Ai dat is klote man. Welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef Albert86 het volgende:
Onvoldoende op examengesprekKan nu pas in sept. weer opnieuw doen.
Wel een 7.0 halen op m'n scriptie en dan vervolgens een 5.0 krijgen op je gesprek. En dat terwijl ik daar hetzelfde heb verteld als wat er in mijn scriptie staat. (ze vroegen ook om de reden van de door mij gemaakte keuzes)
Communicatiesystemen; Multimedia & Vormgeving aan de Hanze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ai dat is klote man. Welke opleiding doe je?
Ik was al afgestudeerd, maar moest nog 1 punt uit het tweede jaar halen. Gister gehaald, nu 100% klaar. Nooit meer studeren
En weer volle bak college geld betalen zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef Albert86 het volgende:
Onvoldoende op examengesprekKan nu pas in sept. weer opnieuw doen.
Wel een 7.0 halen op m'n scriptie en dan vervolgens een 5.0 krijgen op je gesprek. En dat terwijl ik daar hetzelfde heb verteld als wat er in mijn scriptie staat. (ze vroegen ook om de reden van de door mij gemaakte keuzes)
Hmmm, dan hebben ze beiden eerst een APK nodigquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Feli freecell!
EN als je maok haar ZX koopt krijg je 2cv er gratis bij
Dat wel, maar ik kan dan ook weer een hele smak geld terugvragen, omdat ik niet het hele schooljaar dan sta ingeschreven. Als het dan goed loopt, ben ik dan alleen nog in sept ingeschreven bij de Hanze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
En weer volle bak college geld betalen zeker?
Ik heb maandag ook een gesprek met de docent. Aangezien degene die een onvoldoende hadden op hun scriptie (en dus nog helemaal geen gesprek hebben gehad), wél in augustus hun gesprek hebben. En dan zit er niet eens een externe deskundige bij, maar zijn het gewoon je twee begeleidende docenten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef kikoooooo het volgende:
Wel vreemd dat het pas in september kan (en naaierij). Op Windesheim mag je in augustus nog herkansen namelijk... En dat valt nog binnen het schooljaar
PSM kom er maar in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef 2cv het volgende:
Freecell, gefeliciteerd met je rijbewijs ! Nu komt het echte leren autorijden. Tip: koop een goedkoop barrel waarvan het niet erg is als er wat deuken bij komen. Echter, koop GEEN BX tenzij je zojuist de hoofdprijs in de lotto hebt gewonnen, je zelf alle achterstallig onderhoud weg gaat werken of wanneer je het leuk vindt om minstens 1 keer per week aan het barrel te sleutelen.
Klopt, die kwam net binnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:26 schreef maok het volgende:
Ik hoorde de brandweerauto's hier ook al. 2e keer was het ook nog tegelijk met de traumaheli.
Okay chill! wist ik niet..of in termijnen betalenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:12 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan dan ook weer een hele smak geld terugvragen, omdat ik niet het hele schooljaar dan sta ingeschreven. Als het dan goed loopt, ben ik dan alleen nog in sept ingeschreven bij de Hanze.
Ga voor iets aziatisch. Komt veel goeds vandaan, maar ook wel bagger (met andere woorden: aan deze tip heb je niets). Open er een topic over (daar heb je meer aan).quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
Barrel niet bepaald, ik heb een babydie moet een beetje veilig zitten, maar voor de rest wel iets niet te duurs met weinig onderhoud.
Een japannerquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
Barrel niet bepaald, ik heb een babydie moet een beetje veilig zitten, maar voor de rest wel iets niet te duurs met weinig onderhoud.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, je ondertitel zegt het al
Mijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:40 schreef .txt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit weer moet je niet een Japanse broeikas gaan rijden.
Scherp!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
De kamer die Bob. heel graag wilde komt over een week vrij?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
De kamer die Bob. heel graag wilde komt over een week vrij?
Voor de volledigheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Oh en de kamer hier in huis waar ik heel graag in zou willen hier in huis komt vrij.. 1 week nadat ik vertrek.![]()
En hij is 2x zo groot als die van mij en even duur enzo.
Als je uit een andere stad moet komen is 12 m² vaak al genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Bob. het volgende:
Al komt er half augustus ook een permanente kamer vrij, maar die is niet zo groot.
Hai BTquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Ik zou heel graag vanaf augustus ofzo in jullie prachtige stad komen wonenalleen nu kan ik niet zo 1, 2, 3 een mooie kamer vinden via kamernet.. Heeft één van jullie nog tips, of staat er toevallig bij iemand een kamer vrij
?
Ik hoop dat het niet erg is dat ik zo binnen kom vallen..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.nujij.nl/man-vindt-jezus-in-chipszak.5674853.lynkx
Balennnnquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Bob. het volgende:
Hehe, nou ik die kamer gaat mijn andere huisgenootje nu, maar we hebben wel een even grote kamer op kamernet gezet. Maar dat is maar voor een half jaar.
Hoe groot is niet zo grootquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Bob. het volgende:
Al komt er half augustus ook een permanente kamer vrij, maar die is niet zo groot.
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |