Nu kunnen ze wel jam maken van zijn vrouw en kinderen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Daar werk ik achter. Dus toch mijn geschorste collega
Nee, aan de Steenhouwerskade.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat verklaart wel al die politie die ik daar zag rond 20:30 toen ik erlangs fietste
Maar ik dacht dat jij bij het Sterrenbos werkte LoudGirl
Ach,m het is toch een baggersite, dus ik snap niet waarom er aandacht aan geschonken wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch wel ultiem hip: BB in de Transmobiel, belangrijk vakblad
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Bob. het volgende:
Al mag ik eigenlijk niks zeggen want ik hou er ook niet van om topics te openen.![]()
Doe eens aardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach,m het is toch een baggersite, dus ik snap niet waarom er aandacht aan geschonken wordt
Jawel, maar dan nog. Ik vind ook niet iedereen aardig, merk je niks van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kent de verhoudingen tussen mij en Alex niet?
Ach, wij mogen graag wat tegen elkaar tekeer gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawel, maar dan nog. Ik vind ook niet iedereen aardig, merk je niks van.
Een diplomaat in de dop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Namenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik sta ook nooit op lijstjesquote:
Neuh, dus ik heb me maar tegoed gedaan aan Guinness en La Trappe Trippelquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:34 schreef .txt het volgende:
Hoe was het in The Big U ? Weer "leerzaam" en "nuttig" ?
Die laatste is een van mijn favorieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neuh, dus ik heb me maar tegoed gedaan aan Guinness en La Trappe Trippel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |