quote:Op woensdag 24 juni 2009 03:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jup, weer. Het is een beetje tragisch gesteld met mijn nachtrust de afgelopen weken.
MediSupport aan de Turfsingel, vragen naar Eric van der Snee. Zit er zelf ook,kan vaak tussendoor terecht als ik weer eens last van m'n knie heb, daarnaast herkent hij me ook nog es als ik hem tegenkom in de stadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, aan de Steenhouwerskade.
Ik kan niet slapen wegens heel erge vakantiestress![]()
En toen ik vandaag bij de fysio kwam was de zaak dicht en de website ligt er ook uit. Dat is toch bizar. Die man moet mij oplappen voor de vakantie. Het lukt mij maar niet om een betrouwbare fysio te vinden.
Jij vast welquote:
als het zondag maar mooi is toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi, zaterdag kans op regen en onweer.
Mja, true. Maargoed, als zaterdag al zo word,quote:
neequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
ach, zo vaak hebben we de laatste weken nog geen onweer gehad, terwijl ze er elke keer voor waarschuwden..quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, true. Maargoed, als zaterdag al zo word,.
Maar we zullen zien.
Was je er ook?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Iets met oude vrouwtjes niet boos maken?
Achjoa. Ik moet toch even zien of ik nog kom.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, zo vaak hebben we de laatste weken nog geen onweer gehad, terwijl ze er elke keer voor waarschuwden..
het zal wel loslopen..
Gefeliciteerd, maar ben jij niet best wel ouderejaars al?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was je er ook?
En wiehoe, ik heb een bepaald tentamen gehaald, nu heb ik mijn P.Ennnn mag ik echt in Kopenhagen studeren komend studiejaar.
Ik ben 2e jaars bij deze studie, maar ik had nog 1 klein rot vakje open staan van het eerste jaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar ben jij niet best wel ouderejaars al?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben 2e jaars bij deze studie, maar ik had nog 1 klein rot vakje open staan van het eerste jaar.
Nog minder dan 2 weken en dan ben ik dus weg.Mag ik hier dan nog wel posten?
Oh dan valt het wel meequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben 2e jaars bij deze studie, maar ik had nog 1 klein rot vakje open staan van het eerste jaar.
A joh, Kopenhagen is nog geen 7 uur met de auto vanuit Groningen, parkhang meet in Kopenhagen.quote:
Daar moet over vergaderd worden hierquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef Bob. het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar moet over vergaderd worden hier
Nee, dan had ik wel gezwaaid hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was je er ook?
En wiehoe, ik heb een bepaald tentamen gehaald, nu heb ik mijn P.Ennnn mag ik echt in Kopenhagen studeren komend studiejaar.
Overquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Marco001 het volgende:
Gefeliciteerd Bob!
Kopenhagen is tof.
Ik ben ook over, dus met een beetje mazzel mag ik volgend jaar stage lopen in Finland
Jij kunt alleen maar klagen of niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:09 schreef LoudGirl het volgende:
BrakUiteindelijk om twee uur slaappil genomen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat kan ik mooi combineren met een bezoek aan mijn zus. Die woont in Zweden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
A joh, Kopenhagen is nog geen 7 uur met de auto vanuit Groningen, parkhang meet in Kopenhagen.
Ik zie jou alleen maar zeiken over anderen dus dan moet je wel een saai leven hebben, als je steeds op anderen moet zeiken om wat te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij kunt alleen maar klagen of niet?
Mên wat een kutleven moet jij hebben.
Een glas wijn of warme melk is beter voor je. Slaappillen zijn erg slecht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:09 schreef LoudGirl het volgende:
BrakUiteindelijk om twee uur slaappil genomen.
Jawel, maar dat vertel ik je pas als ik straks zelf een heb.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef richbitch het volgende:
Iemand die nog een leuk bijbaantje weet..?
Heb je gezien je naam niet nodigquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef richbitch het volgende:
Iemand die nog een leuk bijbaantje weet..?
quote:
af en toe welquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je gezien je naam niet nodig
quote:Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben...
Als die vriendin zegt dat ik schijt aan de rest moet hebben... Ik heb geen zin om bij een groep te gaan zitten die dus altijd maar deden alsof ze me aardig vonden. Stik er dan maar lekker in...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef .txt het volgende:
[..]
Blijkt waaruit? Schijt aan hebben en erbij gaan zitten toch? Ik begrijp het niet 100%.
Okee... Dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik zou toch willen weten hoe de vork in de steel zit, want uit één SMS'je kun je dat niet precies afleiden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Als die vriendin zegt dat ik schijt aan de rest moet hebben... Ik heb geen zin om bij een groep te gaan zitten die dus altijd maar deden alsof ze me aardig vonden. Stik er dan maar lekker in...
Weet je zeker dat die goede vriendin dan wel een goede vriendin is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Net klaar met dagje onderzoek. Bel vol vertrouwen een goede vriendin op waar ze is, zit ze in het Noorderplantsoen met een groep huisgenoten (uit de flat waar ik gewoond heb). Kom ik in het NP aan, zie ik ze nergens. Ik nog een keer bellen, hoor ik die huisgenoten op de achtergrond praten, hangt die vriendin snel op. Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben... Opvallend hoe je hele dag in 5 minuten om kan slaan
Kun je niet al eerder je intrek daar in nemen en dat jullie even ruilen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Oh en de kamer hier in huis waar ik heel graag in zou willen hier in huis komt vrij.. 1 week nadat ik vertrek.![]()
En hij is 2x zo groot als die van mij en even duur enzo.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef .txt het volgende:
Dit is echt echt het allerbeste topic ooit.
Praat hier als tong80....
Erg lulligquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Net klaar met dagje onderzoek. Bel vol vertrouwen een goede vriendin op waar ze is, zit ze in het Noorderplantsoen met een groep huisgenoten (uit de flat waar ik gewoond heb). Kom ik in het NP aan, zie ik ze nergens. Ik nog een keer bellen, hoor ik die huisgenoten op de achtergrond praten, hangt die vriendin snel op. Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben... Opvallend hoe je hele dag in 5 minuten om kan slaan
dezelfde als de rest van het jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:32 schreef richbitch het volgende:
Wat voor zomerbaantjes hebben jullie?
Of gewoon achter elkaar je kerstvakantie, krokusvakantie en zomervakantie overslaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:38 schreef .txt het volgende:
Vooral studeren voor de augustusherkansingen...
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Wat vond je van m'n nieuwe Hyves-achtergrond?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom al die sirenes?
http://www.112groningen.n(...)ettelbert-video.htmlquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.
Dat relativeert.
Ik heb sowieso meestal alleen kerstvakantie. Maar ik SOG voldoende op Fok! dus ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:20 schreef JH87 het volgende:
[..]
Of gewoon achter elkaar je kerstvakantie, krokusvakantie en zomervakantie overslaan.
Dat relativeert absoluut, al zijn die fiets en portemonnee natuurlijk niks vergeleken met de maandag... Gecondoleerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.
Dat relativeert.
Misschien hoort het bij die sportschool die er naast zit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef richbitch het volgende:
wtf, kun je op het dak van MM zwemmen?
http://www.112nederland.n(...)3/212734/dsc6914.jpg
is da?
Klopt,quote:
Dat is geen water, maar een blauw zeil of ondergrond of iets dergelijksquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef richbitch het volgende:
wtf, kun je op het dak van MM zwemmen?
http://www.112nederland.n(...)3/212734/dsc6914.jpg
is da?
Japán? Que?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:07 schreef LoudGirl het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga misschien naar Japan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |