. Als het dan goed loopt, ben ik dan alleen nog in sept ingeschreven bij de Hanze.
Ga voor iets aziatisch. Komt veel goeds vandaan, maar ook wel bagger (met andere woorden: aan deze tip heb je niets). Open er een topic over (daar heb je meer aan).quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
Barrel niet bepaald, ik heb een babydie moet een beetje veilig zitten, maar voor de rest wel iets niet te duurs met weinig onderhoud.
Een japannerquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
Barrel niet bepaald, ik heb een babydie moet een beetje veilig zitten, maar voor de rest wel iets niet te duurs met weinig onderhoud.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, je ondertitel zegt het al
Mijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:40 schreef .txt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit weer moet je niet een Japanse broeikas gaan rijden.
Scherp!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
De kamer die Bob. heel graag wilde komt over een week vrij?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
De kamer die Bob. heel graag wilde komt over een week vrij?
Voor de volledigheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Oh en de kamer hier in huis waar ik heel graag in zou willen hier in huis komt vrij.. 1 week nadat ik vertrek.![]()
En hij is 2x zo groot als die van mij en even duur enzo.
Als je uit een andere stad moet komen is 12 m² vaak al genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Bob. het volgende:
Al komt er half augustus ook een permanente kamer vrij, maar die is niet zo groot.
Hai BTquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Ik zou heel graag vanaf augustus ofzo in jullie prachtige stad komen wonenalleen nu kan ik niet zo 1, 2, 3 een mooie kamer vinden via kamernet.. Heeft één van jullie nog tips, of staat er toevallig bij iemand een kamer vrij
?
Ik hoop dat het niet erg is dat ik zo binnen kom vallen..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.nujij.nl/man-vindt-jezus-in-chipszak.5674853.lynkx
Balennnnquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Bob. het volgende:
Hehe, nou ik die kamer gaat mijn andere huisgenootje nu, maar we hebben wel een even grote kamer op kamernet gezet. Maar dat is maar voor een half jaar.
Hoe groot is niet zo grootquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Bob. het volgende:
Al komt er half augustus ook een permanente kamer vrij, maar die is niet zo groot.
Hoiquote:
Zondag ben ik brak van het uitgaan zaterdagquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:28 schreef Luco het volgende:
Kom je deze zondag meteen meeten met je aanstaande stadsgenoten?
Respect daarvoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zondag ben ik brak van het uitgaan zaterdaghet is jazzweekend hier en dat is altijd goed feesten
Spannend hoor, de mensen van het Groningentopic zien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:28 schreef Luco het volgende:
Kom je deze zondag meteen meeten met je aanstaande stadsgenoten?
Nee. Ik heb een Jezus in me. Maar wel figuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb jij een wipje gemaakt met Jezus, en nog betrapt ook?
Ik ga gluren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Spannend hoor, de mensen van het Groningentopic zien.
Stiekem naast de groep gaan zitten, stiekem foto's maken en die dan op internet verspreiden...quote:
Goeje grutjes nog aan toe, wat een spanning en sensatie weer in jou leven!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet eens of ik er zondag wel ben. Moet dan bij mijn ouders vandaag komen en mijn fiets daar wordt momenteel gerepareerd en mocht die niet op tijd gefixt zijn, dan zal het niks worden helaas
Vertel nog eens een van jouw spannende auto verhalen alsjeblieftquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goeje grutjes nog aan toe, wat een spanning en sensatie weer in jou leven!
12m2, maar daar betaal je dan ook maar 220 voor.quote:
In het vierkant! U moet zorgvuldig formuleren academica.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
12m2, maar daar betaal je dan ook maar 220 voor.Die kamer voor een half jaar kost trouwens ook zoiets, en die is tussen de 20 en 25 meter, goede verdeling.
Ik denk trouwens dat ik er zondag toch niet bij ben.
Hm nou ik heb die tijdelijke kamer nog niet op kamernet gezien geloof ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
12m2, maar daar betaal je dan ook maar 220 voor.Die kamer voor een half jaar kost trouwens ook zoiets, en die is tussen de 20 en 25 meter, goede verdeling.
Ik denk trouwens dat ik er zondag toch niet bij ben.
Ik pm je de link naar kamernet wel even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm nou ik heb die tijdelijke kamer nog niet op kamernet gezien geloof ikwaar zitten jullie ergens?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik pm je de link naar kamernet wel even.
Helaas wel, de Frontpage is al 2 uur roodgloeiend. Het is nu door 4 bronnen bevestigd dat hij is overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef JH87 het volgende:
Bierbierbier. En spuit 11, het oosterparkstadion is echt weg.En Jackson is dus dood?
Alcoholist.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef JH87 het volgende:
Bierbierbier. En spuit 11, het oosterparkstadion is echt weg.En Jackson is dus dood?
Ik wil met jou ook nog wel een biertje drinken Bob.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alcoholist.Al heb ik vanavond ook gefaald met mijn ikganietmeerdrinkentotheteindvandetentamens-gedoe.
En Michael is inderdaad dood, hartstilstand.
Och, je hebt je doel al bereikt, dus ik zou me niet schuldig voelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alcoholist.Al heb ik vanavond ook gefaald met mijn ikganietmeerdrinkentotheteindvandetentamens-gedoe.
En Michael is inderdaad dood, hartstilstand.
Jahoor, ik moet nog gewoon een jaar daarna voor ik mijn bachelor heb, dus ik ben er nog wel even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik wil met jou ook nog wel een biertje drinken Bob.![]()
Veel plezier in Kopenhagen, kom je daarna nog in Groningen?![]()
Onbekend betekent slechts dat je nog moet leren kennen! En ik drink ook nooit met onbekende meisjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef Bob. het volgende:
Dat jahoor was trouwens op dat ik hier nog even ben hè, ik ga niet zomaar biertjes drinken met onbekende jongens.
Da's niet zo gek toch? Volgens mij hebben ze zich ook scheel betaald en da's niet zonder reden. Blijkbaar wilden ze die man gewoon echt graag live zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:53 schreef teigan het volgende:
mogguh....
waarom was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hier net las van MJ al die hysterische fans die nu gaan huilen dat die concerten nu niet doorgaan?
ik zou het wel kut vinden, maar om dan helemaal hysterisch te worden.... Ik had een beetje van die beelden in mijn hoofd als toendertijd al die fans op tv toen Take That uit elkaar ging...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's niet zo gek toch? Volgens mij hebben ze zich ook scheel betaald en da's niet zonder reden. Blijkbaar wilden ze die man gewoon echt graag live zien.
Als dan én het concert niet meer doorgaat én dat MJ dood is, ja dan zou ik ook niet lachen.
Mogguh.
klopt, maar ik had het ook niet specifiek over de Nederlandse fans... In LA staan ze geloof ik met duizenden voor het huis, was op het journaal net..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
We hebben nog geen beelden van hysterische Nederlanders gezien, dus tot nu toe is het nog wat speculatie
ik heb net al staan zweten bij de fysio ja..quote:
Ja!quote:
Dat is heel handig ja, weet je zeker dat je niet hoeft te wachten.... Maar of dat voor vandaag nog kan...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef JH87 het volgende:
Afspraak maken op de site vd gemeente? Ben je meteen aan de beurt.
kun je geen oppas regelen en nu even snel op en neer?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Dat kan niet voor de komende drie maanden
Gisteren geprobeerd.
Vond ik ook al een plan. Al mijn oppas-opties die niet werken door de week konden nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:51 schreef teigan het volgende:
[..]
kun je geen oppas regelen en nu even snel op en neer?
Ben je er gelijk vanaf..
Daar past hij al zo'n 5 maanden niet meer inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:58 schreef teigan het volgende:
en L. slaapt niet door als je hem voorzichtig overlegt in de kinderwagen oid?
Wel lastig ja, je wilt ook je rijbewijs zo snel mogelijk ophalen natuurlijk..
jaaaa, strak plan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:09 schreef maok het volgende:
Ik werk er tegenover, ik wil wel even een bonnetje halen, dan kun jij die weer bij mij ophalen en dan ben zo aan de beurt. Hopelijk is je nummer nog niet geweest anders moet je alsnog een nieuw bonnetje pakken.
Hoe laat zou ik er dan eentje moeten halen? Of is dit een heel gek plan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |