Je zoonquote:
Ik zag je bij mij lurken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien
Ahaha,quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tja, was benieuwd naar die foto met die meid met die sigaret en die strijkplank
Waar kan ik dan een Eend met een gegalvaniseerd chassis, RVS veerpotten, een gegalvaniseerde koets, een 710cc motor + de rest van alle dingen die ik naar mijn wensen aan ga passen op mijn Eend vinden ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef maok het volgende:
Maar waarom koop jij dan niet gewoon een eend?
Mooie foto's, mooi aangekleed, mooie kledij en erg mooie setting. Past goed bij elkaarquote:
quote:RUG-student slachtoffer Mexicaanse griep
DVHN | Gepubliceerd op 17 juni 2009, 20:23
Laatst bijgewerkt op 17 juni 2009, 20:32
GRONINGEN -
Roderick Tingen (22) uit Groningen zit in quarantaine op zijn eigen studentenkamer. Gisteren is bij hem de Mexicaanse griep vastgesteld. Waarschijnlijk meegenomen van een reis door Amerika, waar hij vorige week van terugkeerde.
"Echt balen! Ik moet minstens tien dagen binnen blijven, terwijl ik nu eigenlijk zou moeten trainen voor mijn beklimming van de Mont Ventoux over vier weken", aldus Tingen.
Owh nee, paniek! Sluit alle deuren en ramen!quote:
Ik ben ook aanhanger van de theorie om nu alvast die griep te krijgen zodat je antistoffen hebt als de tweede golf (met kuchende mensen in de winter) die mogelijk gemuteerd is komt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Owh nee, paniek! Sluit alle deuren en ramen!
Heisa om niks nog. Wacht maar tot oktober, dan zal de hel losbreken...
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Getrouwde mensen kunnen ook hot zijn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |