Transmobiel, een vakblad voor transport.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen.
In welk blaadje staat dit eigenlijk?
De meeste mannen denken het: ik zeg hetquote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Blijf je dat altijd zeggen als je een vrouw ziet in een jurkje of een gesprek leest over een vrouw + jurkje?
Spreken is zilver, hijgen is goud?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mannen denken het: ik zeg het
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie komen er eigs allemaal de 28e?
Ik ga m'n best doen, maar ziet er naar uit dat het een weekendje schoonouders wordt...quote:
Ik hoor alleen maar mannen het zeggen hoor, dus dat gaat niet echt op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mannen denken het: ik zeg het
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar mannen het zeggen hoor, dus dat gaat niet echt op.
Is wel fijn als je er in komt, 50 euro voor eventjes vergaderen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Luco het volgende:
Nog 3 kwartier en dan op sollicitatie gesprek!
Voor de opleidingscommissie, niks groots of officieels aan dus![]()
Ik vroeg me alleen af of je het bleef zeggen? Constant, zegmaar.quote:
Voor het eerst dit jaar mag ik hopen ?quote:
Nee, het is niet zo dat ik de hele tijd op straat om me heen kijk en roepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of je het bleef zeggen? Constant, zegmaar.
Niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat ik de hele tijd op straat om me heen kijk en roep"Vrouwen in jurkjes, vrouwen in jurkjes."
Zelfs ik heb al eens jam gemaakt !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:04 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, ik had het echt nog nooit gedaanMaar nu wel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, hij zit rukkend in de bosjes naar de bejurkte vrouwen te kijken.
Die moet je nakijken? Sterkte.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef teigan het volgende:
ws. aanwezig de 28ste...
Als ik vanavond/vannacht overleef...
Herkansingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |