Zondag ben ik brak van het uitgaan zaterdagquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:28 schreef Luco het volgende:
Kom je deze zondag meteen meeten met je aanstaande stadsgenoten?
Respect daarvoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zondag ben ik brak van het uitgaan zaterdaghet is jazzweekend hier en dat is altijd goed feesten
Spannend hoor, de mensen van het Groningentopic zien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:28 schreef Luco het volgende:
Kom je deze zondag meteen meeten met je aanstaande stadsgenoten?
Nee. Ik heb een Jezus in me. Maar wel figuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb jij een wipje gemaakt met Jezus, en nog betrapt ook?
Ik ga gluren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Spannend hoor, de mensen van het Groningentopic zien.
Stiekem naast de groep gaan zitten, stiekem foto's maken en die dan op internet verspreiden...quote:
Goeje grutjes nog aan toe, wat een spanning en sensatie weer in jou leven!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet eens of ik er zondag wel ben. Moet dan bij mijn ouders vandaag komen en mijn fiets daar wordt momenteel gerepareerd en mocht die niet op tijd gefixt zijn, dan zal het niks worden helaas
Vertel nog eens een van jouw spannende auto verhalen alsjeblieftquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goeje grutjes nog aan toe, wat een spanning en sensatie weer in jou leven!
12m2, maar daar betaal je dan ook maar 220 voor.quote:
In het vierkant! U moet zorgvuldig formuleren academica.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
12m2, maar daar betaal je dan ook maar 220 voor.Die kamer voor een half jaar kost trouwens ook zoiets, en die is tussen de 20 en 25 meter, goede verdeling.
Ik denk trouwens dat ik er zondag toch niet bij ben.
Hm nou ik heb die tijdelijke kamer nog niet op kamernet gezien geloof ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
12m2, maar daar betaal je dan ook maar 220 voor.Die kamer voor een half jaar kost trouwens ook zoiets, en die is tussen de 20 en 25 meter, goede verdeling.
Ik denk trouwens dat ik er zondag toch niet bij ben.
Ik pm je de link naar kamernet wel even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm nou ik heb die tijdelijke kamer nog niet op kamernet gezien geloof ikwaar zitten jullie ergens?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik pm je de link naar kamernet wel even.
Helaas wel, de Frontpage is al 2 uur roodgloeiend. Het is nu door 4 bronnen bevestigd dat hij is overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef JH87 het volgende:
Bierbierbier. En spuit 11, het oosterparkstadion is echt weg.En Jackson is dus dood?
Alcoholist.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef JH87 het volgende:
Bierbierbier. En spuit 11, het oosterparkstadion is echt weg.En Jackson is dus dood?
Ik wil met jou ook nog wel een biertje drinken Bob.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alcoholist.Al heb ik vanavond ook gefaald met mijn ikganietmeerdrinkentotheteindvandetentamens-gedoe.
En Michael is inderdaad dood, hartstilstand.
Och, je hebt je doel al bereikt, dus ik zou me niet schuldig voelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alcoholist.Al heb ik vanavond ook gefaald met mijn ikganietmeerdrinkentotheteindvandetentamens-gedoe.
En Michael is inderdaad dood, hartstilstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |