af en toe welquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je gezien je naam niet nodig
quote:Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben...
Als die vriendin zegt dat ik schijt aan de rest moet hebben... Ik heb geen zin om bij een groep te gaan zitten die dus altijd maar deden alsof ze me aardig vonden. Stik er dan maar lekker in...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef .txt het volgende:
[..]
Blijkt waaruit? Schijt aan hebben en erbij gaan zitten toch? Ik begrijp het niet 100%.
Okee... Dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik zou toch willen weten hoe de vork in de steel zit, want uit één SMS'je kun je dat niet precies afleiden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Als die vriendin zegt dat ik schijt aan de rest moet hebben... Ik heb geen zin om bij een groep te gaan zitten die dus altijd maar deden alsof ze me aardig vonden. Stik er dan maar lekker in...
Weet je zeker dat die goede vriendin dan wel een goede vriendin is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Net klaar met dagje onderzoek. Bel vol vertrouwen een goede vriendin op waar ze is, zit ze in het Noorderplantsoen met een groep huisgenoten (uit de flat waar ik gewoond heb). Kom ik in het NP aan, zie ik ze nergens. Ik nog een keer bellen, hoor ik die huisgenoten op de achtergrond praten, hangt die vriendin snel op. Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben... Opvallend hoe je hele dag in 5 minuten om kan slaan
Kun je niet al eerder je intrek daar in nemen en dat jullie even ruilen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Oh en de kamer hier in huis waar ik heel graag in zou willen hier in huis komt vrij.. 1 week nadat ik vertrek.![]()
En hij is 2x zo groot als die van mij en even duur enzo.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef .txt het volgende:
Dit is echt echt het allerbeste topic ooit.
Praat hier als tong80....
Erg lulligquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Net klaar met dagje onderzoek. Bel vol vertrouwen een goede vriendin op waar ze is, zit ze in het Noorderplantsoen met een groep huisgenoten (uit de flat waar ik gewoond heb). Kom ik in het NP aan, zie ik ze nergens. Ik nog een keer bellen, hoor ik die huisgenoten op de achtergrond praten, hangt die vriendin snel op. Heb maar ge-sms-t of ze me er niet bij wilden hebben, stuurt ze terug dat ik maar schijt aan de rest moest hebben. Blijkt nu dus dat die hele groep oud-huisgenoten van me, waar ik vroeger altijd wel mee op kon schieten, me er niet bij wilden hebben... Opvallend hoe je hele dag in 5 minuten om kan slaan
dezelfde als de rest van het jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:32 schreef richbitch het volgende:
Wat voor zomerbaantjes hebben jullie?
Of gewoon achter elkaar je kerstvakantie, krokusvakantie en zomervakantie overslaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:38 schreef .txt het volgende:
Vooral studeren voor de augustusherkansingen...
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Luco het volgende:
Ik voel me kut...
Wat vond je van m'n nieuwe Hyves-achtergrond?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom al die sirenes?
http://www.112groningen.n(...)ettelbert-video.htmlquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me vertelde hoe zaterdag z'n fiets was gejat, maandag één van z'n beste vrienden is overleden bij het wielrennen en dat-ie vandaag z'n portemonnee was kwijtgeraakt.
Dat relativeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |