Ik ben altijd vroeg op,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Chips.!
Wat ben jij al vroeg op voor iemand met vakantie.
Het was goed! Leuk weekend gehad, vooral veel geslapen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Welkom terug trouwens, Jop.
Hoe was het? Behalve warm want dat wist ik al dankzij de immer vooruitstrevende technologie?
Dankje en goedemorgen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jopse! Hoe was Frankrijk?
En goedemorgen iedereen.
Jong, dat zei ik toch alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:13 schreef tong80 het volgende:
PvdA'er Peter Rehwinkel wordt de
nieuwe burgemeester van Groningen.De
gemeenteraad van de stad draagt hem
unaniem voor.Rehwinkel is nu nog
burgemeester van Naarden.
De gemeenteraad moest oordelen over
twee kandidaten.Over de nummer twee is
niets bekendgemaakt.Rehwinkel volgt
partijgenoot Jacques Wallage op.Wallage
vertrekt op 1 juli en is tien jaar
burgemeester van Groningen geweest.
Rehwinkel wordt vrijdag 45.Hij is in de
stad Groningen geboren.Hij zit in de
Eerste Kamer en is staatsrechtgeleerde.
Voordat hij in 2004 naar Naarden ging,
was hij lid van de Tweede Kamer.
Ooh.quote:
Zie bijvoorbeeld hier: Groningen stad! #345 - Met meet ofzo.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld hier: Groningen stad! #345 - Met meet ofzo.
Mag best een keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Zag iemand toevallig een lesauto die bij de bocht langs de stoeprand aanschuurde?
Ja? Nou, dat was ik.
Hopelijk niet, nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag best een keer
NIet tijdens examen doen
Whehe,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef JH87 het volgende:
Aan totaalbedrag. Niet aan bonnetjes.
Wat ben je in godesnaam aan het organiseren? Een groot blaasorkest bij de meet ofzo?quote:
Dat is best creatiefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef maok het volgende:
Ik heb ook afgewassen. Met de kapotte afwasmachine waar nog allemaal spullen in zatten. Gewoon elke keer een emmer water er in. Volgens mij is het enige dat hij niet meer doet het water er in pompen, hij draait het programma verder wel. Ik denk dat ik hem voorlopig dus maar laat staan, ik kan niet meer zonder.
Welkom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Haushofer het volgende:
How nice, een Groningertopic.
Ik ben 7 jaar geleden bekeerd van Fries naar Grunninger
Dank je welquote:
Dat wilde ik altijd al! Vorige keer kwam ik er niet aan toe door een kater.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dank je wel
Als jullie ook zo ontzettend onder de indruk zijn van de Martinikerk: komende Kei-week mag ik waarschijnlijk weer een rondleiding door de kerk en haar mysterieuze gewelven geven, dus grijp je kans!
Deed jij ook al niet zoiets bij die natuurkunde week?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dank je wel
Als jullie ook zo ontzettend onder de indruk zijn van de Martinikerk: komende Kei-week mag ik waarschijnlijk weer een rondleiding door de kerk en haar mysterieuze gewelven geven, dus grijp je kans!
Ik ben slecht in zoek de verschillen, dus spill it.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef .txt het volgende:
Er zijn wel twee foutjes in de OP gekropen geslopen.
Bob. !quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben slecht in zoek de verschillen, dus spill it.
En hoi Haushofer!
Eigenlijk niet, maar gewoonlijk is het animo zo laag dat het niet al te veel problemen moet gevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat wilde ik altijd al! Vorige keer kwam ik er niet aan toe door een kater.
Mag ik daar gewoon aan meedoen zonder een KEI-bandje?
Voor het World Year of Physics (natuurkundejaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Deed jij ook al niet zoiets bij die natuurkunde week?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |