quote:Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef Bob. het volgende:
Groetjes vanuit de UB!
Uhh. Je ziet mij niet in de regen in het NP zitten,quote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
Dan hebben we pech gehad, maar de meet gaat dan natuurlijk gewoon door
Wat kijkt die man eng.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Blokhut het volgende:
Was hier al gemeld dat de naam van onze nieuwe burgervader bekend is?
http://www.nos.nl/nosjour(...)inkel_groningen.html
Wat is er dan met je laptop aan de hand?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef maok het volgende:
Ik lijk alles hier in huis aan te steken. Eerst houdt mijn laptop er mee op en nu ook nog mijn afwasmachine![]()
En deze pc is irritant, ik kan elk kwartier reseten omdat ie dan vastloopt en google maps/streetview werkt niet
Crashhhh.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat is er dan met je laptop aan de hand?
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhh. Je ziet mij niet in de regen in het NP zitten,.
Dat bekijkt 'ie maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zitten
Hij wil komen bij de meet, dus weg anonimiteitquote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
En wilde hij maar niet wat graag anoniem blijven?
Je moet ook niet op google maps zitten maar op www.ikzoekeennieuwelaptop.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef maok het volgende:
Ik lijk alles hier in huis aan te steken. Eerst houdt mijn laptop er mee op en nu ook nog mijn afwasmachine![]()
En deze pc is irritant, ik kan elk kwartier reseten omdat ie dan vastloopt en google maps/streetview werkt niet
Dat was van korte duur dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wil komen bij de meet, dus weg anonimiteit
Voor geen meter, maar ik blijf hoopvol zitten tot de kennis zometeen opeens magisch tot me komt.quote:
Arme jij,quote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Voor geen meter, maar ik blijf hoopvol zitten tot de kennis zometeen opeens magisch tot me komt.![]()
En als het regent kunnen we misschien ergens in een café gaan zitten?
ikwilnuookdestadinmaarstuderenhuuh![]()
Nou hij lijkt nog wel aan te gaan, opstartmuziekje enzo. En als hij aan staat maakt hij ook nog de verwachte geluidjes maar het beeld blijft uit.quote:
Hmmzz, dat lijkt mij een dode monitor of videokaart dan..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef maok het volgende:
[..]
Nou hij lijkt nog wel aan te gaan, opstartmuziekje enzo. En als hij aan staat maakt hij ook nog de verwachte geluidjes maar het beeld blijft uit.
Ik heb ook geprobeerd om er een externe monitor op aan te sluiten maar die reageert er niet op (lampje blijft oranje en wordt niet groen). Vermoedelijk zal ik dus op een of andere manier moeten wisselen van laptopbeeldscher naar los beeldscherm. Ik had dat eigenlijk eens moeten testen toen ie het nog normaal deed. Weet iemand daar toevallig de toetsencombi voor? Of is dat bij elke laptop anders? Het is een Targa Traveller (lidl).
Ik wil zien hoe 'ie gegroeid is,quote:
Ik heb geen 2 vierkantjes in elkaar, wel een enkel vierkantje maar daarbij gebeurt er niets. Als de videokaart stuk is doet de externe monitor het dan ook niet? Ik heb trouwens wel geluid enzo maar dat heeft zeker niets te maken met de videokaart? Hoe kom ik er achter wat het is?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmmzz, dat lijkt mij een dode monitor of videokaart dan..
Zit er bij 1 van de F toetsen ergens ook een (blauw) plaatje van een monitor(2 vierkantjes in elkaar)?
Dan kan je door op de FN toets (naast Windows-toets) en de betreffende F toets tegelijk in te drukken, van beelscherm wisselen.
Als de videokaart stuk is werkt het ook niet als je een andere monitor aansluit.. Geluid e.d. heeft helemaal niets met de videokaart te maken. Dat zijn namelijk verschillende chips.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb geen 2 vierkantjes in elkaar, wel een enkel vierkantje maar daarbij gebeurt er niets. Als de videokaart stuk is doet de externe monitor het dan ook niet? Ik heb trouwens wel geluid enzo maar dat heeft zeker niets te maken met de videokaart? Hoe kom ik er achter wat het is?
Je moet je pc even openschroeven, je videokaart eruit halen, hem weer dicht doen en vervolgens je monitor op de uitgang van je onboard vidkaart zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef maok het volgende:
[..]
Nou hij lijkt nog wel aan te gaan, opstartmuziekje enzo. En als hij aan staat maakt hij ook nog de verwachte geluidjes maar het beeld blijft uit.
Ik heb ook geprobeerd om er een externe monitor op aan te sluiten maar die reageert er niet op (lampje blijft oranje en wordt niet groen). Vermoedelijk zal ik dus op een of andere manier moeten wisselen van laptopbeeldscher naar los beeldscherm. Ik had dat eigenlijk eens moeten testen toen ie het nog normaal deed. Weet iemand daar toevallig de toetsencombi voor? Of is dat bij elke laptop anders? Het is een Targa Traveller (lidl).
WTF ik was niet eens online kerel.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zitten
Ik ben altijd vroeg op,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Chips.!
Wat ben jij al vroeg op voor iemand met vakantie.
Het was goed! Leuk weekend gehad, vooral veel geslapen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Welkom terug trouwens, Jop.
Hoe was het? Behalve warm want dat wist ik al dankzij de immer vooruitstrevende technologie?
Dankje en goedemorgen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jopse! Hoe was Frankrijk?
En goedemorgen iedereen.
Jong, dat zei ik toch alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:13 schreef tong80 het volgende:
PvdA'er Peter Rehwinkel wordt de
nieuwe burgemeester van Groningen.De
gemeenteraad van de stad draagt hem
unaniem voor.Rehwinkel is nu nog
burgemeester van Naarden.
De gemeenteraad moest oordelen over
twee kandidaten.Over de nummer twee is
niets bekendgemaakt.Rehwinkel volgt
partijgenoot Jacques Wallage op.Wallage
vertrekt op 1 juli en is tien jaar
burgemeester van Groningen geweest.
Rehwinkel wordt vrijdag 45.Hij is in de
stad Groningen geboren.Hij zit in de
Eerste Kamer en is staatsrechtgeleerde.
Voordat hij in 2004 naar Naarden ging,
was hij lid van de Tweede Kamer.
Ooh.quote:
Zie bijvoorbeeld hier: Groningen stad! #345 - Met meet ofzo.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld hier: Groningen stad! #345 - Met meet ofzo.
Mag best een keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Zag iemand toevallig een lesauto die bij de bocht langs de stoeprand aanschuurde?
Ja? Nou, dat was ik.
Hopelijk niet, nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag best een keer
NIet tijdens examen doen
Whehe,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef JH87 het volgende:
Aan totaalbedrag. Niet aan bonnetjes.
Wat ben je in godesnaam aan het organiseren? Een groot blaasorkest bij de meet ofzo?quote:
Dat is best creatiefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef maok het volgende:
Ik heb ook afgewassen. Met de kapotte afwasmachine waar nog allemaal spullen in zatten. Gewoon elke keer een emmer water er in. Volgens mij is het enige dat hij niet meer doet het water er in pompen, hij draait het programma verder wel. Ik denk dat ik hem voorlopig dus maar laat staan, ik kan niet meer zonder.
Welkom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Haushofer het volgende:
How nice, een Groningertopic.
Ik ben 7 jaar geleden bekeerd van Fries naar Grunninger
Dank je welquote:
Dat wilde ik altijd al! Vorige keer kwam ik er niet aan toe door een kater.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dank je wel
Als jullie ook zo ontzettend onder de indruk zijn van de Martinikerk: komende Kei-week mag ik waarschijnlijk weer een rondleiding door de kerk en haar mysterieuze gewelven geven, dus grijp je kans!
Deed jij ook al niet zoiets bij die natuurkunde week?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dank je wel
Als jullie ook zo ontzettend onder de indruk zijn van de Martinikerk: komende Kei-week mag ik waarschijnlijk weer een rondleiding door de kerk en haar mysterieuze gewelven geven, dus grijp je kans!
Ik ben slecht in zoek de verschillen, dus spill it.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef .txt het volgende:
Er zijn wel twee foutjes in de OP gekropen geslopen.
Bob. !quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben slecht in zoek de verschillen, dus spill it.
En hoi Haushofer!
Eigenlijk niet, maar gewoonlijk is het animo zo laag dat het niet al te veel problemen moet gevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat wilde ik altijd al! Vorige keer kwam ik er niet aan toe door een kater.
Mag ik daar gewoon aan meedoen zonder een KEI-bandje?
Voor het World Year of Physics (natuurkundejaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Deed jij ook al niet zoiets bij die natuurkunde week?
quote:
Ik zie er ongeloofwaardig uit als student en ik heb een kind in een doek op mijn rug geknoopt, mag ik ook?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar gewoonlijk is het animo zo laag dat het niet al te veel problemen moet geven
Graties, kost niet duur geldquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie er ongeloofwaardig uit als student en ik heb een kind in een doek op mijn rug geknoopt, mag ik ook?![]()
En ik denk dat TARA ook wel wil
Kost dat?
quote:
Da's volgens mij alleen de toegang tot de kerk, maar het zou goed kunnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:12 schreef maok het volgende:
Normaal is een rondleiding over de gewelfen toch ook maar een euro ofzo?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Da's volgens mij alleen de toegang tot de kerk, maar het zou goed kunnen. Misschien als er een kleine bijdrage wordt gevraagd het geen probleem is om ook niet-studenten toe te laten. Vorig jaar was er welgeteld 1 groep die ik mocht rondleiden
Maar wat een prachtige kerk
Ja hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik ook alleen die rondleiding meemaken en verder niet een of andere kroegentocht doen,?
Nice, waar koop je die?quote:
Dan doe ik mss die rondleiding wel,quote:
Pics !!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef JH87 het volgende:
Ik sta in dat Hanzeblad. Beroemdheid, en zulk.
Die auto of mijn zoon?quote:
Leuk zeg dat Leander zo achter die auto loopt.quote:
Hij gaat wel hard in ieder gevalquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk zeg dat Leander zo achter die auto loopt.![]()
Straks ga je hem niet meer bijhouden
Ik heb al een PM ontvangen.quote:
Kindjes koop je niet, die maak jequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb al een PM ontvangen.
Maar ik heb geen idee wie de betreffende dame is, dus helaas voor Houzer.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Stuur 'm een PM.
Ja dat weet ik.quote:
Je zoonquote:
Ik zag je bij mij lurken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien
Ahaha,quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tja, was benieuwd naar die foto met die meid met die sigaret en die strijkplank
Waar kan ik dan een Eend met een gegalvaniseerd chassis, RVS veerpotten, een gegalvaniseerde koets, een 710cc motor + de rest van alle dingen die ik naar mijn wensen aan ga passen op mijn Eend vinden ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef maok het volgende:
Maar waarom koop jij dan niet gewoon een eend?
Mooie foto's, mooi aangekleed, mooie kledij en erg mooie setting. Past goed bij elkaarquote:
quote:RUG-student slachtoffer Mexicaanse griep
DVHN | Gepubliceerd op 17 juni 2009, 20:23
Laatst bijgewerkt op 17 juni 2009, 20:32
GRONINGEN -
Roderick Tingen (22) uit Groningen zit in quarantaine op zijn eigen studentenkamer. Gisteren is bij hem de Mexicaanse griep vastgesteld. Waarschijnlijk meegenomen van een reis door Amerika, waar hij vorige week van terugkeerde.
"Echt balen! Ik moet minstens tien dagen binnen blijven, terwijl ik nu eigenlijk zou moeten trainen voor mijn beklimming van de Mont Ventoux over vier weken", aldus Tingen.
Owh nee, paniek! Sluit alle deuren en ramen!quote:
Ik ben ook aanhanger van de theorie om nu alvast die griep te krijgen zodat je antistoffen hebt als de tweede golf (met kuchende mensen in de winter) die mogelijk gemuteerd is komt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Owh nee, paniek! Sluit alle deuren en ramen!
Heisa om niks nog. Wacht maar tot oktober, dan zal de hel losbreken...
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Getrouwde mensen kunnen ook hot zijn hoor.
Vergeet het pittige kapsel niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.
quote:
BS!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.
Succesquote:
Herinner me er ook even aan dat ik dan naar m'n broertje bel vanmiddag.quote:
Kut is dat,quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:11 schreef JH87 het volgende:
Ik zet m'n wekker wel. Even informeren hoe laat dat bellen is, twee jaar geleden belde ik m'n zusje in 't uur dat ze gebeld zou worden als ze gezakt was.
Wellll hello!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef pessie het volgende:
Hoi, ik ben Pessie, ik hoorde van mensen dat dit de ideale SOG activiteit is! Ik woon in Groningen, en ik studeer hier. Groetjes!
En nu komen er meer.quote:
quote:Patiėnt met Mexicaanse griep in Gronings ziekenhuis
GRONINGEN - De patiėnt die na besmetting met de Mexicaanse griep op de intensive care van een ziekenhuis werd opgenomen, blijkt in het Universitair Medisch Centrum in Groningen te liggen.
Dat bevestigde een woordvoerster van het ziekenhuis donderdag. De man is er slecht aan toe, maar zijn situatie is stabiel.
Bellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Haushofer het volgende:
Tijdens mijn uitslagen hadden ze m'n telefoonnummer verkeerd opgeschreven; werd je voor 3 uur gebeld, dan was je geslaagd, na 3-en was je gezakt. Uiteraard belde iedereen omtrend 3 uur of ik geslaagd was, en kreeg ik om 4 uur bericht dat ik geslaagd was
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
neuh, die werden naar een aparte ruimte geleid
Dat komt later pas. Diplomauitreikingquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef teigan het volgende:
Je moet toch sowieso dan op school cijferlijsten halen en tekenen en dergelijke?
of wat dat alleen in mijn tijd zo?
Mij boeide dat niet zo, want ik was geslaagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!! Dat maakt het geheel nog meer
![]()
Als gezakte word je afgevoerd,.
Je bedoelt voor je uiteindelijk cijfers na de examens?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef teigan het volgende:
Je moet toch sowieso dan op school cijferlijsten halen en tekenen en dergelijke?
of wat dat alleen in mijn tijd zo?
Er was toch allang bekend dat hij in groningen lag?quote:
waar was die brand dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Werd vannacht voor de tweede nacht achtereen wakker![]()
Was er gister iemand die een belconcert gaf door telkens op een bel te rammen, vandaag was het de brandweer die in vol ornaat langs kwam rijden voor een brand die twee straten verderop was.
quote:0401998 03:48:42 18-06-09 Pr 1 BRAND WONING LIJSTERBESLAAN 64 GRONINGEN 758 747 794
Monitorcode Brandweer Groningen
Ah, dat is idd niet ver weg.. ik weet niet of ik ze gehoord heb eigenlijk.. Ben wel aan het nachtbraken de laatste dagen.quote:
Wij hadden Compex.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:33 schreef teigan het volgende:
CZ. , de wiskunde normering is nog best hoog, 1,5...
Niet de hele wijk hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef pessie het volgende:
Er schijnt behoorlijk brand te zijn geweest in Selwerd in een woonhuis. Ze hebben daar iedereen uit bed getrommeld hoorde ik!
Pas tussen 4 en 6.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:39 schreef maok het volgende:
Wij werden ook gewoon gebeld, voor 12en als je gezakt was en na 12en als je geslaagd was. Volgens mij moesten we ook nog cijferlijsten ophalen maar of dat nou die zelfde dag was of er na dat weet ik niet meer. En dan later natuurlijk nog de officiėle diploma uitrijking. Ik ben beide keren (mavo en havo examen gedaan) gewoon 's morgens de deur uit gegaan, ik was toch niet gezakt en anders hoorde ik het liever later van mijn moeder dan aan de telefoon.
Waneer weet jij het dan ChipsZak.?
huh? Aan de lijsterbeslaan? Ook dinges en dinges met de dingetjes?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef pessie het volgende:
Er schijnt behoorlijk brand te zijn geweest in Selwerd in een woonhuis. Ze hebben daar iedereen uit bed getrommeld hoorde ik!
bronquote:Zaterdag 20-6-2009 Aanvang: 21.00
Plasticiens Volants & Ephemere
G50 trapt af met sprookjesachtig theater en grandioos vuurwerkspektakel.
De start van het G50-jubileumprogramma wordt gemarkeerd door een groot evenement: een spektakeloptreden van de Franse groep Plasticiens Volants dat wordt
afgesloten met een uitzinnige vuurwerkshow van het eveneens Franse Ephemere. Beide shows zijn geprogrammeerd door Joop Mulder, artistiek directeur van theaterfestival Oerol.
Plasticiens volants: Pecheur de Lune
De maan, die ons als een satelliet van de aarde iedere nacht opnieuw bekijkt en verlicht was al bij de Grieken een symbool voor vrouwelijkheid. In deze spectaculaire show is ze dat ook: een prachtige dame met de drie gezichten van de levenscyclus: jeugd, volwassenheid en ouderdom. Of is deze maan Selene, de Griekse maangodin die verliefd wordt op de schone herder Endymion?
Hoe dan ook, de held uit deze show raakt in het begin van de voorstelling gecharmeerd van een speelse maan, wordt op slag verliefd op deze lichtheldin en probeert haar te volgen.
Met gigantische sprookjesachtige ballonfiguren van soms wel tien meter doorsnee wordt boven en tussen het publiek het verhaal van de liefde verbeeld. De held in Pecheur de Lune moet alles in het werk stellen, zeer vindingrijk zijn en vreemdsoortige figuren trotseren om bij zijn begeerde heldin in de buurt te komen en haar uiteindelijk in zijn armen te sluiten.
Met betoverend spel betrekt het Franse Plasticiens Volants het publiek bij de voorstelling door de ballonnen over de hoofden te laten scheren of mensen te vragen de figuren mee te dragen als een reusachtige, maar lichte crowdsurfer.
De groep reist jaarlijks met drie a vier producties de hele wereld over. In 1992 verzorgde de groep de opening van de Olympische Spelen in Barcelona.
Ephemere: vuurwerkshow
Ephemere staat bekend als een van de belangrijkste internationale vuurwerkspektakelgroepen. Ze maken er hun handelsmerk van hun show langzaamaan tot een absolute climax te brengen. Of het nu in het centrum van een stad is, boven een meer of een rivier, op een strand of op een binnenplaats van een kasteel, de Franse pyrotechnische meesters van Ephemere schikken zich naar elke locatie, als een vluchtig (= Ephemere) moment. Speciaal voor de aftrap van het jubileumprogramma presenteren zij een grandioze show waarin ze de kracht van het aardgas, een van de rijkdommen van de aarde,
willen verbeelden.
Voorprogramma
De show van Plasticiens Volants start wanneer de zon is ondergegaan. Voorafgaand aan dat moment wordt een feestelijk voorprogramma gepresenteerd met optredens van The Full Minties en IOS.
The Full Minties (www.fullminties.nl) spelen vijftig jaar muziekgeschiedenis, waarbij de jaren vijftig en zestig van de vorige eeuw een belangrijke rol spelen.
IOS (www.ios.nl) is de populaire Nederpopband die deze zomer haar afscheidstournee geeft. Muziekminnend Nederland sloot de band in de armen na het succes van de singles 'Voltooid verleden tijd', 'Altijd Wel Iemand' en 'Uit De Schaduw', zeker nadat de laatstgenoemde track door de Staatsloterij uitgekozen werd voor hun landelijke reclamecampagne.
Zaterdag 20 juni
Tijd: vanaf 21.00 uur, start het voorprogramma
Gratis entree
Route: de route naar locatie Meerstad wordt zowel vanaf de ring van Groningen als vanuit de richting Slochteren aangegeven. Op het terrein is voldoende parkeergelegenheid voor auto's. Langs de NAMweg staan
fietsenstallingen.
Locatie: kijk voor de exacte locatie op de plattegrond op pagina 30 van het gratis programmaboekje, op diverse locaties in de gemeente te verkrijgen.
Ik wilde net zeggen, was bij zo'n beetje de buren van bekenden van onsquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef pessie het volgende:
Daarbij is Citroėn rijden een levensstijl. En levensstijlen koop je niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar kan ik dan een Eend met een gegalvaniseerd chassis, RVS veerpotten, een gegalvaniseerde koets, een 710cc motor + de rest van alle dingen die ik naar mijn wensen aan ga passen op mijn Eend vinden ?
*slik*quote:
Dat vroeg ik mij ook direct afquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
huh? Aan de lijsterbeslaan? Ook dinges en dinges met de dingetjes?
Er zijn sowieso 5 mensen in dit topic die hem behoorlijk goed kennen, waarschijnlijk zelfs zes en ik denk niet dat hij het waardeert als we zijn naam noemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Dangel het volgende:
Leuk, met zijn allen praten over iemand die verder niemand kent,en dan nog krampachtig de naam niet noemen
Gaat dat niet soms in excursies ofzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar vind ik mensen met polsstokken?
Zijn die dingen niet te huur ofzo.
Weet ik niet,quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaat dat niet soms in excursies ofzo?
Tis gewoon onderdeel van de keiweek he. Dus je gaat er gewoon heen, en sluit aan in de rij van de fierljeppers. Daarna ga je weer naar huis, niemand die er naar kraaitquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha, je ziet mij al op de open dag van een sportopleiding?
ahahah.
Wie zegt dat ik mee ga doen aan de Keiweek?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tis gewoon onderdeel van de keiweek he. Dus je gaat er gewoon heen, en sluit aan in de rij van de fierljeppers. Daarna ga je weer naar huis, niemand die er naar kraait
Als je dat niet doet ben je echt @#%^! lame.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mee ga doen aan de Keiweek?
Sterk argument.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Als je dat niet doet ben je echt @#%^! lame.
Ohnee, mijn hele sociale leven en uberhaupt mijn leven hangt af van de Keiweek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet. Je gaat gewoon tķjdens de keiweek er heen, terwijl ze dat organiseren. Even in de rij staan, ljeppen en dan weer naar huis. That's itquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mee ga doen aan de Keiweek?
En dit zou ik moeten willen omdat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef .txt het volgende:
Nee serieus, als je snel veel mensen wilt leren kennen... Alle kroegen wilt ontdekken... Bij alle studentenverenigingen binnen wilt kijken... En gewoon 5 dagen lang wilt zuipen... En kans maken op een leuke relatie... Dan is de KEIWeek iets voor jou!!!
![]()
(en bovendien is het gewoon een onvergetelijke ervaring)![]()
Doen GSV en ATV ook mee dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef .txt het volgende:
Nee serieus, als je snel veel mensen wilt leren kennen... Alle kroegen wilt ontdekken... Bij alle studentenverenigingen binnen wilt kijken... En gewoon 5 dagen lang wilt zuipen... En kans maken op een leuke relatie... Dan is de KEIWeek iets voor jou!!!
![]()
Keiweek is gewoon tof en er is ook genoeg te doen naast kansloos zuipenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit zou ik moeten willen omdat?
Daar baal ik vast niet van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:11 schreef .txt het volgende:
Ok ik geef het op. Maar als je over 2 jaar baalt dat je niet mee hebt gedaan, dan lag het in ieder geval niet aan mij!
Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Keiweek is gewoon tof en er is ook genoeg te doen naast kansloos zuipen
Ik kom in de keiweek eigenlijk niet op plekken waar ik normaal ook niet komquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef .txt het volgende:
[..]
Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaan)
Het komt nog wel goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd niet van koken, sporten en ik hoef eigenlijk ook niet andermans kamer te zien. Ohnee, wat ben ik een waardeloze student.
Met mij gelukkig wel,quote:
Ichtus, de gsb en de navigators doen wel mee maar ik dacht dat gsv/atv nooit meedeedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Ichtus wel in ieder geval en ATV normaal ook geloof ik
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Heb ook nooit meegedaan. Ben er niet slechter van gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Dat was precies waarom ik niet meedeedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef .txt het volgende:
![]()
Dat komt omdat jouw interesses en die van je keigroepje verschildenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.![]()
En ik vind op zich het principe van de keiweek ook wel leuk, een nieuwe stad leren kennen met een groepje mensen die ook nieuw zijn. Maar dat hele massale hou ik niet zo van, en in mijn groepjes was het in ieder geval zo dat iedereen om 1 uur al te dronken was om nog fatsoenlijk iets te kunnen en ze de volgende dag alleen brak in bed lagen, dan is er niet zo heel veel meer aan.
Wij waren ook altijd brak, maar spraken altijd netjes om 12 uur 's middags op de Grote Markt af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.![]()
En ik vind op zich het principe van de keiweek ook wel leuk, een nieuwe stad leren kennen met een groepje mensen die ook nieuw zijn. Maar dat hele massale hou ik niet zo van, en in mijn groepjes was het in ieder geval zo dat iedereen om 1 uur al te dronken was om nog fatsoenlijk iets te kunnen en ze de volgende dag alleen brak in bed lagen, dan is er niet zo heel veel meer aan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was precies waarom ik niet meedeed
Ik kende al genoeg mensen in de stad, kwam hier immers vandaan. Al jaren op de middelbare school gezeten etc. Kende dus ook de kroegen al. Ik heb echt niks op met studentenverenigingen, laat staan flink zuipen en een relatie, ach, toen niet. Inmiddels wel.
Waar heb jij dan op gezeten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan de keiweek, gelukkig, lijkt me niets. Verder 1 jaar op een studentenvereniging gezeten, waardeloos!
Als je wel meegedaan had had je een leuke vereniging uit kunnen zoekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan de keiweek, gelukkig, lijkt me niets. Verder 1 jaar op een studentenvereniging gezeten, waardeloos!
En niet eens uit de kroeg gepluktquote:
Het enige verschil met een kerk en een studentenvereniging is dat jullie hosties hakken en wij bier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En niet eens uit de kroeg geplukt
Dan heb jij óf heel erg pech gehad óf een heel verkeerd beeld van de keiweek. Ik heb er zelf aan meegedaan en vorig jaar nog meegelopen ivm reportages voor de radio. Het is gewoon een gezellige week, waarin ik niemand zo dronken heb zien worden dat je er last van had. Er heerst gewoon een heel ongedwongen sfeer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef freecell het volgende:
Als je een week lang met dronken mensen op wilt trekken that is
Toen ik hem leerde kennen was hij een headbangende metalhead en ik een krassende alto.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het enige verschil met een kerk en een studentenvereniging is dat jullie hosties hakken en wij bier.
Verder is het ook gewoon een clubje gelijk gezinden
Ik heb haar ook niet uit een kerk gepluktquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het enige verschil met een kerk en een studentenvereniging is dat jullie hosties hakken en wij bier.
Haha.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hč jammerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen ik hem leerde kennen was hij een headbangende metalhead en ik een krassende alto.
Ik geloof niet dat jij onze relatie helemaal goed doorhebt, we hebben elkaar bepaald niet in de kerk leren kennen
Waarom is dat nou weer jammer?quote:
Dat zou wel geinig geweest zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer jammer?
Jij dacht dat we allebei beschermd waren opgegroeid in een braaf happy-clappy-halleluja gezin en dat we elkaar daar hadden leren kennen wegens bevriende ouders, samen opgegroeid en uiteindelijk dan maar met elaar getrouwd want de ander was er toch ofzo?
vernomen van een betrouwbare vrouwelijke bron. ik kan je de quote in mn hyves laten zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
CZ meeten?Nu ben ik de draad kwijt!
En wat is er met Arnhem?
Ichthus. Tentamen ging wel redelijk, ik krijg vanzelf een uitslag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar heb jij dan op gezeten?En hoe ging je tentamen?
Ik was in 2003 een hele fanatieke Keileiderquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Mja, Ichthus is dan weer niet helemaal my cup of teaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Ichthus. Tentamen ging wel redelijk, ik krijg vanzelf een uitslag.
Mijn ZWAGER is geslaagd voor de HAVO!
Ik zit liever in de kerk dan op een studentenvereniging.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ohwja, heb ook nog met de studenten Keidienst vorig jaar meegezongen in de Martinikerk, dat was een gezamenlijke dienst van alle Christelijke verenigingen geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef .txt het volgende:
[..]
Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaan)
Wij hadden elkaars telefoonnummers ook, dus als er iemand tot 17u in bed wilde liggen was dat geen probleem. We konden elkaar altijd terugvinden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik was in 2003 een hele fanatieke KeileiderMeestal 4,5,6 uur naar bed, en volgende middag om 12 uur of half 1 gingen we weer actief naar informatiemarkten en dergelijke. Het kan echt supergaaf zijn
Was er zelf in elk geval absoluut niet voor om als groep pas een uur of 7 weer bij elkaar te komen, wou wel de hele week meepikken. En natuurlijk bij alle verenigingen langsgeweest.
Dus jij laat je ook rondleiden door de Martinikerk deze Kei?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zit liever in de kerk dan op een studentenvereniging.
GristelijkStudentenplatform?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, Ichthus is dan weer niet helemaal my cup of teaBen zelf actief bij het GSp
mijn cup of tea dus duidelijk ook niet!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, Ichthus is dan weer niet helemaal my cup of teaBen zelf actief bij het GSp
Heb mezelf al een keer een rondleiding gegund door de Martinikerk. Het was er koud!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dus jij laat je ook rondleiden door de Martinikerk deze Kei?
Groninger StudentenPlatform voor levensbeschouwingquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef .txt het volgende:
[..]
GristelijkStudentenplatform?
[ afbeelding ]
Mazzeltov!quote:
quote:
Arnhem is tof. Pas op hé.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vernomen van een betrouwbare vrouwelijke bron. ik kan je de quote in mn hyves laten zien.
Arm broertjequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
En ik dus meteen naar thuisthuis bellen toen ik dat geslaagd zag om m'n broertje te feliciteren.
'Ja ze bellen tussen 16-17u als je gezakt bent'
Fail.
'En je bent de tweede al, oma hing vijf minuten geleden ook al aan de telefoon!'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |