Hij is niet hitgevoelig genoeg om hem door te laten breken bij 538 volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef PteV het volgende:
Tom Sparks - She's got me dancing, catchy deuntje![]()
Even dubbelklikken want hij mag niet worden ingesloten helaasch...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:22 schreef KdR het volgende:
Ik stem voor deze:
heeft het absoluut in zich
Ik geef deze goede kansenquote:
Geef ik een goeie kans, lekker zomers nummertjequote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We have a winner. Inmiddels megahit bij 3FM, dus dit kon hem wel eens worden. Wat mij betreft mag het, lekker nummer.
Die heb ik hier ook al een paar keer voorbij horen komen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
En dit in de discotheken:
Nummer wordt op dit moment aardig opgepakt in de clubs in Fra en Spanje
afgezien van paduwa is het een lekker nummer, maar het word denk ik geen zomerhitquote:
In België heb ik hem al een paar keer op MNM gehoord.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:51 schreef Moody het volgende:
Zal 'm wel niet worden, omdat de zenders 'm onbegrijpelijk niet oppikken:
Mijn vermoeden zegt dat dit hem word.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Klopt, album waar het nummer op staat is van Nov. 2008 ongeveer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Die van Basic Element is ook tof ja, maar voor mijn gevoel al wat ouder of ligt dat aan mij?
edit: 12december 2008 is de datum van het filmpje op youtube![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef BramKVO het volgende:
Die Merengue van David Abigail lijkt toch zeker een zomerhit te gaan worden?
Die nieuwe van RIO (remember Shine On) ook trouwens én wordt hier gereleased (When the sun comes down)
Beetje oud voor een zomerplaatje voor dit jaarquote:Artist: RIO
Title: When The Sun Comes Down
Cat: DV 582
Released: 27 October, 2008
hij werd in paar andere landen toen missch al gereleased, maar hier wordt ie nog maar net gedraaid en op het Belgische MNM is ie de tip van de week, dus zou best kunnen toch ? Gebeurt zo vaak dat een nummer scoort in zijn thuisland en na enkele maanden een (zomer)hit wordt in Europa, toch ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Beetje oud voor een zomerplaatje voor dit jaar
Mja dat is waar, radiostations zijn altijd enorm traag met het draaien van nieuwe platen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:06 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hij werd in paar andere landen toen missch al gereleased, maar hier wordt ie nog maar net gedraaid en op het Belgische MNM is ie de tip van de week, dus zou best kunnen toch ? Gebeurt zo vaak dat een nummer scoort in zijn thuisland en na enkele maanden een (zomer)hit wordt in Europa, toch ?
edit : ik zie dat ie sommige landen rond maart/april al id lijsten heeft gestaan, in Spanje staat ie momenteel nog hoog in de charts.
Ze doen hun naam wel eer aan zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Jammer dat het nummer teveel op zijn vorige single (The Mojito Song) lijkt en dat er van die zwaar irritante "Wooo" samples inzitten. Anders was het nummer wel goed geweestquote:
Als Kluun het zegtquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Volgens Kluun (zoals gisteren te horen in zijn colum op 3FM) wordt het Gloria van Mando Diao
zou kunnen
Als dat zou mogenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Volgens Kluun (zoals gisteren te horen in zijn colum op 3FM) wordt het Gloria van Mando Diao
zou kunnen
Lekker nummer inderdaad. Op Peter Fox ben ik inmiddels wel uitgekeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef schaap001 het volgende:
zou kunnen
hele album?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker nummer inderdaad. Op Peter Fox ben ik inmiddels wel uitgekeken.
zie overzicht in OP of op pagina 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
Dragosta din tei was een echte zomerhit kan ik mij herinneren. Welke hadden we in de jaren erna?
Ik ben zo luiquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie overzicht in OP of op pagina 1
die luiheid is herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik ben zo lui
Ik check al die nummers, en ik zie dat ik ze allemaal ken en bijna allemaal kut vind. Ik luister weinig pop, ik denk dat er lady gaga komt...
Ken ik al een tijdje, lekker nummer maar die clip is wel zwaar slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef Mr_DG het volgende:
Dit nummer is al ruim een jaar oud, en was vorig jaar zomer al een bescheiden succes in Spanje en de VS.
Maar nu pas is er officieel een clip bij gemaakt, en het nummer is gereleased: MGMT - kids
Heerlijk nummer. Ik stem op deze!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef Mr_DG het volgende:
Dit nummer is al ruim een jaar oud, en was vorig jaar zomer al een bescheiden succes in Spanje en de VS.
Maar nu pas is er officieel een clip bij gemaakt, en het nummer is gereleased: MGMT - kids
quote:
Ik Vind de soulwax remix een stuk minderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En er is natuurlijk een geweldige Soulwax remix van.![]()
1 jaar oud? Maak daar maar rustig 2 jaar van... En gezien hun reeks uitverkochte concerten, boeking op Lowlands en het al behoorlijk grijsdraaien van Kids, Electric Feel en Time to Pretend in het alternatieve clubcircuit vorig jaar mag je rustig spreken dat ze al het nodige 'bescheiden succes' hebben gehad in Nederland. Sowieso zijn er voor zover ik weet geen plannen om deze single dit jaar opnieuw uit te brengen. Die vier (re-)releases van vorig jaar waren volgens mij wel genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef Mr_DG het volgende:
Niet overdrijven hè, Kids is pas in oktober 2008 op single uitgebracht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
1 jaar oud? Maak daar maar rustig 2 jaar van... En gezien hun reeks uitverkochte concerten, boeking op Lowlands en het al behoorlijk grijsdraaien van Kids, Electric Feel en Time to Pretend in het alternatieve clubcircuit vorig jaar mag je rustig spreken dat ze al het nodige 'bescheiden succes' hebben gehad in Nederland. Sowieso zijn er voor zover ik weet geen plannen om deze single dit jaar opnieuw uit te brengen. Die vier (re-)releases van vorig jaar waren volgens mij wel genoeg.
Het album waar het nummer van af komt is van 2007, en 'Kids' was natuurlijk al een 'viral' en een hit op Youtube in januari 2008 met een populaire niet-officiële clip die in grote mate bijdroeg tot hun internationale doorbraak een paar maanden later:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè, Kids is pas in oktober 2008 op single uitgebracht.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kids_(MGMT_song)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |