ehh..... die van 2008 moet toch echt Michael Mind - Show Me Love zijn....quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
Eens kijken wie dit lijstje gaat aanvullen
1996 Los del Rio - Macarena
1997 T-Spoon - Sex on the Beach / Ricky Martin - Maria
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5 / Vengaboys - We're Going to Ibiza!
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
2006 Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit / Basshunter - Boten Anna / Guillermo & Tropical Danny - Toppertje / Pakito - Living on video
2007 Jeroen van der Boom - Jij bent zo / Mika - Relax take it easy / Rihanna - Umbrella
2008 Kid Rock - All Summer Long
2009 ???
Michael Mind - Show Me Love. Ja, inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
ehh..... die van 2008 moet toch echt Michael Mind - Show Me Love zijn....
maareh ff ontopic: ik gok dat het weer zo;'n slappe zielloze electrohouse plaat wordt van Afrojack of zon andere wannabe artiest.^2
Ehhh.... als je dan toch met een Show Me Love aankomt, noem dan wél de versie van Steve Angello & Laidback Luke (Show Me Love vs. Be). Die was er eerder en werd ook veel meer gedraaid.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
ehh..... die van 2008 moet toch echt Michael Mind - Show Me Love zijn....
# Eens!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ehhh.... als je dan toch met een Show Me Love aankomt, noem dan wél de versie van Steve Angello & Laidback Luke (Show Me Love vs. Be). Die was er eerder en werd ook veel meer gedraaid.
depri sound voor een zomerhit. omdat het woord 'summer' in de tekst voortkomt, wil voor mij nog niet zeggen dat het een zomerhit is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef Frezo het volgende:
[..]
# Eens!
Voor mij wordt het dit jaar:
Artiest: The Gaslight Anthem
Titel: OLD WHITE LINCOLN
Ja, 3FM luisteraar hier.
1996 mag je ook wel Paradisio - Bailando bijzetten. En 1998 Vengaboys - We like to partyquote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
Eens kijken wie dit lijstje gaat aanvullen
1996 Los del Rio - Macarena
1997 T-Spoon - Sex on the Beach / Ricky Martin - Maria
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5 / Vengaboys - We're Going to Ibiza!
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
2006 Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit / Basshunter - Boten Anna / Guillermo & Tropical Danny - Toppertje / Pakito - Living on video
2007 Jeroen van der Boom - Jij bent zo / Mika - Relax take it easy / Rihanna - Umbrella
2008 Kid Rock - All Summer Long
2009 ???
Die knalt lekker jaquote:
Zeker, in Siofok waren deze 3 vorig jaar wel de platen die het beeld bepaalden in de clubs.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
2008 werd trouwens , toch in landen als Kroatie en Griekenland en Turkije ook dacht ik, gekenmerkt door Geo Da Silva - I'll do you like a truck, was voor mij op mijn reis alleszins dé zomerhit ! Net als RIO - Shine On & Fero de Camuri (ofzo) met After the rain.
Dat ga ik even hartgrondig met je eens zijn, wat een heelijke plaat!quote:
Ik moest daar ook meteen aan denken toen ik dat nummer voor het eerst hoorde. Een echt zomernummer in tegenstelling tot het gros van die achterlijke eurohouse shit.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeker, in Siofok waren deze 3 vorig jaar wel de platen die het beeld bepaalden in de clubs.
is wel een kanshebber idd! of die nieuwe david guettaquote:
Klinkt wel heel lekker en ook commercieel genoeg om het te maken. Dus TIP hem zeker meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef N.i.c.k het volgende:
denk dat de strijd nog nooit zo vroeg gelopen was
wou ik net zeggen ja...............die was er zelfs een jaar eerder (2007).quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ehhh.... als je dan toch met een Show Me Love aankomt, noem dan wél de versie van Steve Angello & Laidback Luke (Show Me Love vs. Be). Die was er eerder en werd ook veel meer gedraaid.
Dat dacht ik ook toen ik 'm hoorde, al heeft hij nog niet erg veel airtime op de radio lijkt het...quote:
Het origineel is van Sunclub, drolquote:
We have a winner. Inmiddels megahit bij 3FM, dus dit kon hem wel eens worden. Wat mij betreft mag het, lekker nummer.quote:
Ik blijf bij deze, zeker nu 538 hem ook flink veel air-play geeftquote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik deel je mening volledig! Dizzee is terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |